Ei kuulkaa ole yhtään hauskaa jos oma isä on kuin suoraan "Kyllä Isä Osaa" sketsisarjasta
Ei naurata kun kun aamulla herää äidin hysteeriseen puheluun "arvaa mitä se mies nyt teki,voi herranjumala".
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Leikkiikö isäsi tummaihoista tarjoilijaa?
Sekään ei yllättäisi! Tai jos toisi jonkun vauvan kotiin.
A.p
Ap on teini. Teineillä on tämä "vanhemmat on noloja ja kiusallisia" -vaihe.
Isä on esim. noussut ruotsinlaivalta Maarianhaminaan vaikka sinne heidän ei ollut tarkoitus mennä. Ostanut käytettynä väärän kokoisen pesukoneen joka ei mahtunut kylppäriin eikä edes toiminut kunnolla. Ostanut joltakulta viisi sangollista mustikoita ajatuksena, että äiti menisi myymään niitä eteenpäin lähikaupan pihaan. Maalannut keittiön äidiltä kysymättä, suojaamatta paikkoja mitenkään (kahvinkeitintä myöten oli maalitahroja joka paikassa),keltaisella maalilla ja lisäksi sitä maalia oli sudittu miten sattuu.
Muistan jo lapsuudesta äidin kiristelleen hampaita isäni ideoiden ja toilailujen kanssa. Syy,miksei äiti ole ottanut eroa on se ettei iskä ole ilkeä tai paha. Vain pöhkö.
A.P
Vierailija kirjoitti:
Ap on teini. Teineillä on tämä "vanhemmat on noloja ja kiusallisia" -vaihe.
En ole ap,mutta mun isäni päätti kerran Tukholmassa että kiipeää aidan yli kuninkaan linnaan. Mä olin silloin 25 ja iskä 52. Hemmetti että hävetti! Ei se ikää katso,jos iskä toilailee.
Minulla oli sama juttu lapsuudessa. Meidän arki oli aika villiä. Koskaan ei tiennyt mitä tapahtuu seuraavaksi.
Leikkiikö isäsi tummaihoista tarjoilijaa?