Onko muita naisia, joita miehet ns. häpeää?
Eli siis tarkoitan, että ei haluta esim. tavata paikassa jossa on muita ihmisiä, kahvilassa tai ravintolassa eli siis julkisella paikalla. Eikä missään tapauksessa näyttää muille ihmisille, että ollaan vaikka pari. Tällainen ongelma minulla on ollut jokaisen miehen kanssa, jonka olen koskaan ikinä tavannut. En ole mikään huippukaunis missi, mutta en ole mikään rumakaan, joskus sanottu jopa sieväksi, pukeudun ihan tyylikkäästi, huolehdin itsestäni. Ja tiedän ihan varmasti, ettei kukaan niistä miehistä ole ollut parisuhteessa/ naimisissa, koska tässä varmasti ehdotetaan sellaista. Eräskin minua 20 vuotta vanhempi, lyhyt ja kalju duunari oli sinkku eikä ollut lapsiakaan, mutta minun kanssani ei halunnut olla, ei halunnut tavata esim. kahvilassa ja pyysi minulta etten missään tapauksessa kertoisi kenellekään että meillä on ollut jotakin. Olen kerran tavannut ulkomaalaista miestä ja oli ihan sama homma, mies ei halunnut tavata edes samassa kaupungissa, missä hän asui. Tämä alkaa vaikuttaa jo itsetuntooni ja mielialaani. Onko muilla vastaavaa ongelmaa vai taidanko olla ainoa nainen tässä asiassa? Vai lopetanko suosiolla kaikki yritykset löytää parisuhde, koska ilmeisesti tällaista ei ole minulle tarkoitettu.
Kommentit (57)
Jelena The Queen of world on luultavasti sellaista ainesta. Viro, Suomi, USA... ?
En lukenut aloitusta 😘
Vierailija kirjoitti:
Jelena The Queen of world on luultavasti sellaista ainesta. Viro, Suomi, USA... ?
En lukenut aloitusta 😘
Nyt en yhtään ymmärtänyt...
Oletko tapaillut varattuja tai perheellisiä miehiä? Tämä voi selittää asian.
Yksi syy voi olla että miehet pelkäävät, että joku nappaa sinut ja iskee heti, jos menette ihmisten ilmoille.
Itseäsi kehut auliisti mutta miehiä kuvailet vain negatiivisesti. Tyypillinen palstanainen siis. Ei näe mitään virheitä itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut aloitusta 😘
Nyt en yhtään ymmärtänyt...
Ei se mitään. Ei jellu itsekään ymmärrä? 😑
https://www.vauva.fi/keskustelu/6122126/seiska-entinen-nhl-vaimo-helena…
Mulla on tuo sama vaikutus miehiin eli tapailuvaiheessa joo on voitu tietenkin istua samassa pöydässä, koska muutenhan ei olisi tutustuttukaan mutta siinäkään vaiheessa ei mun kanssa ole haluttu tehdä mitään ns normaalia treffijuttua ainakaan oma-aloitteisesti. Eikä puhettakaan että mun kanssa olisi kuljettu käsi kädessä saati että olisi pidetty kainalossa vaan enemmänkin niin, että mies harppoo sen askeleen verran edellä ja metrin "hajuraolla".
Sitten kun oltu parisuhteessa niin mun kanssa on voinut olla vain jomman kumman kotona.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy voi olla että miehet pelkäävät, että joku nappaa sinut ja iskee heti, jos menette ihmisten ilmoille.
Ahaa. Tosin tällaista nappaamista tai iskemistä ei kyllä tapahdu ikinä eikä koskaan, kun tuolla ihmisten ilmoilla liikkuu (yksin) ihan joka ikinen päivä..
Miehet ovat tuollaisia kaikille, ellei nainen ole trophy. Ja se ei johdu naisesta vaan siitä, että miehet ovat väkivaltaisia toisiaan kohtaan, jos parittelevat.
Koirilla saatetaan jopa tappaa koira, joka on paritellut naaraan kanssa.
Joka tapauksessa miettisin, mitä itse haluat miehistä. Tuollaisen luimistelijan kanssa ei missään nimessä kannata olla tekemisissä.
