Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
2461/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat naiset naurattaa. Lola pelasi itse häikäilemättömästi, sitten on tuolla pyörittelemässä silmiä. :D

Vierailija
2462/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim oli todellinen SELVIYTYJÄ! Ihmettelen lapsellista asennetta Lotalta yms., mihin Markokin tahdottomana miehenä meni mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim pelasi pelit hyvin. Aina yritti ja teki parhaansa. Kim oli sisukas kaveri ja ei luovuttanut, vaikka pää oli pölkyllä jatkuvasti. Koko ajan lähestulkoon oli pudotusuhan alla. Tuskin sellainen yhtään helpotti hänen oloaan, teki varmasti vaan hermostuneeksi. Ei ole hänellä helppoa tuolla olla henkisesti, joten se vaikuttaa siihen sosiaaliseen käyttäytymiseen. Ja jos ihmiset ei silti pidä susta tai sun persoonasta. Mitä tahansa jos olis tehnyt, silti olis saanut vaan valituksia. Joillekkin ei mikään riitä.

Lola suuttui kaikille, jotka pelasi häntä vastaan tai edes pelasi. Hänen mielestä vain hän olisi saanut olla kova pelaaja. Itse jauhaa siitä, että peli on peliä ja itse ei kestä yhtää, jos muutkin alkaa pelaamaan.

Pelasi röyhkeästi muita vahvoja pihalle ja oma joukkue kärsi siitä, kun toinen tiimi voitti pitkään kaikki mukavuudet omaan leiriin. Ja myös koskemattomuudet.

Myös noissa skaboissa Lola monesti luovutti vrt siihen, että Kim teki kokoajan parhaansa ja yritti vastoinkäymisistä huolimatta. Pitkään ei henkilökohtaisesti itse ollut voittaja, mutta altavastaajana sitten lopussa pääsi voittamaan kisoja. Mutta yritti 100% enemmän kuin Lola.

Valittajat itse niitä pahimpia valittajia on. Kyseiset valittajat tuomaristosta ovat itse sellaisia mielensäpahoittajia/valittajia, ni eivät kestä sitä, jos muut vähän valittaa. Enemmän telkkarissa valitti kyseiset naiset kuin Kim. Ne, jotka ei välitä niin valittamisesta, niin heitä ei häiritse se, jos toinen vähän valittaa.

Vaativat muilta kärsivällisyyttä, vaikka itse eivät tunne kyseistä sanaa omalta kohdalta. Kim luultavasti ei ole luonteeltaan kärsivällinen, mutta ei vaadi muilta sitä, kuten pahimmat valittajat.

Naiset vaan telkkarissa valitti toisista ihmisistä ja pelaamisesta, miehet taas enemmän kaikkea muuta. Niissä haastatteluissa.

Röyhkeitä pelaamisia tuli, mutta silti tippujat reilusti ottivat tappion vastaan ja kehuivat, että olipa hyvin pelattu. Kuten vaikka Noora ja Hannes. Eivät jääneet märehtimään ja katkeroitumaan äänestystulosta, kuten vaikka Lotta ja Lola.

Vierailija
2464/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolalla ei tullut mieleen, että toimi itsekin itsekkäästi leirissä olemalla hapan ja niskojaan nakkeleva. Samaa asennetta oli havaittavissa Kaunis elämä -ohjelmassa. Lola voisi olla todella upea nainen, jos ei olisi niin kiukkuinen kaikelle ja kaikille, ennen kaikkea itselleen.

Vierailija
2465/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ja Sipilä hallitusneuvotteluissa, oon todella pettynyt tähän viikkoon.

Vierailija
2466/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vaistot pelas missukalle voiton tosin selvä katkeruus esim. veronikalta paistoi vihana kimiä kohtaan näytti ällöttävältä.Kimi oli selviytyjä ja paino tippui niin et oli ihan luuranko.Missukalla on kyl kusi noussu päähän kun näkee sen yöelämässä

Vierailija
2467/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä maku joka ikisestä tuomariston katkerasta naisesta. Vehviläistä lainaten Marko mukaanlukien. Aivan uskomatonta scheisseä, että nuo naiset teki päätöksen katkeruuden takia ja unohti täysin mistä kisassa oikeasti on kyse. En arvosta heitä enää. Ikuisena selviytyjäfanina olen niin järjettömän pettynyt tähän tulokseen. Kimi taisteli ja selviytyi ja teki tästä kisan. Vallu myös teki katselusta mielenkiintoisen. Ja Lolakin! Mutta miksei Lola pelinaisena äänestänyt pelaajaa vaan teki tunneratkaisun! En ymmärrä!

