Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Syyssäteiden viikonloppu***

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viikonloppupinon kun sellaista ei vielä näkynyt.

[size=3][b]Onnea Labaselle plussasta![/b][/size] Ihana juttu kun näitä plussia satelee:) On sitten tuolla odotuspuolellakin hyvää seuraa;)

Piinailijoille edelleen peukutuksia bdbdbd!

Haamuilijoille ja plussanneille vauvaliimaa ja tarrasukkia! (Oma massu mukaan lukien;))

Vierailija
2/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää Pyhäinpäivää! Pitääkin tänään mennä viemään haudoille kynttilät. Toivottavasti ei vaan vettä sataisi. Tulisipa sitä lunta ja pakkasta!

Ajattelin käydä myös katsomassa, onko apteekki auki, jos vielä testin tekisi. Vaikkakin kyllä mä taidan nyt sen uskoa noista tehdyistä haamuista ja vatsan juilimisesta.

Kaikille syyssäteille aikein mukavaa viikonlopun alkua ja suuri plussa-aalto pinomme taas yllättäköön! ~~~~~~~~~~~+++++++~~~~~~~~~~~~

Niin vielä, uskaltauduin kurkaamaan odotuspuolelle ja löysinkin haulla säteiden pinon, mutta ei siellä kovin aktiivista ainakaan vielä näyttänyt olevan. Pompin varmaan täällä vielä aika lailla (eikös se niin ollut, ettei lähtöpasseja anneta :)) ja toivottavasti sitten tuollakin puolella säteiden pinoutuminen vilkastuu pikku hiljaa.

mallariina rv 4+1 (kai...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Ja hyvää Pyhäinpäivää... taitaa olla suomen Halloween päivä... mä voisin vaik esittää raskaana olevaa Prinsessa ruususta ;) Oma prinssi vetelee edelleen sikeitä ja tytöt käy vähän väliä kyselemässä koska isi herää ja aina sama vastaus 10min päästä .. sitä ollaan odotettu jo 2h. Noh, täytyyhän sen joskus nukkua, kun joutuu herää 3.20 joka aamu.

Joo tosiaan Mae on teillä tietämättömillä... jospa sillä on taas vieraita siellä ja ne netti yhteydet vissiin aikas skämäsiä ;) Mut ihan tiedox vaan että ikävöity on ;)

Mä oon kyl vieläkin ihmetelly tota plussa junaa, aivan uskomatonta.. :)

Tahtoo niin kovin mukaan... mut nyt pidettävä jalat maassa ettei iske paha masis jos ne menkat nyt sattuukin alkamaan.

Jep, eipä täällä ihmeitä, tuohon Myyrmäki halliin pitäis kurvat markkinoille..

Lauantain jatkoa kaikille!

Plussäsätein; Kathy [color=pink][size=6]♥

Vierailija
4/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa oikein tuonne odotuspuolelle siirtyä. Tuntuu ettei siellä sellasta porukkaa johon haluaisi liittyä... Yritetään me aktiivisemmin alkaa kirjoitella syyssäteinä siellä? En vielä ainakaan tunne että niihin heinäsirkkohin olisin tutustunut samalla tavalla kun teihin.....

En eilen ehtinyt kirjoitella täällä säteisiin ja kommentoin asioihin mitä muistan...

Eli mahtavan suuret ONNITTELUT +++++++++++-uutisista LABANEN!!! Niitä uutisia lukeekin aina ilolla ja tulee niin hyvä mieli!!!

Hannako, Taelsa ja Gringo - ikävä että se täti teille kaahasi. :0( Halaukset kaikille ja eikun uutta yritystä vaan pontevasti tässä kierrossa!

Riikka - onko tilanne rauhoittunut jo kotona? Toivottavasti niin on ja pääsette yrittämään vauvapuuhia tekin? Meilläkin oli ennen esikoisen odotusta kriisiä, mutta se odotus yhdisti kyllä tosi paljon...

Kaikille kovasti ++++++++-tuulia ja illalla tulen kurkkaamaan teidän kuulumisia!

Kidelma

Vierailija
5/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olet menossa eli milloin piinataan? *uteliaana*

Plussaonnea täällä puhaltelen. Kuten tietenkin muillekin! *posket pullollaan*

Vierailija
6/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellohan onkin jo yksi... niin rauhallinen päivä on ollut, että vielä huomenia toivottelen =)

Joskos se Syyssäteiden pino sitten vilkastuisi odotuspuolella, kunhan lisää plussaajia tulee? Minä ainakin lupaan ryhtyä sinne kirjoittelemaan, jos tässä tosiaan raskautuu " ajallaan" .

Meillä on ensi huhtikuussa ohjelmassa häät ja päälle tietenkin häämatka. Gynekologi oli sitä mieltä, että jos haluaa nyt raskautua, niin kannattaa " tähdätä" keskikolmannes siihen matkalle. Eka kolmannes on sen verran riskiä, että on tosi kurjaa (henkisesti ja fyysisesti), jos häämatkalla tuleekin keskenmeno. Viimeisellä kolmanneksella lentäminen taas alkaa aiheuttaa omat ongelmansa. Koska esikoista toivotaan, vähän jännittää tuo matkailu. Onko teillä muilla kokemuksia raskaana matkustamisesta?

Rentouttavaa viikonloppua toivottaen, Pyry

Vierailija
7/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui eilen vielä vastata, että tosi suuret pahoittelut tuosta tilanteesta. On varmasti kurja fiilis, kun tilanne näytti jo lupaavalta. Toivottavasti ensi kierrossa sitten tärppää ja tarttuu!

Vierailija
8/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päätettiin, ettei enää testifirmoja elätetä eli uskotaan kolmeen (!) saatuun haamuun ja omiin tuntemuksiin. Ja toivottavasti toisin ei todisteta!!

Nyt illallista valmistamaan, tulossa niitä vieraita, joiden ei tarvitsisi asioiden laitaa vielä oivaltaa. :)

mallariina rv 4+1

Vierailija
9/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp 23/28-30.. nopsa pinoutuminen vaan kun olen äidin luona, vaikkakin kaikki tietää kuumeilustani ;)

kathy

Vierailija
10/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän peukkuja, että täti ymmärtää pysyä poissa. bdbd

Vierailija
11/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niistä :)

Paha olo ollut koko päivän, ihan hirveä oikeastaan. Mahaan sattuu ihan koko ajan. No mutta, nyt kun tiedän mistä se johtuu, niin ei se paljoa haittaakaan :)

Tupakkaahan olen poltellut ennen tätä raskauden varmistumista aika paljonkin, nyt sitten lopetin. Tuntuu vaan välillä ihan hirveän vaikealta kun tekee mieli tupakkaa. En olis mitenkään uskonut, että näin paljon voi tehdä mieli! :( Mutta toivotaan, että tää menee pian ohi.

Maanantaina sitten töihin aamulla ja pitää sieltä sitten soitella neuvolaan kunhan se aukeaa. Mullahan on siis epilepsia, joskus oon täällä kertonutkin, ja se lääkitys täytyy nyt vaihtaa. Olis tietysti ollut parempi kun olis se vaihdettu jo ennen raskautumista, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan. Itse en ees tiedä millainen vaikutus näillä nykyisillä lääkkeillä on tähän raskauteen, mutta toivottavasti ei paha, koska aamuin-illoin joudun lääkkeitä syömään, enkä voi lopettakaan tuota lääkitystä nyt ihan yhtäkkiä. Huhhuh, toivottavasti saan pian ajan sinne neuvolaan :)

Nyt taas ihan täyttä omaa napaa koko tämä viesti, antakaa anteeksi :)

-Lab

Vierailija
12/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jotenkin ihanan rauhallinen ja leppoisa päivä. Vähän aikaa käytiin ulkona aamupäivällä ja just äskön syötiin. Huh, kun tuli taas syötyä vähän liikaa ja massu on aivan pullollaan. ;)

Sitä mun pitikin tulla tänne kirjottaan, josko joku vois taas laittaa sen pätkis-kakun ohjeen, kun on kohta pojalla synttäsit tulossa ja en haluis aina sitä samaa tarjota. Ois kiva kokeilla jotain uutta.