Yksi deitti on tainnut hävetä. Veikkaan. Ihmiset tuijotti silloin jostain syystä hyvin intensiivisesti meitä ravintolassa ja tämä sekosi siitä. Alkoi pälyillä paniikissa ympäriinsä ja näytti siltä, ettå vajoaa maan alle. Eikä ollut ensimmäinen kerta, mutta oli viimeinen. Outo maku jäi. Hän oli ehkä epävarma itsestään.
Älä tapaa tuollaisia miehiä!
Normaalejakin miehiä on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo sama vaikutus miehiin eli tapailuvaiheessa joo on voitu tietenkin istua samassa pöydässä, koska muutenhan ei olisi tutustuttukaan mutta siinäkään vaiheessa ei mun kanssa ole haluttu tehdä mitään ns normaalia treffijuttua ainakaan oma-aloitteisesti. Eikä puhettakaan että mun kanssa olisi kuljettu käsi kädessä saati että olisi pidetty kainalossa vaan enemmänkin niin, että mies harppoo sen askeleen verran edellä ja metrin "hajuraolla".
Sitten kun oltu parisuhteessa niin mun kanssa on voinut olla vain jomman kumman kotona.
Toi edessä kävely on kyllä niin junttimaista kun ikinä olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ajattele noin. Jos olet heidän mielestä nätti he kyllä kuljettavat sinua ylpeänä ympäri kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu.
...siis pelkoa! Yleensä kyseessä on turha pelko. Jos liikkuu paikassa missä on humalaisia, silloin voi joutua myös ahdistelluksi, mutta ei kyllä muuten tapahdu.
Minusta ei ainakaan kukaan ole ollut aidosti kiinnostunut. Naureskellaan vain. Siihen varmasti vaikuttaa se että minusta on levitelty perättömiä asioita
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tuollaisia kaikille, ellei nainen ole trophy. Ja se ei johdu naisesta vaan siitä, että miehet ovat väkivaltaisia toisiaan kohtaan, jos parittelevat.
Koirilla saatetaan jopa tappaa koira, joka on paritellut naaraan kanssa.
Joka tapauksessa miettisin, mitä itse haluat miehistä. Tuollaisen luimistelijan kanssa ei missään nimessä kannata olla tekemisissä.
Tuolla ihmisten ilmoilla näkee jatkuvasti pariskuntia jotka istuu kahvilassa tai ravintolassa ja tekevät ruokaostoksia yhdessä. Näkee myös yhdessä lenkkeileviä pariskuntia ja välillä jopa käsi kädessä käveleviä pariskuntia. Joskus jopa sellaisia jotka halaa ja pussaa toisiaan. Usein myös sellaisia jotka on selvästikin treffeillä.
Sen sijaan en ole koskaan nähnyt että miehet olisi väkivaltaisia näitä pariskunta-miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ajattele noin. Jos olet heidän mielestä nätti he kyllä kuljettavat sinua ylpeänä ympäri kyliä.
Missähän laalaalandissa te elätte.
Puolet häpeää ja puolet pelkää. Näin se on. Ylpeyttä ei ole, on vain kateutta. Jopa sitä omaa naista kohtaan.
Tämä taitaa olla ulkonäköjuttu. Moni ihminen on siinä käsityksessä, että heillä on ihan ok lauluääni ja sävelkorva. Totuus on jotain aivan muuta. On hienoa, että koet itsesi sieväksi, mutta miehet jostain syystä eivät. Koska tämä asia alkaa jo vaikuttaa itsetuntoosi ja mielialaasi, niin ymmärrät jollain tasolla itsekin, että ulkonäöstäsi tämä johtuu.
En voi tarjota tähän muuta vaihtoehtoa sinulle, kuin tapailla miehiä, jotka ovat ulkonäöltään suunnilleen kaltaisiasi. Monet ok näköiset miehet kelpuuttavat hetkellisesti seksikumppaneiksi vähemmän kauniit naiset, mutta käyttäytyvät sitten juurikin kuvaamallasi tavalla.
Ainoastaa ylipainoisia naisia hävetään. Muuten saa olla vaikka millainen.