Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa käynti vs baarista seuran hakeminen

22.01.2019 |

Maksullisissa käyminen tuntuu olevan ainakin omassa kaveripiirissäni jonkinlaisessa "muodissa." Nyt en puhu varatuista ja parisuhteessa elävistä ystävistäni (heidän kanssaan aiheesta ei juurikaan keskustella), vaan sinkku ystävistäni. Voisin sanoa, että ystäväpiirini jakautuu täysin kahtia asian kanssa. On niitä jotka juovat lähes joka viikonloppu ja tarkoituksena on löytää seuralainen baarista. Sitten on niitä (joihin itse kuulun), jotka eivät halua kärsiä krapulaa sekä morkkista ja kuluttaa satoja euroja ravintoloihin viikonloppuisin. Äkkiä voisi kuvitella, että komeat kaverit pyörivät baarissa ja vähemmän komeat joutuvat valitsemaan maksulliset, kun eivät saa seksiä ilmaiseksi.
Näinhän asia ei todellakaan ole. Itse käyn maksullisissa sen helppouden takia. Pääsen nukkumaan ajoissa, treenaamaan aamulla ja rahaa kuluu vähintään puolet vähemmän mitä baarireissulla. En muutenkaan pidä juomisesta niin paljoa, että kokisin jääväni jostakin paitsi, enkä myöskään pidä aamuista kun herää ventovieraan ihmisen vierestä. Taisin viime vuonna käydä 5-6 kertaa ulkona. Näistä kerran kävi vahinko eikä kauniimman sukupuolen edustajaa tarttunut ravintolasta mukaan.
Yksi isoimmista syistä tähän on myös maksullisten seuralaisten lähes varma "laatu". Harvoin ravintoloissa edes näkee tai saa ainakaan mukaansa sen tason nuoria naisia, joita löytyy PK-seudultakin toista sataa eri seuralaispalveluista. Monet nuorista naisista ovat iältään 18-25v ja tekevät myös mallin töitä. Lähes jokaisen näistä voisi kuvitella näkevänsä Jenkki räppäreiden musiikkivideolla. Lisäksi voit sopia etukäteen mitä palvelulta odotat ja haluat. Erikoisuuksia, asusteita yms..
Olen harrastanut tätä n.18v asti eli lähes 20v ajan. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin käydessäni. Laskuissani sekosin parin sadan kohdalla ja rahaa olen kuluttanut halvemman premium auton verran seikkailuissani. Välissä olen ollut useammassa parisuhteessa, mutta lopulta aina jommalla kummalla osapuolella on tullut muutoksia elämässä ja suhde on päättynyt. Lisäksi seksiin saman henkilön kanssa kyllästyy todella nopeasti. Tinderi toimii jos haluaa hakea selvinpäin seksiseuraa. Valitettavasti slloinkin joutuu useita päiviä (joskus viikkojakin) kirjoittelemaan ennen kuin tavataan ja mahdollisesti harrastetaan seksiä.
Kannatanko maksullisia? Kyllä ehdottomasti! Kannatanko paritusta? En missään nimessä. Näillä kahdella on valtava ero. Onhan kauniin naisen muutenkin huomattavasti helpompi valita mieluisa seksikumppani ravintolasta kuin komean miehen. Komea mies saa seuraa lähes poikkeuksetta baarista, mutta harvoin juuri sitä kenet haluaa.
Hyvä, että on olemassa vaihtoehtoja jos ei juominen kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vois enempää olla samaa mieltä!

Baareista saa kyllä seuraa, mutta jos haluaa seksiä just sellaisen naisen kanssa kuin haluaa, ja siten kuin haluaa, on maksulliset ainoa vaihtoehto.

Seksi seksinä, ja romantiikka romantiikkana. Vanha viisaus pätee tässäkin; "mies antaa lämpöä ja läheisyyttä saadakseen seksiä, ja nainen antaa seksiä saadakseen lämpöä ja läheisyyttä"

M37

Vierailija
2/66 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun, viimeinen lause kommentissa 2 on pötyä. Ei päde omalla kohdallani eikä meillä etäisestikään.

