Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Miksi sanotaan, ettei Agila ole syönyt mitään, vain vähän kookkosta, vaikka kaikki saa kuitenkin syödä banaaneja ennen kisoja.
Onko nää taas yöt hotellissa, kuten viimeksikin?
Vierailija kirjoitti:
Onko nää taas yöt hotellissa, kuten viimeksikin?
No en ihmettelis jos yöllä ei kuvata
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus varoitus!!
Niklas tippui. Lola sai yhden äänen vähemmän.
Ja tämä tieto on peräisin...
Lolan analyysi tilanteesta oli kristallinkirkas. Hänhän sanoi, että Eevi saa lähteä, koska Eevi kokee olevansa väärässä heimossa. Ja tämän ihan saman asian totesi Eevi itse heti äänestyksen jälkeen.
Toivon Lolan pääsevän pitkälle.
Eevi tyttönen alkoi kovasti häärätä liittoa mutta siihen niklakseen se lopahti. Ja ex-jäkispojalla ei taas liikahtanut nupissa mitään mikä vahvistaisi liittoa. Eevi maalas myös itsensä nurkkaan määrittelrmällä nirppanokkaisesti että hän ei voi seurustella vääränlaisten ihmisten kanssa. No lähtöhän siitä tuolla menolla tuli. Lola vie kuin litran mittaa omaa heimoansa.
Oli niin tylsä ettei jaksanut seurata. Tämä on nähty.
Kuka sitä Lolaa äänesti ensimmäisessä heimoneuvostossa? Olli?
Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.
Lasten Päiväuniaika. Luulin pääseväni katsomaan ruutu+ pari jaksoa selviytyjiä. Mutta joku virhekkö sitten iskenyt älytelkkariin kun ruutu sovelluksessa vain selviytyjät extra jaksot. Halusin nähdä ihan itse "pääjaksot" 🙄
Lola.. Siis ainoa titteli misseys kahdenkymmenen vuoden takaa. Ja jos sillä menee niin olisi kyllä voinut itsestään parempaakin huolta pitää..Sarjassa turhaakin turhemmat julkkikset
Se laiha malli voi edetä hyvinkin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus varoitus!!
Tämä tieto peräisin jaksosta 2!
Outoa kun pudottavat vahvimmat.. ensin Eevi, sitten Niklas. Eihän ne voita koskemattomuuskisoja tuolla menolla ja joutuvat pudottaa omiaan. Mitä järkeä. Miksi ne Lolan kelkassa kaikki menee?! Järki hoi!
Ja seuraavakin tippuminen lähtee Lolasta ja tosin siitä syystä että tiesi tämä tyyppi halusi Lolan ulos.
Tosin ei olis Lolalla mitään mahdollisuuksia, jos ei toimisi noin niin kuin toimii. Onni hänelle, ettei ns. vahvoilla (siis fyysisesti) ole omaa liittoa ja pudota häntä pois... yksilökisoissa sitten on helpompaa voittaa koskemattomuuksia, kun ei ole niitä vahvimpia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun pudottavat vahvimmat.. ensin Eevi, sitten Niklas. Eihän ne voita koskemattomuuskisoja tuolla menolla ja joutuvat pudottaa omiaan. Mitä järkeä. Miksi ne Lolan kelkassa kaikki menee?! Järki hoi!
Lola tietää että heimot yhdistetään ja tärkeintä jäädä itse jäljelle.
Niklas halusi Lolan pois niin siksi Lolan ja kumppaneiden oli pakko pudottaa Niklas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus varoitus!!
Tämä tieto peräisin jaksosta 2!
Miks aina jonkun tarttee pilata keskustelu, jota käydään tv-ssä näytetystä jaksosta...
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus varoitus!!
Eikä? Ihan Niklaksen takia oon katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä Lolaa äänesti ensimmäisessä heimoneuvostossa? Olli?
Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.
Sama täällä. Onkin kamala akka.
Ollin pisteet kyllä nousi. Ainoa joka osaa pelata selviytyjiä, tarpeettomat selkäänpuukottajat joukkueesta pois. Harmi kun ei ole liittolaisia.
Jos olisivat pistäneet Lolan noille fyysisille osuuksille tai edes nostaneet sinne tukin nokkaan, niin olisi totuus paljastunut.
Eiköhän kaikki sen tiedä.