Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
2641/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei uskaltanut Wallua äänestää koskaan? Miten saikin kaikki pauloihinsa. Aivan oli jenkkiversion Russellin veroinen juonittelija.

Miksi joku oliisi äänestänyt Wallua? Ei ollut sellaista mahdollisuutta. Ei kannata alkaa keikuttamaan venettä missä itse on matkustajana.

Vierailija
2642/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Inga on ainakin Cybershopissa ja Herman's professinal yrityksissä omistajana mukana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, miksi ihmeessä kaikki naiset olivat niin murtuneita, kun Wallu saapui resorttiin? Ja miksi Wallu sanoi kaikille niin varmana, että 30 tonnia meni siinä, kun vasta myöhemmin Tuuli sanoi että olisivat äänestäneet Wallun voittoon? Eihän Wallu olisi 30 tonnia vielä tuon kilpailun voiton jälkeen varmistanut.

Mutta ennen kaikkea, miksi naiset + Marko olisivat niin kovasti halunneet Wallun voittoa, joka on junaillut heidät kaikki ulos kilpailusta?

Vierailija
2644/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa, miksi ihmeessä kaikki naiset olivat niin murtuneita, kun Wallu saapui resorttiin? Ja miksi Wallu sanoi kaikille niin varmana, että 30 tonnia meni siinä, kun vasta myöhemmin Tuuli sanoi että olisivat äänestäneet Wallun voittoon? Eihän Wallu olisi 30 tonnia vielä tuon kilpailun voiton jälkeen varmistanut.

Mutta ennen kaikkea, miksi naiset + Marko olisivat niin kovasti halunneet Wallun voittoa, joka on junaillut heidät kaikki ulos kilpailusta?

Tuomaristo kyllä arvosti strategista osaamista ja peliliikkeitä. Wallu hallitsi peliä, muttei kuitenkaan henkilökohtaisella tasolla aiheuttanut ärsytystä tuomaristossa kuten Kim.

Vierailija
2645/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa tämä Miskan pitäminen "nössönä" voittajana. Mites se Sampo sitten viime vuonna?

Kaverihan kaljamahainen, hieman löysän ja aneemisen oloinen harmiton lapin mies noin tiivistettynä. Ei tehnyt muistaakseni mitään mullistavia peliliikkeitä, ei kieroillut, eikä juurikaan voittanut haasteita. Voitti Vähän ikäänkuin ajautui voittajaksi, kuten tässä pelissä monesti on tapana. Voittoon tarvitsee hieman onnea löytääkseen juuri oikeat ihmiset liittoon. En moneen vuoteen ole jenkkiversiota seuraillut, mutta jotenkin muistelen, että Kimin kaltaiset kovat pelurit jää monesti juuri toiseksi tai kolmanneksi, ja kaikkein vaarallisimmat pelurit/haasteissa pärjäävät pudotetaan jo aikaisemmin.

Nyt kyllä muistat täysin väärin. Sampo oli kilpailuissa kova, niissä heimokilpailuissa ei pettänyt koskaan, oli monta kertaa joukkueensa parhaimistoa. Paineli sisulla menemään.

Vierailija
2646/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuonne Caramoanin saarille mennä lomailemaan? Järjestetäänkö turistiretkiä saarille, joissa on kuvattu eri maiden Selviytyjiä?

Tietääkö joku, millä tavalla lavasteet kisoihin tehdään ja puretaan; ovatko jotkin näistä temppuradoista samat eri maiden Selviytyjille vai rakennetaanko ne tuonne valmiiksi vain tiettyä kautta varten? Puretaanko ne heti sen jälkeen vai jätetäänkö sinne seuraavia varten/muuten vaan?

Vierailija
2647/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ff251647-08f9-4958-8ed0-76e1cd8…

Nyt on julkistettu uudet Selviytyjät-kisaajat. Seiska oli oikeassa julkkisten suhteen (harmi, osan olisin vaihtanut). Tuolla on listattu nyt myös taviskilpailijoiden nimet. En tiedä onko 2020 kaudelle jo omaa ketjua, mutta laitoin tänne, koska täällä Selviytyjistä kiinnostuneita.

Syksyllähän tuon pitäis tulla

Vierailija
2648/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Lolan tämänpäiväistä jutustelua luin niin eivät olleet tietoisia Wallun juonittelusta kuin vasta telkkarista katsottuna. Sehän oli ihan huippu esim. se Rädyn pudotus eräässä vaiheessa. 

Lola tuumasi että äänestivät oikean voittajan.

Vierailija
2649/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää Wilman äänestysvalinta.

Olis luullut edes hänen äänestävän lapsuudesta asti tuntemaansa Kimiä, mutta ilmeisesti Lotan ja Lolan aggressiivinen aivopesu ulottui sitten häneenkin...

Kimistä voi olla montaa mieltä, mutta enemmän hän ”selviytyi” kuin Miska. Omalla tavallaan toki, mutta selviytyi silti.

Ehkä taloudelliset syyt myös ratkaisivat äänestystuloksen: Kim rahakas suomenruotsalainen vs. Miskan imago köyhänä tubettajana...

Niinpä, olin aika varma, että Wilma pitää ainakin Kimin puolia ja ehkä Marko myös. 

Ryhmän mukaan tietysti helppo mennä.

Wallulle pisteet, kun oli erilainen "nuori". 

Se Veronican hyväntekeväisyys kysymys oli todella tökerö.

Varsinkin kun omat tulot on 128.000 +++ vuodessa.

En tiedä Miskan tuloja, mutta veikkaan, että ensimmäisen ykkösen voi ottaa tuosta ainakin pois.

Voihan se tietysti olla, että Veronica laittaa omistaan sen 60.000 euroa hyväntekeväisyyteen vuosittain, eli on varaa huudellakin, mutta epäilen. 

Eihän tuo voittopotti kuitenkaan mikään ilmainen ole, vaan ansaittu.

Vierailija
2650/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuonne Caramoanin saarille mennä lomailemaan? Järjestetäänkö turistiretkiä saarille, joissa on kuvattu eri maiden Selviytyjiä?

Tietääkö joku, millä tavalla lavasteet kisoihin tehdään ja puretaan; ovatko jotkin näistä temppuradoista samat eri maiden Selviytyjille vai rakennetaanko ne tuonne valmiiksi vain tiettyä kautta varten? Puretaanko ne heti sen jälkeen vai jätetäänkö sinne seuraavia varten/muuten vaan?

Ei niitä pureta vaan ovat eri maiden käytössä. Selviytyjät formaatti työllistää paikallisia.

Vierailija
2651/2668 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ff251647-08f9-4958-8ed0-76e1cd8…

Nyt on julkistettu uudet Selviytyjät-kisaajat. Seiska oli oikeassa julkkisten suhteen (harmi, osan olisin vaihtanut). Tuolla on listattu nyt myös taviskilpailijoiden nimet. En tiedä onko 2020 kaudelle jo omaa ketjua, mutta laitoin tänne, koska täällä Selviytyjistä kiinnostuneita.

Syksyllähän tuon pitäis tulla

Ei kai siinä ole naisia? Ajattelin vaan että ei fanaattisille seuraajille tule paha mieli, kun naiset taas äänestävät väärin.

Vierailija
2652/2668 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma kirjoitetaan Vilma eikä W:llä.

Vierailija
2653/2668 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica oli tyly ja kuiva tyyppi. Miten hän voi olla noin suosittu tubettaja? Kysymys hyväntekeväisyydestä oli nolo. Luulen, että Miska on ajatellut hyväntekeväisyyttä jo ilman tuota kysymystä.

Lotta miinus.

Lola miinus.

Onneksi oli hyviäkin tyyppejä kilpailussa!!

Vierailija
2654/2668 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää Wilman äänestysvalinta.

Olis luullut edes hänen äänestävän lapsuudesta asti tuntemaansa Kimiä, mutta ilmeisesti Lotan ja Lolan aggressiivinen aivopesu ulottui sitten häneenkin...

Kimistä voi olla montaa mieltä, mutta enemmän hän ”selviytyi” kuin Miska. Omalla tavallaan toki, mutta selviytyi silti.

Ehkä taloudelliset syyt myös ratkaisivat äänestystuloksen: Kim rahakas suomenruotsalainen vs. Miskan imago köyhänä tubettajana...

Niinpä, olin aika varma, että Wilma pitää ainakin Kimin puolia ja ehkä Marko myös. 

Ryhmän mukaan tietysti helppo mennä.

Wallulle pisteet, kun oli erilainen "nuori". 

Se Veronican hyväntekeväisyys kysymys oli todella tökerö.

Varsinkin kun omat tulot on 128.000 +++ vuodessa.

En tiedä Miskan tuloja, mutta veikkaan, että ensimmäisen ykkösen voi ottaa tuosta ainakin pois.

Voihan se tietysti olla, että Veronica laittaa omistaan sen 60.000 euroa hyväntekeväisyyteen vuosittain, eli on varaa huudellakin, mutta epäilen. 

Eihän tuo voittopotti kuitenkaan mikään ilmainen ole, vaan ansaittu.

Minäkin ihmettelin Vilmaa kun äänesti Miskaa. Kunnes muistin, että hänhän kertoi extrassa että Lola murskasi hänet henkisesti. Oliko siis niin peloissaan ja ”murskana”, ettei uskaltanut äänestää Lolan tahtoa vastaan edes ystäväänsä Kimiä.