Ensinnä en "anna" seksiä, haluan sitä jatkuvasti ja paljon. Me molemmat nautitaan seksistä hurjasti.

Toisekseen me molemmat nautitaan hellyydestä tosi paljon. Ihanaa kun on mies, joka oikein haluaa ja tarvii läheisyyttä. Tunteja menee helposti sylitysten.

Tuommoiset ihme yleistykset "naiset sitä, miehet tätä" on ihan perseestä.

Olen sekä seksin että läheisyyden suhteen kyltymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Ottamatta kantaa muuhun, viimeinen lause kommentissa 2 on pötyä. Ei päde omalla kohdallani eikä meillä etäisestikään.

Ensinnä en "anna" seksiä, haluan sitä jatkuvasti ja paljon. Me molemmat nautitaan seksistä hurjasti.

Toisekseen me molemmat nautitaan hellyydestä tosi paljon. Ihanaa kun on mies, joka oikein haluaa ja tarvii läheisyyttä. Tunteja menee helposti sylitysten.

Tuommoiset ihme yleistykset "naiset sitä, miehet tätä" on ihan perseestä.

Olen sekä seksin että läheisyyden suhteen kyltymätön.

Haet siis about joka viikonloppu baarista miehen, joka on tuollainen "unelmiesi mies" ?

Mitä höpsit? Olen vakituisessa rakkaussuhteessa.

Nuo paikkaansapitämättömät yleistykset vain tympii. Ne menee niin pieleen että ihmetyttää. Tälläkin palstalla saa todella usein lukea, kuinka nimenomaan nainen haluaa seksiä, mutta mies pihtaa.

Ohis

Vierailija
4/66 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistykset varmasti tympivät niitä, joihin ne eivät osu. Ja saa tympiäkin, ei siinä mitään. Sanoisin silti, että tuo pätee yli puoleen naisista. Toki on paljon niitäkin, joihin ei päde, mutta vielä enemmän joihin pätee.

M45

Vierailija
5/66 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sen verran, että ei raflassa ole mikään pakko juoda. Loppuillasta selvin päin oleva mies saa kyllä ihan hyvällä prosentilla petiseuraa mukaansa.

Se on jännä juttu tuossa maksullisissa, että aika moni sitä kautta seksiä hakeva on komea mies. Ja jos käyttää omia rahojaan, niin siitä vaan mun puolesta.

Vierailija
6/66 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan joku kliseinen päähänpinttymä naisilla, että mies on heti piloilla ja yököttävä jne jne jne. Jos on käynyt maksullisissa.

Täällähän sitä paasataan, että "ei enää kunnon naista saa" jos käy maksullisissa.

Bullsh it sanon myös minä ja kokemuksesta. ;)

Vierailija
7/66 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan joku kliseinen päähänpinttymä naisilla, että mies on heti piloilla ja yököttävä jne jne jne. Jos on käynyt maksullisissa.

Täällähän sitä paasataan, että "ei enää kunnon naista saa" jos käy maksullisissa.

Bullsh it sanon myös minä ja kokemuksesta. ;)

No hyi yök.jo pelkästään se että käy maksullisissa hakemassa sitä seksiä mitä itse haluaa eikä tarvi muuta tehdä kuin tukku rahaa kun on saanut mitä haluaa kertoo minusta miehen luonteesta ja tavasta ajatella vain omia tarpeitaan.en ikinä haluaisi sellaisen kanssa elää.ja niin ajattelee moni muukin.harvoinpa sitä kuulee miesten kertovan että on tullut maksullisissa juostua.

Vierailija
8/66 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo niin kammottavasta asenteesta toisiin ihmisiin, naisiin, että huh. Ei minulla ja maksullisissa käyvällä miehellä voisi olla mitään yhteistä jos oikein parisuhdetta ajatellaan.

