Mistä nykyään tilataan kodin tekstiilejä?
Kun Hobby Hall ei ole enää vanha kunnon Hobby Hall eikä Anttilaa ole, niin mikä on sellainen paikka mistä saa edullisesti esim. hyviä lakanoita? Muu kuin Ikea. Hobby Hall oli ennen hyvä. Sieltä sai tilattua kaikkea. Mistä ihmiset nykyään tilaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Edullinen ja hyvä?
Jos vuodevaatteet on hakusessa niin Familonin verkkokaupassa alkoi alennusmyynti, percale-lakanat ovat hyviä.
Joo, lakanoissa edulliset on usein hyviäkin. Mulla on ollut kalliita ns merkkilakanoita, jotka kestäneet murto-osan siitä mitä jotku halpis lakanat. Mutta tarvisin muutakin kuin lakanoita.
Onhan noilla kaikilla (Vallila, Finlayson, Marimekko ym) omatkin verkkokaupat mistä tilata. Lisäksi esim Tokmanni, Kärkkäinen, Prisma pitävät verkkokauppoja.
Marimekon laatu on laskenut huomattavasti, hinnat vain nousseet. En suosittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noilla kaikilla (Vallila, Finlayson, Marimekko ym) omatkin verkkokaupat mistä tilata. Lisäksi esim Tokmanni, Kärkkäinen, Prisma pitävät verkkokauppoja.
Niin mä ajattelinkin, että kai se on sitten joku prisma nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Marimekon laatu on laskenut huomattavasti, hinnat vain nousseet. En suosittelisi.
Sama Finlaysonilla. 5v vanhat lakanat aivan hajalla ja haalistuneet.
Familon on suosikkini. Eivät ole halpoja, mutta useimmat tuotteet hyvälaatuisia, esim percale-lakanat. Pellavaverhot olen tilannut Pellavamaailmasta, hyvä hinta/laatusuhde. Pyyhkeet tulee ostettua Jyskistä tai Rustasta. Minulla on ollut kalliita ja edullisia pyyhkeitä eikä ero kankaan ja värien kestävyydessä ollut suuri. En halua kuluttaa omaisuutta pyyhkeisiin, enkä pidä enää "suomalaisia" niihin käytetyn hinnan arvoisina. Ostan sitten uusia, kun pyyhe on menettänyt kuosinsa.
Minä tilasin keväällä ison kasan kodintekstiilejä Sokokselta, mm kaksi täyttä settiä petivaatteita, kaksi kylpytakkia, pyyhkeitä, keittiötekstiilejä ym. Hyvin toimi verkkokauppa ja tuotteet olivat niinkuin pitikin. Ainut miinus oli, että tuli useammassa paketissa, milä on toisaalta ymmärrettävää kun oli iso tilaus.
Vierailija kirjoitti:
Familon on suosikkini. Eivät ole halpoja, mutta useimmat tuotteet hyvälaatuisia, esim percale-lakanat. Pellavaverhot olen tilannut Pellavamaailmasta, hyvä hinta/laatusuhde. Pyyhkeet tulee ostettua Jyskistä tai Rustasta. Minulla on ollut kalliita ja edullisia pyyhkeitä eikä ero kankaan ja värien kestävyydessä ollut suuri. En halua kuluttaa omaisuutta pyyhkeisiin, enkä pidä enää "suomalaisia" niihin käytetyn hinnan arvoisina. Ostan sitten uusia, kun pyyhe on menettänyt kuosinsa.
Eli joutuu tilaan vähän sieltä sun täältä. Vitsit mulla on ikävä Anttilaa ja Hobby Hallia.
Nettirautakaupoissa on paljon kodintekstiilejä saatavilla. Siis nämä Taloon.com tai Netrauta jne. Löytyy ihan oikeita metkkejä hyvään hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin keväällä ison kasan kodintekstiilejä Sokokselta, mm kaksi täyttä settiä petivaatteita, kaksi kylpytakkia, pyyhkeitä, keittiötekstiilejä ym. Hyvin toimi verkkokauppa ja tuotteet olivat niinkuin pitikin. Ainut miinus oli, että tuli useammassa paketissa, milä on toisaalta ymmärrettävää kun oli iso tilaus.
Ainiin Sokos! Kiitos, olin ihan unohtanut tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokos on kyllä kaikkea muuta kuin edullinen.
Kuka vammainen tilaa tekstiilejä? Kaikki normaalit käyvät ostamassa ne, niiiin.
Stockmann, Finnish Design Shop, Nordiska Galleriet, Boozt. Onhan näitä, uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokos on kyllä kaikkea muuta kuin edullinen.
Monen hintaista ja kaikkea
Mitä jos etsit ihan kivijalkaliikkeen, valitset sieltä asiantuntevan myyjän opastuksella, he todennäköisesti ompelevat käänteetkin samaan hintaan. Palvelua, ihmiskontaktia, asiantuntemusta. Suosikaa kivijalkakauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä. Itse ostin Luhdan Aalto-pyyhkeitä jo useita vuosia sitten, edelleen täysin kuosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä ajattelinkin, että kai se on sitten joku prisma nykyisin.
Jysk ja Ikea on ihan hyviä myöskin. Luovuin kalliista lakanoista kun menivät pilalle. Edullisesti ssa hyvää kaikkialta.
Edullinen ja hyvä?
Jos vuodevaatteet on hakusessa niin Familonin verkkokaupassa alkoi alennusmyynti, percale-lakanat ovat hyviä.