Joo, mut eipä mulla sen kummenpia, taidan lähteä käymään haudalla sytyttämässä pari kynttilää. Toivotaan labanen, et sä saat pian sen neuvola ajan ja kaikki järjestyy hyvin.

Plussa säteitä kaikille ja oikeen leppoisaa ja rattoisaa viikonloppua.

Vierailija
13/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Aamuvuorosta kotiuduin äskettäin, ei jaksais heti alkaa ruokaa laittamaan..

Kathylle plussaonnea!! Toivotaan parasta!

Muutamat olivat kyselleet, että mikä on tilanne miehen kanssa. No se on vähän kysymysmerkki. Yhdessä on päätetty jatkaa, mutta siitä huolimatta puntaroin jatkuvasti " plussia" ja " miinuksia" suhteesta. Eli en ole ihan varmasti vielä päättänyt, että mitä tapahtuu. Haluan päästä johonkin pysyvään tulokseen tässä vatvonnassa, ettei tartte heti uudestaan alkaa samoja asioita selvittelemään. Kunnon keskustelua ei ole miehen kanssa nyt viikolla käyty asiasta, vaan vietetty aika lailla normaalia eloa ilman suurempia tunteenpurkauksia suuntaan tai toiseen (vähän platonista meininkiä..) Eli asioita ei ole vielä täysin selvitetty. Saa nähdä kuinka kauan siinä menee aikaa. Toivottavasti teitä ei kuitenkaan haittaa vaikka täällä käynkin pyörimässä, vaikkei yrityksen aloituksesta ole nyt tietoakaan. Kai tästä on tullut jo tällainen mukava tapa.. :)

Tänään ois sellaista kivaa tiedossa, että kutsuin miehen " saunatreffeille" illalla, kun harvoin saunotaan, niin jospa siinä viriäisi keskustelua tai muuta mukavaa samalla ;)

No juu, parempi lähteä kokkailemaan. Illanjatkoja kaikille!

Riika

Vierailija
14/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin tuota meidän listaa ja hämmästyin kuinka paljon meitä jo on, yli 80 ja lisää oli listan lopussa vielä! Hui!!

Me oltiin tyttöjen kanssa eilen illalla kyläilemässä kaverin luona,kun isi oli iltavuorossa. Oli tosi kivaa jutskailla ja olo oli paljon rennompi kuin päiväkyläilyssä, silloin kun on aina se " aika" kun täytyy lähteä kotiin vielä ruokaa laittamaan ym. Ootteko tekin huomannu tällaisen, että kyläily eri aikaan on ihan erilaista? Meillä isi oli viimeviikon vasta ekaa kertaa iltavuorossa joten tähän asti ollaan oltu aina illat sitten kotona tai sukulaisilla kyläilemässä. Tosiaan kun mietin tuota iltakyläilyä niin hämmästyin etten tosiaan ole iltasella ihmeemmin ystävillä kyläillyt....

Nyt en ehdikään kommentoimaan muiden juttuja kun toi mies sanoo,että hänen vuoro, että päästää kotiinki.. HÖH!

Mukaavaa lauantai-illan jatkoa!

Riika, toivottavasti se sauna lämmittää teidän välejä ja keskustelu aukeaa kunnolla =)

Vierailija
15/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosi kiva olo kirjoitella, koska eilen laitoin viestiä tädin tulosta ja eka kerta kun kukaan on kommentoinut mun kirjoituksia. Vähän alko oleen jo ulkopuolinen fiilis, vaikka olen jo reilun kuukauden kirjoitellut joskus harvemmin kylläkin. Tietysti te jotka olette jo useamman kuukauden olleet täällä ja joskus jopa päivittäin, tunnette toisenne jo paremmin. Mutta silti tuntuu kivalta kuulua joukkoon, kiitos.

Pyry kyseli raskaana matkustelusta. Olen ollut etelässä nuorimmaista odottaessani, muistaakseni neljännellä kuulla. Mulla raskaudet on aina ollut helppoja, mutta silloin ei ainakaan maha ollut vielä liian iso, jotta koneessa tai vieraassa sängyssä olisi ollut hankalaa. Omat särky- ja mahalääkkeet varuiksi mukaan ja tietysti välttää etelässä esim. jäätelöä ja salaatteja. Ihanat häähulinat teillä tiedossa, onnea.

Meillä kävi tänään yllättäen lapsuudenystäväni naapurikaupungista kolmen lapsensa kanssa. Kesällä viimeksi nähty, eikä paljon soiteltukaan, oli ihan kivaa ja kyllä mielestäni iltakyläily on ihan erilaista. Hulinaa riitti kuuden lapsen, kissan ja koiran kanssa. Tähän sitten vielä vauva.

Mulla menkat lopuillaan ja seuraavat tärppipäivät osuvat isänpäiväviikonlopulle, taitaa isä olla mielissään " lahjasta" kahden kesken vaimon kanssa.

Olen ymmärtänyt, että Mae asuu Thaimaassa?? Pikkuveljeni muutti juuri perheensä kanssa pohjois Thaimaaseen. Veivät pienet ihanat serkkulapset mukanaan ja sen mukaan meillä on itketty, surutyötä tehty jo vuoden verran, nyt vaan täytyy tällaista virtuaaliyhteyttä pitää sinnekin. Aika paljon ollaan Thaimaasta tietoja etsitty ja matkarahoja säästetään.

Nyt lapsia sänkyyn, hauskaa illan jatkoa.

Vierailija
16/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gringo: Tiedän fiiliksen:) Näillä palstoilla tahtoo aina mennä aikansa ennenkuin " pääsee sisälle" ja sitten jos ei välillä vielä pääse niin useasti kirjoittelemaan niin nopeasti myös unohtuu. Nyt viime aikoina listalle on tullut niin paljon uutta porukkaa, että menee kyllä aikansa ennenkuin oppii muistamaan noita nikkejä. Mutta ei tosiaan kannata heti luovuttaa:) Ahkerasti kun kirjoittelee niin kyllä kohta huomaa kuuluvansa jo vakiokalustoon;)

Eipä muuta kommentoitavaa tällä kertaa...palaillaan!

Vierailija
17/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänne kirjotellu suunnilleen yhtä kauan kun sä, ehkä vähän yli kuukauden. Ja aluks sitä vaan lueskeli tarkkaan muiden viestejä ja sit kun rupesin itekirjotteleen, niin tiesin noin suunilleen nikillä, noi vakkarit. Vähän aikaa, kun oli kirjotellu tunsi itsensä hieman ulkopuoliseks, just koska ei koskaan saanut niitä henkilökohtasia viestejä tai terveisiä. Kerran tai pari mäkin oon nyt sit saanut jotan mulle henkilökohtasesti kohdistuvaa tsempitystä ja se todella lämmittää mieltä ja tuntuu kivalle. :)

Jatketaan siis ahkerasti mukana oloo, niin kyllä me kohta tosiaan kuulutaan myös vakiokalustoon, toivottavasti mahdollisimman pian plussanneisiin syyssäteisiin! ;)

<3 Älskling

Vierailija
18/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa meillä mennä tää kierto suunnilleen saimoissa päivissä. Mulla nimittain myös osuu toi hedelmällisin aika just tohon isänpäivä viikonloppuun (ainakin ovis laskurin mukaan). Saadaan siis piinailla sitten ens kierossa yhdessä.