Toisekseen en oikeasti ymmärrä, miten kukaan voi nauttia seksistä, jossa toinen ei ole aidosti mukana, siis teeskentelee kiihkoa, nautintoa ja orgasmeja rahasta? En kyllä pystyisi. Onko siis sama, miltä toisesta tuntuu? Tuossa jos missä toinen on kirjaimellisesti runkkualustana.

Mutta mikäs siinä. Siinähän käytte, mitäpä se minulle merkitsee. Muistakaa kumi ja varmistakaa, että prostitioitu on hommissa omasta päätöksestään eikä ihmiskaupan uhri.

Vierailija
9/66 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kohtainen kokemukseni on että naiset eivät sitä hyvällä katso.tai ainakaan omani. 5 vuotta yhdessä ja meninpä tässä kerran yhteisen illan päätteeksi kännipäissäni möläyttämään että onpa niitä maksullisia tullut käytettyä joskus.no sainpa sitten avata tätä asiaa jälkeenpäin kullalleni joka sitten ilmoitti mietittyään asiaa että lusikat menee jakoon.

Vierailija
10/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottavat seksuaalisesti ainoastaan naiset, jotka haluavat seksuaalisesti juuri minua. Siksi en ymmärrä maksullisissa käyntiä enkä raiskaajia. m50

Vierailija
11/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nainen, joka paheksuu siistin, selvän ja vapaahtoisen maksullisen naisen panemista, vastata:

Miksi juopuneen baarikärpäsettären paneminen on eettisempää ja turvallisempaa? Entä jos vielä on pitänyt lahjoittaa drinkkejä? Miten poikkeaa maksusta?

Vierailija
12/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku nainen, joka paheksuu siistin, selvän ja vapaahtoisen maksullisen naisen panemista, vastata:

Miksi juopuneen baarikärpäsettären paneminen on eettisempää ja turvallisempaa? Entä jos vielä on pitänyt lahjoittaa drinkkejä? Miten poikkeaa maksusta?

Voisitko kertoa minulle miten monia eri miehiä päivittäin paneva nainen on siisti?Täällä kun lukee miesten kommentteja siitä millainen nainen kelpaa elämänkumppaniksi noi harva tuntuu ajattelevan monen miehen kanssa ollutta siistinä naisena

Vierailija
13/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset pysty selittämään typeriä mielikuvia ja uskomuksiian mitenkään järkevästi.

Se, että on joskus ostanut seksiä tyydyttääkseen tarpeensa EI tarkoita sitä, että mies parisuhteessa vaan välittää itsestään ym.

Rahaahan se nainen siitä seksistä sai vastineeksi, jolla sit tyydyttää omia tarpeitaan.

Tässä asiassa naiset on niin i diootteja, kun voi olla.

Vierailija
14/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset pysty selittämään typeriä mielikuvia ja uskomuksiian mitenkään järkevästi.

Se, että on joskus ostanut seksiä tyydyttääkseen tarpeensa EI tarkoita sitä, että mies parisuhteessa vaan välittää itsestään ym.

Rahaahan se nainen siitä seksistä sai vastineeksi, jolla sit tyydyttää omia tarpeitaan.

Näinhän sen voit itsellesi selittää.onneksi voit edelleen hakea sen tyydytyksen maksullisista kun tavallinen nainen on niin i diootti

Vierailija
15/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sen voit itsellesi selittää.onneksi voit edelleen hakea sen tyydytyksen maksullisista kun tavallinen nainen on niin i diootti

Ei mun tarvitse 'selittää' itselleni mitään, koska mulla ei ole ollut mitään ongelmia saada myös ihan aito suhde naisen kanssa ja tiedän kyllä millainen luonteeni on, eikä siinä ole mitään "korjattavaa" ja vaikka olisikin jonkun mielestä, niin en minä itseäni ala jonkun toisen mielen mukaiseksi muuttamaan.

