Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
V...u että ottaa korviin toi sirkkojen siritys
Tovon vaan että Lola lähtee mahd pian. En pysty kattoon tätä niinkauaa ku se on mukana
Todella ällöttävä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vilma on kyllä raivostuttava.
No ei todellakaan ole, ystävällisen ja herttaisen oloinen.
Lola on erittäin vastenmielinen ihminen
Lolalla huono itsetunto, näkyy kauas. Ällö punkero. Minä, minä narsisti. Lola pois kisasta, niin agilallakin tunnelma muuttuu leirissä!
Vierailija kirjoitti:
Lolalla huono itsetunto, näkyy kauas. Ällö punkero. Minä, minä narsisti. Lola pois kisasta, niin agilallakin tunnelma muuttuu leirissä!
Sä oot varmaan täydellinen laiheliini joka ottaa kaikki huomioon.
Miksi Lolaa haukutaan kokoajan? Ahistaako teitä, että pyöreä nainen pärjää? Nainen joka ei suostu alistumaan muiden tahtoon koetteko kenties sen ”uhkana”? Heti on narsisti ku pelaa peliä. Tarkoitus on sekoittaa pakkaa ja sen Lola tekee:) Peace and love
Liken ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että on epämiellyttävä ihminen. Ilkeä ja omahyväinen. Taitava manipuloimaan.
Miten uudet heimot jakautui, tuliko paljon muutoksia
Täh? Eikö ens jaksossa putoa kukaan????
Mä veikkaan Lolan voittavan. Hänen pelityyli ärsyttää kyllä kovasti. On kisoissa aina yks surkeimmista.
Spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uuteen Buwayaan meni Vilma, Virpi, Hannes, Miska, Vallu ja Noora. He hövisivät koskemattomuuskilpailun. Vallu kieroili kunnolla ja teki kaksi liittoa, sai Nooran luottamaan itseensä ja Noora ei käyttänyt amulettia ja äänestettiin ulos. Ei ole enää fyysistä vahvuutta oikein tässä heimossa.
Lolalla ei oikeastaan ollenkaan ruutuaikaa 4. jaksossa, jättäytyi myös taas vapaaehtoisesti pois kisasta, no eipä tuolla massalla kyllä kaltevalla pinnalla köydestä roikutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan täydellinen laiheliini joka ottaa kaikki huomioon.
Lolako se sielä huutelee😂
No ei Lola kyllä voita, liian päsmäröivät tippuu. Muuten ei mua Lolan habitus haittaa, ei se kauaa kuitenkaan mällää.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uuteen Buwayaan meni Vilma, Virpi, Hannes, Miska, Vallu ja Noora. He hövisivät koskemattomuuskilpailun. Vallu kieroili kunnolla ja teki kaksi liittoa, sai Nooran luottamaan itseensä ja Noora ei käyttänyt amulettia ja äänestettiin ulos. Ei ole enää fyysistä vahvuutta oikein tässä heimossa.
Tämä oli kyllä yllätys. Itse ajattelin Nooran selviävän paljon pidemmälle.
Spoiler
.
.
.
.
.
..
.
.
4. Jakso heimot menee kokonaan sekaisin, Kim ja Vilma valitsee! Ei oikein kukaan halunnut valita Lolaa, toiseksi viimeisenä valittiin, Veronica oli aivan rikki jäätyään viimeiseksi