Lola ei ollut kummoinen pelinainen, hämmästyttävän huono pelisilmä.

Vierailija
2468/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse tuomariston jäsenenä äänestänyt Kimiä, koska mielestäni hän pelasi Miskaa paremman strategisen pelin. Toivon, että ei kuitenkaan puhuta objektiivisesti siitä, että Kim olisi "ansainnut" voittaa. Pelin idea on hyvin yksinkertainen: pysy kilpailussa mukana finaaliin asti ja saa vastustajaasi enemmän tuomariston ääniä. Siinä Miska onnistui paremmin, joten hän ansaitsi tittelinsä Selvitytyjät Suomi 2019 -kilpailun voittajana.

Vierailija
2469/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miskanhan he meinasivat ihan ensimmäisenä pudottaa.

Vierailija
2470/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolan olisi pitänyt ottaa mallia Noorasta ja Hanneksesta. Wallu pelasi kovaa peliä heitä kohtaan ja eivät suuttuneet pudottuaan tai äänistä. Kiittivät reilusti hyvästä pelaamisesta ja eivät jääneet katkeroitumaan, kuten Lola myrkynkeittäjä. Hyviä häviäijiä.

Vilma kerran erehtyi edes äänestämään Lolaa, niin sen jälkeen oli Lolan silmätikkuna. Tuo menee jo liian pitkälle. Suunnillee joutuu polvillee anelemaan anteeksiantoa, kun kerran äänesti ja vannoa vaikka kiven ja kannon lupauksia. Kiusaamiseksi tuo jo menee.

Pelataan itse kuin viimeistä päivää, mutta ei kestetä toisten pelaamista, ei yhtään. Tai ei toisten äänestyksiä keksitä. Virpinkin piti pyydellä anteeksi että oli äänestänyt Hänen majesteettiaan Lolaa ja ettei enää niin tee. Onneksi Virpi ei mennyt silti tähän mukaan, vaan äänesti Lolaa.

Ei peli pidä olla sellainen, että yksi queen on pelaaja, ja määrää kaiken. Pelaa röyhkeästi, mutta silti suuttuu vielä röyhkeämmin jos toinen edes vähän äänestää tai näyttää merkkejä siitä, ettei ole hänen pelissä mukana. Hänen. Kunnon siivellä eläjä, pelasi muita pois ja silti ei tehnyt peleissä monesti mitään. Luovutti.

Itse jauhaa jatkuvasti tämä on peliä ja raakaa peliä ja kun nyt parempi vastapelaaja pääsi finaaliin, niin piti vieläkin olla katkera

Vierailija
2471/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muissa maissa on arvostettu oikeaa selviytyjää eikä puudeli pojua

Vierailija
2472/2668 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on typerää, että finaalin voittaja äänestetään ja tuomaristossa on pudonneita. Liian henkilökohtaiseksi menee. Väärin perustein voidaan valitaan voittaja, eli sillä perusteella oliko henkilö kivempi kuin toinen. Tuollahan voi pahimmasta tapauksessa mennä muiden siivillä, kunhan on "kiva jätkä" kaikille.

Jos pudonneiden pitää päästä äänestämään voittaja niin sitten niin päin että ekana pudonneet äänestää, silloin toteutuu pelitaitojen ja selviytymisen mukaan äänestäminen ei oman katkeruuden ja mieltymysten.

Vierailija
2473/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on typerää, että finaalin voittaja äänestetään ja tuomaristossa on pudonneita. Liian henkilökohtaiseksi menee. Väärin perustein voidaan valitaan voittaja, eli sillä perusteella oliko henkilö kivempi kuin toinen. Tuollahan voi pahimmasta tapauksessa mennä muiden siivillä, kunhan on "kiva jätkä" kaikille.