Ainoa mikä on ongelma, on ne ikävät mielikuvat naisten päässä, koska eivät pysty ymmärtämään, että mies usein ajattelee seksistä vähän eri tavalla.

Niinkun tossa aiempi kirjoittaja kertoi, että 5 vuoden yhteiselon jälkeen lusikat jakoon, kun sai kuulla maksullisista.

Eli mies on ihana ja kiva monta vuotta, mutta sit muuttuukin tommosen jutun takia sietämättömäksi, ei hyvää päivää.

Vierailija
16/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista hain seuraa, löysinkin. Kesällä siitä tulee 35 vuotta.

Vierailija
17/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oiva esimerkki tää ketju siitä miten puurot ja vellit tuppaa menemään ihmisillä aika herkästi sekaisin.

Ketjun aloittaja puhui käsittääkseni siitä, miten eri tavoin haettava seksiseura poikkeaa toisistaan sekä menetelmän että tuloksen osalta. Kyse siis seksiseurasta, ei minkäänlaisesta liitosta tms.

Nyt täällä sitte kerrotaan miten ties kuinka kauan parisuhteessa olleet kokee OMAN seksielämänsä ja sen ilot.

Huhhuh ja voivoi

Vierailija
18/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn maksullisissa naisissa juurikin tuon helppouden vuoksi. Ei tarvitse selittää eikä tarjoilla juomia naisille kuppiloissa. Olen 60v. mies ja käyttänyt naisten palveluksia lähes kaikissa Euroopan suurimmissa kaupungeissa. Avioliiton aikana homma tuli hoidettua pääosin ulkomailla kun reissuhommissa olin. Nykyisin leskenä ollessani on maksulliset naiset kuin lottovoitto. Saan aina seurakseni nuoren upeakroppaisen naisen, joka myös osaa hommansa. En halua parisuhdetta, enkä oman ikäistäni rupsahtanutta naista. Pari vakityttöä käyvät kotonani pari kertaa kuukaudessa. Kaikki ovat tyytyväisä.

Vierailija
19/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu kirjoitti:

Käyn maksullisissa naisissa juurikin tuon helppouden vuoksi. Ei tarvitse selittää eikä tarjoilla juomia naisille kuppiloissa. Olen 60v. mies ja käyttänyt naisten palveluksia lähes kaikissa Euroopan suurimmissa kaupungeissa. Avioliiton aikana homma tuli hoidettua pääosin ulkomailla kun reissuhommissa olin. Nykyisin leskenä ollessani on maksulliset naiset kuin lottovoitto. Saan aina seurakseni nuoren upeakroppaisen naisen, joka myös osaa hommansa. En halua parisuhdetta, enkä oman ikäistäni rupsahtanutta naista. Pari vakityttöä käyvät kotonani pari kertaa kuukaudessa. Kaikki ovat tyytyväisä.

Paitsi ne tytöt jotka joutuu hoitelemaan rupsahtanutta vanhaa ukkoa😂

Vierailija
20/66 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa rehellisesti että ei ole minun asiani missä mieheni on ennen minua melaansa uittanut.mutta kyllä se pistäisi miettimään rakastamani ihmisen elämänarvoja jos kuulisin.onhan se ihan eri asia maksaa siitä että toinen tekee kaiken mitä vain sinä haluat ja koska haluat kuin se että arvostat toista ihmistä hiukan ja yrität tehdä asian eteen jotain että toinenkin tykkää.ja kyllä pistäisi miettimään olisiko minusta enää tarjoamaan miehelleni tämän tiedon jälkeen mitään kokemisen arvoista seksin saralla jos on jo aikoinaan saanut rahatukulla aina kaiken mitä halunnut ja mistä fantasioinut.eli ei...en usko että pystyisin elämään sellaisen miehen kanssa vaikka ymmärtäisin kyllä miksi hän ehkä on niissä maksullisissa käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän