Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Jos mä oisin kisaamassa niin olisin kyllä varmasti selkäänpuukottamassa ja valehtelemassa tuolla saarella jatkuvasti :D. Sehän tekee tästä pelistä jännää ja siten voi päästä hyvin pitkälle. Moraalit eivät kuulu peleihin.
Hyvä Miska! Nuori herttainen miehen alku, joka myös osasi pelata. Ei niin kovaa kuin esim. Vallu tai Kim, mutta osasi silti. Tykkäsin kaikista kolmesta, jokainen olisi ansainnut heistä voiton. Hieno veto pelin nuorimmalta.
Katkerat ihmiset, tuomaristossakin, on kyllä naurettavia.
Eli tuon naiskolmikon mielestä Kimin olisi vain pitänyt antaa heidän pudottaa hänet, tai hän on itse pirulainen?
Ainoa huono kohta Kimin pelissä oli se rahajuttu, mutta se on niin alussa, että ei se nyt niin vakavaa ollut. Sen jälkeen hänen pelinsä olikin täyttä timanttia ja yksi kerrallaan hän juoni muita pois pelistä, mutta mitä teki Miska? Lettuja.
Mun mielestä on typerää, että finaalin voittaja äänestetään ja tuomaristossa on pudonneita. Liian henkilökohtaiseksi menee. Väärin perustein voidaan valitaan voittaja, eli sillä perusteella oliko henkilö kivempi kuin toinen. Tuollahan voi pahimmasta tapauksessa mennä muiden siivillä, kunhan on "kiva jätkä" kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä elämässä muutenkin, nynneröt voittaa.
Ei, kyllä ne narsistit tosielämässä voittaa.
Lotta ja Veronica ei nyt yllättäneet lainkaan, mutta Lola itse pelasi peliä kieorsti ja hyvin, niin luulin että edes hän olisi tehnyt äänestyksessä järkevän valinnan.
Ei Miskan tarvitse kaikessa olla mikään esikuva, vaikka YouTubettaja onkin hänen ammattinsa. Hänen ei tarvitse minkäänlaisia perusteluja kertoa, että mihin käytti rahat. Ei se kuulu muille. Miskalla ei ole mitään velvollisuutta laittaa senttiäkään hyväntekeväisyyteen jos hän ei halua. Varmasti rahalle tulee käyttöä ihan omastakin takaa. Kerta Miska voitti rahat, hän käyttää sen tasan siihen, mihin itse haluaa.
Paljonkohan Veronica itse antaa omista tuloistaan hyväntekeväisyyteen? On kuitenkin joukon kovatuloisin, tulot 128 000 € vuodessa.
Onnea silti Miska kirjoitti:
Eli tuon naiskolmikon mielestä Kimin olisi vain pitänyt antaa heidän pudottaa hänet, tai hän on itse pirulainen?
Ainoa huono kohta Kimin pelissä oli se rahajuttu, mutta se on niin alussa, että ei se nyt niin vakavaa ollut. Sen jälkeen hänen pelinsä olikin täyttä timanttia ja yksi kerrallaan hän juoni muita pois pelistä, mutta mitä teki Miska? Lettuja.
Kim näytti oikein lapsen riemua kun sai pudottaa näitä naisia. Olisi kannattanut pitää mölyt mahassaan. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Kim ei halunnut voittaa:)
Harmitti, ettei Kim voittanut, mutta silti Miskalle onnittelut. Harmittaa siksi, koska ei ollut reilua peliä. Olisi ollut mahdoton voittaa, kun tuomareina oli katkeria naisia. Kim kehittyi kokoajan paremmaksi sosiaalisesti, alkuun teki virheitä, mutta ei kaikki ole täydellisiä. Miksi kaikkeen piti takertua?
Varsinkin ihan alkuvaiheen asiat olisi voinut tässä vaiheessa ihan suosiolla jättää pois. Edes vähän armoa.. Koko pelin kehitystä olisi pitänyt miettiä, ei mitään pilkunnssimista.
Miskalle plussaa siitä, että epävarmasta pelaajasta kasvoi varmempi pelaaja pelin edetessä.
Hahahahaha!!! Arvasin että sheriffin hattu nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Veronica itse antaa omista tuloistaan hyväntekeväisyyteen? On kuitenkin joukon kovatuloisin, tulot 128 000 € vuodessa.
Tulkitsin niin ettei sillä ollut Miskalle mitään uutta kysyttävää. Oli äänestämässä sitä joka tapauksessa. Joten kysyi sitten tuollaisen Miss Universum kysymyksen ja oletti varmaan että Miska runoilee köyhistä lapsista jne mutta Miska päätti olla rehellinen mikä itseasiassa nosti sen pisteitä mun silmissä.
Lola, Lotta ja Veronica ei selvästikkään tiedä, missä selviytyjissä on oikein kyse. Ilmankos he istuivatkin siellä tuomaristossa, eikä finaalikaksikossa.
Vierailija kirjoitti:
Veronicalta tosi hyvä veto ottaa tuo hyväntekeväisyys esille. Hyvin kuitenkin Miska selvisi kiperästä kysymyksestä.
Olet hiukan tosikko vai?
Eikös Sampo Kaulanen luvannut antaa kaiken hyväntekeväisyyteen, antoiko?
Lotta ja Veronica on ihan saakelin katkeroita ämmiä jotka ei ymmärrä, mikä on peliä ja mikä ei. Noiden kanssa en haluaisi olla koskaan tekemisissä oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kim ei olisi ansainnut voittoa, koska hän suututti lähes kaikki tuomarit
No onneksi täällä on järkeviä miehiäkin kommentoimassa! Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Lotta ja Veronica ei nyt yllättäneet lainkaan, mutta Lola itse pelasi peliä kieorsti ja hyvin, niin luulin että edes hän olisi tehnyt äänestyksessä järkevän valinnan.
Lola ei pelannut kierosti.
Naiset oli jopa enemmistönä heimojen yhdistyessä, mutta ei vaan voineet vetää yhtä köyttä. Eivät osanneet pelata ollenkaan, vaikka taisi olla parikin hetkeä, että olisivat voineet kääntää pelin kulun. Tosi surkeita pelaajia.
Yks formaatin isoimmista bugeista, että katkerat tippuneet kilpailijat saavat päättää finaalissa kuka häviää.
Meni kyllä maku joka ikisestä tuomariston katkerasta naisesta. Vehviläistä lainaten Marko mukaanlukien. Aivan uskomatonta scheisseä, että nuo naiset teki päätöksen katkeruuden takia ja unohti täysin mistä kisassa oikeasti on kyse. En arvosta heitä enää. Ikuisena selviytyjäfanina olen niin järjettömän pettynyt tähän tulokseen. Kimi taisteli ja selviytyi ja teki tästä kisan. Vallu myös teki katselusta mielenkiintoisen. Ja Lolakin! Mutta miksei Lola pelinaisena äänestänyt pelaajaa vaan teki tunneratkaisun! En ymmärrä!
Naiset on sellasia katkeria jotka ei oikein tajua pelin henkeä mustamaalasivat kimiä.Oikea selviytyjä syö kun pystyy ja oli myös isokokoisin ja kärsi eniten nälästä mutta nössö voitti