Vierailija
2655/2668 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudonneiden pöydässä muilla juotavaa lasissa, Vilmalla pelkkä vesipullo. Aina. Olisipa pystynyt olemaan viimeisessä äänestyksessä yhtä vahva kuin omissa tavoissaan. Aika kaksijakoista, miten taipui Lollon käskyläiseksi loppuun saakka.

Vierailija
2656/2668 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä tuotannolta tosi hyvä veto tehdä kaikille ihan täysi yllätys: finaaliin meneekin ne, jotka voittavat viimeisen kilpailun. Osin juuri tuollaiset puun takaa tulevat käänteet tekevät Selviytyjistä viihdyttävän ja mielenkiintoisen. :D

Wallu oli taitava ja hyvä pelaaja sekä osasi todella manipuloida, mutta alkoi sortua liialliseen itsevarmuuteen, luottamaan liikaa suunnitelmiinsa ja aliarvioimaan kanssakilpailijoitaan, mikä koitui hänen kohtalokseen. Olin itsekin varma, että hän olisi toinen finalisteista, mutta Miska kyllä tsemppasi ja jaksoi loppukisassa todella hyvin.

Kimin matka oli katsojienkin kannalta todella hieno. Hän oli jo alkuvaiheessa koko ajan pudotusuhan alla, hyvin yksinäinen susi ja silti onnistui voittamaan paljon koskemattomuuksia että palkintokisoja, pudottamaan kaikki vihamiehensä ja hänestä paljastui loppua kohden yhä moniulotteisempia puolia. Kim lähentyi esimerkiksi Miskan kanssa, joka ei ekaksi tykännyt Kimistä. Hän oli myös ajoittain hyvinkin nöyrä ja silti vaan voitti sanapelitkin, vaikkei siihen uskonut. Kyllä siinä oli todellista selviytymistä, että vähän mietin, menikö voitto nyt kuitenkaan ihan oikein. Nämä naiset, jotka kovasti ryöpyttivät Kimiä pikkujutuista, istuivat kuitenkin itse tuomaristossa eivätkä pelanneet amuletteja hyvin, mitä Kimillä ei edes missään vaiheessa koko kautta ollut ja silti pelasi nuo naiset ulos. Jännä, ettei tuomaristo tuota ottanut yhtään huomioon.

No, toki myös ryhmässä toimiminen ja muiden huomiointi on tärkeä taito, ja Miska on siinä Kimiä parempi sekä varmaan tykättävämpi persoona, mutta toisaalta Miska oli myös hyvin helposti manipuloitavissa ja teki lähes aina niin, miten Wallu käski tai ehdotti. Miskakaan ei ollut huono kisoissa, ajoittain pärjäsi oikein hyvinkin niissä, mutta Kim selviytyi jatkoon nimenomaan voittamalla koskemattomuuksia eikä hänellä ollut oikein vahvoja liittoja tukena tosin kuin Miskalla. Tavallaan tosin pidän myös Miskasta, mutta oli niissä peräkärry-viittauksissa vähän perääkin. No, olipahan tosi jännittävä finaali!

Vierailija
2657/2668 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sanonko mitä! Nyt se Lotta on jo Fort Boyard ohjelmassa. Eikö ihmisellä ole mitään muuta, kuin mennä jokaiseen saamarin ohjelmaan. Ja nimenomaan hänestä en tykkää, en näe koskaan mitään empatiaa siinä ihmisessä, on vain niin minä, minä -tyyppi. No onneksi saan valita itse, katsonko ohjelmaa.

Vierailija
2658/2668 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan sanonko mitä! Nyt se Lotta on jo Fort Boyard ohjelmassa. Eikö ihmisellä ole mitään muuta, kuin mennä jokaiseen saamarin ohjelmaan. Ja nimenomaan hänestä en tykkää, en näe koskaan mitään empatiaa siinä ihmisessä, on vain niin minä, minä -tyyppi. No onneksi saan valita itse, katsonko ohjelmaa.

Oon sun kans samassa veneessä. Aikaisemmin pidin symppiksenä, mutta on nyt antanut itsestään tosi inhottavan kuvan. Ei pelkästään tämän selviytyjien perusteella vaan esim ttk:ssa vaikutti ihan keskenkasvuselta kiukuttelevalta kakaralta.

Vierailija
2659/2668 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden sisään Tanssii tähtien kanssa, Selviytyjät, Neljän tähden illallinen ja Fort Boyard :D

Vierailija
2660/2668 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– En koe oloani kovin mukavaksi, jos olisin mukana kaikenlaisissa tosi-tv-ohjelmissa. Totta kai on olemassa myös hyviä tv-ohjelmia, mutta haluan tehdä mieluummin asioita, joilla on jotain merkitystä. Ja haluan välittää itsestäni ihmisille mieluummin samaistuttavan kuin etäisen mielikuvan." Lotan sanoja 2015 Is:ssä

https://www.is.fi/viihde/art-2000000930265.html

Mieli vähän muuttunut ja huomionkipeys lisääntynyt?