Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän vauva sai nimekseen...

15.05.2006 |

Vilma Kiira Karoliina! :) kiitos kaikille nimiä ehdottaneille ja anteeksi etten kerinnyt vastaamaan viesteihinne nimi saatiin päätettyä ruhtinaalliset 45min ennen ensimmäisiä vieraita :s :D

Itse asiassa heti ristiäisten jälkeen tuli ihmisiä valittamaan tyyliin (tai siis juuri näin) " Eihän tuo soinnu yhtään, eihän Vilma ole ihana nimi, Vilmahan on kamalan yleinen ym ym.." Tulinkin siksi ristiäisten jälkeen todella pahalle mielelle koska olimmehan sen lapsellemme rakkaudella valinneet ja se oli meistä se" juuri oikea!!!" :' (

Itse en ole valintaani kertaakaan katunut. Vaikka niin vähän aikaa ristiäisiin jäikin.

XXXXL ja poppoo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin koko teidän katras, se on kuin rytminen runo

AliisaMilka, Aatu ja Vilma

Kauniin nimen valitsitte, jätä turhat ja tyhmät arvostelijat/arvostelut sikseen.

Mitä sun olis pitänyt tehdä? -Huutaa papin perään, että vaihdetaan nimi, kun nuo eivät tykkää?

Toivottavasti löit mielen pahoittamisen lomassa niille jauhot suuhun tai osoitit harmistumisesi.

Ikävää tuollainen!!!

Vierailija
2/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma on minusta kaunis nimi.

Harmi, että jouduit kuulemaan ikäviä kommentteja... Aivan uskomattoman huonoa käytöstä ristiäisvieraalta mennä möläyttämään, ettei pidä vauvan nimestä. Silloin voisi yksinkertaisesti vain onnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopivat nimet kaikki yhteen, erityisesti Kiira Karoliina rimmaa tosi hyvin! Ja Vilma on suloinen, kaunis nimi!

Ihmettelen kyllä mitä ihmiset ajattelevat kommentoidessaan negatiivisesti nimestä ristiäisten jälkeen! Mautonta käytöstä! Itse ainakin pahoittaisin mieleni eikä tulisi mieleeni arvostella toisen nimivalintaa. Eihän sitä ole pakko sitten tosiaan muuta kuin onnitella jos ei nimi ole omaan makuun.

Vierailija
4/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma Kiira Karoliina on tosi hyvä! Onnittelut pikkuiselle!

Vierailija
5/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mistä he olivat keksineet juuri sen väitteen, että nimi ei rimmaa - sillä sehän rimmaa erityisen hyvin! Muuten nimistä voi tietysti pitää tai olla pitämättä. Arvaa, mikä nimen rytmistä tulee minulle mieleen? Peppi Lotta Sikuriina! Anna kommenttien olla omassa arvossaan ja nauti tyttösen ihanasta nimestä!

Vierailija
6/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tytöstä!

Vierailija
7/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitää käyttää mielikuvitusta jotta voi sanoa tästä nimikokonaisuudesta negatiivista.

T.Tintti

Vierailija
8/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin täysin rehellisesti sanoa sydämeni pohjasta, että Vilma Kiira Karoliina on harvinaisen kaunis nimi!

Onnea vauvasta, jätetään kateellisten panettelut ihan omaan arvoonsa!