Jos pudonneiden pitää päästä äänestämään voittaja niin sitten niin päin että ekana pudonneet äänestää, silloin toteutuu pelitaitojen ja selviytymisen mukaan äänestäminen ei oman katkeruuden ja mieltymysten.

No mutta sehän se on osa pelin ideaa että pudotetut äänestävät voittajan jolloin kilpailijat jputuvat tilille tekemisistään. Selviytyjisså tarvitaan myös sosiaalisia taitoja jotka Kimillä ikävä kyllä olivat heikommat kuin Miskalla.

Vierailija
2474/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muuten tajusin, että Tuuli ja Marko ovat entisiä urheilijoita. Silti menivät mukaan katkeroituneiden naisten kerhoon. Ei voi ymmärtää... Hieno kausi päättyi todelliseen floppiin. Katkeruus voitti Suomen selviytyjät 2019 -kisan.

Miskakin symppis-tyyppinä joutui nyt jäämään voittajaksi, jonka voitto ei tunnu oikealta. Hänenkin kannaltaan olisi ollut parempi, että olisi mennyt oikeudenmukaisesti. Onneksi häntä varmaan rahasumma lohduttaa. Itsekin sanoi, että piti Kimiä todellisena selviytyjänä heistä loppukolmikosta ja olisi äänestänyt häntä voittajaksi.

Vierailija
2475/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kisa on niin Suomi- kuin Amerikan versiossakin aina noudattanut armeijalogiikkaa: lopulta voittaa se harmaa rivin keskimmäinen tyyppi, joka ei koskaan erotu ja jonka nimeä kukaan ei ihan muista.

Kovaa pelaajat, kieroilijat, kisoissa pärjäävät ja myös laiskottelijat voivat päästä pitkälle, mutta eivät ikinä yllä voittoon saakka, koska herättävät matkalla kaunoja. Selviytyjät on huomaamattomuuden ylistys

Vierailija
2476/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä maku joka ikisestä tuomariston katkerasta naisesta. Vehviläistä lainaten Marko mukaanlukien. Aivan uskomatonta scheisseä, että nuo naiset teki päätöksen katkeruuden takia ja unohti täysin mistä kisassa oikeasti on kyse. En arvosta heitä enää. Ikuisena selviytyjäfanina olen niin järjettömän pettynyt tähän tulokseen. Kimi taisteli ja selviytyi ja teki tästä kisan. Vallu myös teki katselusta mielenkiintoisen. Ja Lolakin! Mutta miksei Lola pelinaisena äänestänyt pelaajaa vaan teki tunneratkaisun! En ymmärrä!

Ikuiseksi selviytyjäfaniksi olet ymmärtänyt pelin idean huomattavan huonosti.

Peli koostuu kahdesta osasta: on osattava pelata ja oltava muiden suuntaan mukava. Ei ampumahiihtoakaan voiteta pelkästään hiihtämällä kovaa, eikä tarkemmin ampuvsn voitto ole epäoikeudenmukainen

Vierailija
2477/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan hiljaa, saadaan kalaa."

Miska oli mukava vaarattoman tuntuinen lettukokki, joka oli aina samaa mieltä kulloisenkin keskustelukumppanin kanssa. Kilpailuissa ei kovin hyvä, kun vahvat, kovakuntoiset ja välkyt heitettiin ulos aina heti tilaisuuden tullen. Tämä strategia toimi loppun saakka.

Vierailija
2478/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuin Kim ja mun kaksoissisko kuin Miska, mä oon tehnyt työt ja kaksoissisko saanut lahjat ja sympatiat.

Vierailija
2479/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset raivosivat tässä ketjussa, kun miehet pudottivat haluamiaan naiskilpailijoita, ja nyt miehet raivoavat kun naiset valitsivat haluamansa voittajan. On hienoa, että TV herättää tunteita :D

Vierailija
2480/2668 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituneiden tuomaristo ei äänestänyt Miskan puolesta vaan Kimiä vastaan. Ainoastaan Virpi olisi äänestänyt Miskan puolesta. Jos sinne olisi tuotu edellisen kauden ekaksi pudonnut niin tuo tuomaristo olisi äänestänyt hänetkin voittajaksi ohi Kimin. Koska nyt kyse oli vain Kimistä ja katkeruudesta häntä kohtaan. Eihän tuollainen ole Selviytyjät -kisan idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän