Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Kieltämättä mielenkiintoinen kausi, ainakin alun perusteella. Toivottavasti parempi kuin viime kausi vaikka hyvä sekin oli. Ennen ensimmäistä jaksoa suosikit oli miehistä Marko joka on edelleen, naisista Lola, joka ei todellakaan enää. En tiedä mikä Lolassa on itselleni huonoa, ehkä ne ilmeet. Itseäni ei vahva/kova pelaaminen haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lolan taktikointi ja voitontahto ovat ok, mutta en voi sietää hänen ylimielistä ilmettään.
Juuri se ällöttävä korostunut ylimielisyys... Ja sehän kertoo vaan hänen surkeasta itsetunnostaan ja alemmuuden tunnostaan, yrittää peittää sillä olemattomia kykyjään ja huonoa kuntoaan. Ensi jaksossahan se Lolan ynnä muiden heimo voittaa ja ihmttelen vaan, että miten se on edes mahdollista, kun hölmöinä tiputtivat juuri vahvimman tyypin pois. Ilmeisesti tuotanto on oikein räätälöinyt heille jonkun tehtävän tms, että eivät enää häviäisi. Niinpä tuota hyödytöntä lössykkää pitää katsella ainakin muutaman jakson verran vielä, ennenkuin se putoaa...
Siis miten vanha tuo Vilma on? Tosi kuihtuneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten vanha tuo Vilma on? Tosi kuihtuneen näköinen.
35. ystäväni äiti on fitnessintoilija. Aina tiukimman treenin aikana on onnellisimmillaan, mutta näyttää vanhemmalta, kuin silloin, kun ei treenaa niin kovasti.
Kim voittoon! Kaikkien kaveri ja tasapainoinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille ruutu+-palvelun ulkopuolisille henkilöille:
Ei liene kovin paljoa lukutaitoa huomata että ruutu+ on kokeiltavissa ilmaiseksi kuukauden ajan.
Näkee sitten ihan itse uusimmat jaksot eikä täällä tarvitse kiukutella ja kateellisena vinkua niille, jotka jaksot etukäteen näkevät.Omani olen käyttänyt jo viime vuoden Selviytyjien aikana.
Nykyisin ilmaiskk:n pystyy käyttämääm vain kerran. Ennenhän kikkailu oli yleistä, eli rekisteröitymällä toisella sähköpostiosoitteella sai uuden ilmaiskuukauden käyttöön, mutta nyt bugi on korjattu ja menee pankki-/luottokortin mukaan. Toki uuden ilmaiskk:n saa, jos käyttää toista korttia, mutta niitä ei useimmilla ole kahta tai kolmea enempää.
Itse olen käyttänyt tuon ilmaisen kuukauden, sen jälkeen ollaan maksettu se kymppi/kk. Meillä tosin urheilu se mitä enemmän seurataan. Ollaan ajateltu että menee se raha turhempaakin jos vain haluaa.
Meni todellakin maku Kimiin tämän uutisen luettuani:
"Pian paljastuu, että Kim on tehnyt liitosta Veronicalle ennenkuulumattoman härskin tarjouksen.
– Kim sanoi mulle tänään, että ”Veronica, voidaanko rahasta sopia, että ollaan liitossa”, Veronica kertoo Tuulille ja Lotalle, jotka pöyristyvät kuulemastaan samantien.
– Oikeasti? Jumalauta... Tuuli puuskahtaa
– Mä sanoin, että mä en lähde tuollaiseen, Veronica jatkoi.
Lotta kommentoi Kimin likaista peliä kameroille.
– Mun mielestä toi on... En mä keksi edes sanoja. Aika selkeäksi tuli, ketä äänestetään seuraavassa heimoneuvostossa, jos sinne päästään, missikaunotar lataa."
Spoiler
.
.
.
Ja sitten Kim pääsi turvaan toiseen heimoon ja liittolaisensa likaisesta rahapeleistä tietämätön(?) S äänestettin pois. Ärsyttää :(
Onko liittojen solmimiset rahasta edes sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Meni todellakin maku Kimiin tämän uutisen luettuani:
"Pian paljastuu, että Kim on tehnyt liitosta Veronicalle ennenkuulumattoman härskin tarjouksen.
– Kim sanoi mulle tänään, että ”Veronica, voidaanko rahasta sopia, että ollaan liitossa”, Veronica kertoo Tuulille ja Lotalle, jotka pöyristyvät kuulemastaan samantien.
– Oikeasti? Jumalauta... Tuuli puuskahtaa
– Mä sanoin, että mä en lähde tuollaiseen, Veronica jatkoi.
Lotta kommentoi Kimin likaista peliä kameroille.
– Mun mielestä toi on... En mä keksi edes sanoja. Aika selkeäksi tuli, ketä äänestetään seuraavassa heimoneuvostossa, jos sinne päästään, missikaunotar lataa."
Spoiler
.
.
.
Ja sitten Kim pääsi turvaan toiseen heimoon ja liittolaisensa likaisesta rahapeleistä tietämätön(?) S äänestettin pois. Ärsyttää :(
Itse en ole päässyt katsomaan vielä tuota seuraavaa jaksoa, niin ihmettelen vaan, että mikä vilunkijuttu on keksitty sen Lolan yms heimon avuksi, kun eivät muuten mitenkään voittaisi seuraavassakaan jaksossa?? Siis Kim on jostain syystä vaihdettu tuohon heimoon ja ilmeisesti Kimin lähdettyä Sauli sitten joutui näiden akkojen hampaisiin??? Ja ilmeisesti Veronica syöttää Saulille jotain pajunköyttä ja vehkeilee Saulin selän takana, kun Sauli sanoo uusimmassa tv:ssä näkyvässä mainosklipissä jotain, että "jos Veronicaan voi luottaa...". Mun inhokkejani ovat alusta asti olleet juuri Veronica ja Lola. Toivottavasti molemmat putoavat mahdollisimman pian, tai ainakaan kummankaan ei pitäisi voittaa kisaa... Kaiken järjen mukaan ainakaan Lola ei edes pystyisi voittamaan niin huonokuntoisena.
Ei sillä fyysisellä kunnolla ole mitään tekemistä pärjäämisen kanssa. Historian ainoa henkilö, joka on voittanut Selviytyjät kahdesti oli Sandra, joka oli heikossa fyysisessä kunnossa eikä voittanut yhtäkään henkilökohtaista koskemattomuutta. Fyysinen, haasteissa dominoiva mies taas ei ole koskaan voittanut peliä.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna Sahamies ja Helmenkalastaja solmi rahasta liiton, ettei äänestä toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä fyysisellä kunnolla ole mitään tekemistä pärjäämisen kanssa. Historian ainoa henkilö, joka on voittanut Selviytyjät kahdesti oli Sandra, joka oli heikossa fyysisessä kunnossa eikä voittanut yhtäkään henkilökohtaista koskemattomuutta. Fyysinen, haasteissa dominoiva mies taas ei ole koskaan voittanut peliä.
Fabio voitti lopussa kaikki koskemattomuudet putkeen ja koko kisan. Alussa Fabio teeskenteli yksinkertaista tyhmää kuten Sahamies ja alkoi pelaamaan tosissaan vasta lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fabio voitti lopussa kaikki koskemattomuudet putkeen ja koko kisan. Alussa Fabio teeskenteli yksinkertaista tyhmää kuten Sahamies ja alkoi pelaamaan tosissaan vasta lopussa.
No joo unohdin tosiaan Fabion, mutta noin pääsääntöisesti sillä fyysisyydellä ei ole mitään merkitystä lukuunottamatta 1-2 ensimmäistä äänestystä, joissa yleensä äänestetään huonoimmat pois.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni säännöt ei sitä kiellä. Alhainen teko...
Kim Herold ei ole oikein onnistunut missään. Soittelee kitaraa ja ohuella äänellään vinkuu "uusia biisejään". Hahahaa! Poika joka ei ymmärrä motimutkaisempia asioita maailmassa, ymmärtää kuitenkin rahan päälle.
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
Musta näytti vähä siltä, et muut luuli et Kim ja Sauli olivat vähä niinku yhdessä tällasen rahaliittohomman takana. Saulihan ei tiennyt mitään tästä Kimin moneen suuntaan pelaamisesta. Käy ilmi 3. jakson extrassa. Kimi pelastui toiseen heimoon ja Sauli jäi tulilinjalle. Todella paska tuuri Saulilla, ja ärsyttää itseäänkin kun aika epäreilulls tavalla yks suosikeista tippu.
Mut tää on peliä ja välillä nää menee näin.
Vilma sais lähteä kotiin syömään. Voi kauhistus kuinka laiha,
Kauheat nuo Lolan ilmeet ja ylimielinen asenne Vilmaa kohtaan. Tuli mieleen yläasteella oli yks tuollainen tyttö jota kaikki pelkäs. Oli ihan samanlainen kaikille (tai itse asiassa muille tytöille) jos asiat ei sujunu hänen mielensä mukaan. Ja aina joku muu syyllinen, ei koskaan hän.
Vai oikein yyhyyy, no, en kommentoi tota itkuvirttä... Ois kiva kuulla kausien voittajilta ympäri maailmaa kuinka helppoa heinäntekoa se heidän voittaminen oli... "Kiitos" kun valaisit voittajan ja häviäjän eron... Mielenkiintoine sana toi "ristiriitalogiikka", nice... Analysoiminen on kivaa, varsinkin sinunlaisen tekstejä... Pysytään aiheessa, selviytyjät...