Oliko niin että säkin olit lopettanut pillerit just, että tää oli sun eka luomukierto, vai muistanko kenties aivan väärin. Itselläni siis oli eka luomukierto ja aika ilonenkin oli, kun täti tuli ajallaan ja nyt tietää, et omat hormoonit on toiminnassa ja raskautuminen on mahdollista. Odotukset tähän kiertoon on kovat! Tärppi onnea teille ens viikonlopulle! :)

Vierailija
19/40 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taidan mennä peiton alle lukeen ja sit nukkuun, huomenna edessä aamuvuoro.

Hyvää yötä rakkaat sisaret!

Vierailija
20/40 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Sunnuntaita ja svenska dagenia ;)

JA nyt ihan eka ku muistan niin kommentoin (lunttilapun kanssa ;) ) elikkäpäs-->

PYRY: Ihanaa - HÄÄT!!! Tahtoo kans naimisiin, kerropa minkälaiset häät tulossa, perinteiset kirkkohäät vai minkälaiset, kauan olet valmistellut ym. kerro mitä jaksat, mul on välillä ollut jo se häähulluus jossain vaiheessa mut meni ohi kun ei ollut varaa järjestää.. ja ei nyt ihan vielä haluttukaan.

Ja matkasta, meillä on kans matka varattu Intiaan, mutta mun gyne oli taas sitä mieltä että ei ole haitaksi, niin nuo lääkäreiden mielipiteet vaihtelee joten me kyllä yritetään ja lähtö osuis jos nyt tärppäis niin ihan alkuun, matka tammikuussa. Mä uskon siihen että jos kesken menee se on niin tarkoitettu, tottakai exrta varovainen täytyy olla.

Riika, tulepa kertomaan virisikä saunassa avointa keskustelua? Toivotaan niin... *Rutistus*

Ja ringo -> luulen että kaikki meistä on tuntenut samoin ja edelleeenkin tuntee! Ei varmasti kukaan ole tarkoituksella sinua syrjinyt! *rutistus* Itselläni aikankin on vaikeuksia nikkien kanssa ja muistan ulkoa vain meitä " alkuperäisiä" ja aina ei ole aikaa lunttilappujen kanssa kirjoittaa ;) Kyllä sinä porukkaan jo kuulut, nou hätä!!! :)

PÄTKIS-KÄÄRETORTTU

* 4 munaa

* 1 ½ dl sokeria

* 4 rkl vehnäjauhoja

* 2 rkl perunajauhoja

* 2 rkl kaakaojauhetta

* 1 tl leivinjauhetta

Vaahdota munat ja sokeri. Sekoita kuiva-aineet. Sekoita ainekset. Levitä uunipellille ja paista 200°C n. 10 minuuttia.

* TÄYTE:1 tlk rahkaa

* ½ dl sokeria

* 1 tl vanilliinisokeria

* 1 dl kermaa

* 5 Pätkis Patukkaa

Vaahdota kerma. Murskaa Pätkis-patukat. Sekoita ainekset. Levitä täyte. Kääri rullalle. Anna olla jääkaapissa.

Mulla oli vaan tämä muistissa... jos jollain se pätkiskakku, tai sit haet tolla " haku" koneella..

Ja kiitokset Mallariinalle ja Riikalle tsempityksistä!

kp 24 ja alaselkää vähä juilii, samoin alavatsaa, mutta sama homma oli viime kierrossa joten toiveet ei edelleenkään korkealla.. tulis nyt edes huono olo tai rinnat kipeex : )

Mutta nyt riisipuuron tsekkaus... saa lapsipuolet puoli vuotta toivonutta riisipuuroa, mä olen aina aamuvuoroon menossa kun tulee toive " riisipuuroa" :)

Plussa sätein ; Kathy [color=pink]♥