Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihtyisät työpaikat

Vierailija
07.03.2024 |

Mikäli olet niitä onnekkaita jotka nauttivat työstään tai viihtyvät työpaikassaan siinä määrin että työ mielekästä ja työpaikan/alan vaihto ei ajatuksissa niin mitä teet työksesi? Mikä työssäsi on parasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasneuvoja.

Etätyö ilman myyntiä, saa nukkua pidempään eikä työmatkoihin kulu aikaa

Vierailija
2/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjojen lukija

Rakastan lukemista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viikko sitten nykyisessä paikassa. Pomo ja tapaamani työkaverit on ollut mukavia. Työtehtävät koulutusta vastaavia ja jo viikossa olen oppinut uusiakin asioita. Työtahti on sopiva eikä mitenkään stressaaava. Saan myös aika paljon päättää itse miten teen hommani. Eipä siellä taida kukaan osata neuvoakaan. Ainoan miinuksen annan toimiston lämpötilasta. Minä kun tykkään lämpimästä niin minun mielestä siellä on turhan viileää. 

Vierailija
4/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin viikko sitten nykyisessä paikassa. Pomo ja tapaamani työkaverit on ollut mukavia. Työtehtävät koulutusta vastaavia ja jo viikossa olen oppinut uusiakin asioita. Työtahti on sopiva eikä mitenkään stressaaava. Saan myös aika paljon päättää itse miten teen hommani. Eipä siellä taida kukaan osata neuvoakaan. Ainoan miinuksen annan toimiston lämpötilasta. Minä kun tykkään lämpimästä niin minun mielestä siellä on turhan viileää. 

Onko sihteeri, kirjanpito vai millaista hommaa?

Vierailija
5/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkityäni oli vapaaehtoistyötä 

Autoon chatissa

Jos sitä saisi palkasta tehdä

Vierailija
6/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan ohjaaja

Päivän kuntoilut tulee samassa

Vierailija
7/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taideterapeutti

Naurattanut että saan tosiaan palkkaa kun rikon lautasia asiakkaiden kanssa ja kokoilen niitä uuteen vinkkeliin

Vierailija
8/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyrittäjä

Vaikutan omiin työaikoihin

Vierailija
9/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentteja paljoa tule kun palstalla pitkälti elämäänsä tyytymättömiä :D

Vierailija
10/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan_ohjaaja. Kirjoita nyt edes ammattisi oikein.. :P

Vierailija
11/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. Työajat pääosin silloin kun talo tyhjä, rakastan<3

Vierailija
12/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä ratkoessa ongelmia ja suunnitellessa järjestelmiä (amk-inssi), mukavaa sisätyötä, jossa kahvia ja pulllaa kuluu. Vatsakin mukavasti pyöristyy tulevien ydintalvien varalle.

Vierailija
13/13 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti viihtynyt työssäni mutta ei sellaista työpaikkaa olekaan missä kaikki asiat olisivat loistavasti. Aina on jotain mitä voisi parantaa. Sama pätee myös toiseen suuntaan. Harvassa työpaikassa olen ollut missä ei olisi mitään hyvää ja toimivaa. 

Mielestöni hyvällä työkokemuksella on kolme isoa osatekijää:

1) Loppujen lopuksi aika paljon on kiinni omasta suhtautumisesta, eli siitä että päätätkö nähdä ne positiiviset vai negatiiviset asiat. Eli ensimmäinen asia on oma motivaatio ja haluatko olla osa sen firman tarinaa. 

2) Toinen hyviä työpaikkojakin yhdistänyt asia on yhteishenki työkavereiden kanssa, sen ei tarvitse tarkoittaa sitä että koko ajan on jotain pallomerta tai vitsailua, eikä sitä että kaikkien kanssa pitää olla koko aika kivaa, vaan sitä että on ainakin joitain sellaisia työkavereita kenen kanssa kokee tulevansa hyvin juttuun. Jossain tilanteessa myös mukavat asiakkaat voivat täyttää tätä samaa tarvetta mukavaan vuorovaikutukseen toisten ihmisten kanssa. 

3) Kolmas asia on johtaminen, johon kuuluu sekä ihmisten että liiketoiminnan johtaminen. Jokainen tietää miksi hyvä ihmisten johtaminen on tärkeää, mutta mielestäni on tärkeää että myös business on sillätavoin hyvin johdettua että kaikki ymmärtävät mitä firma yrittää tehdä, mikä siinä tuottaa asiakkaille arvoa ja organisaatio sekä roolit ovat riittävän selkeitä. 

Kaikkien kolmen ei tarvitse olla huipputasoa, mutta myöskään ei saisi olla isoja ongelmia kuin korkeintaan yhdellä alueella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan