Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa käynti vs baarista seuran hakeminen

22.01.2019 |

Maksullisissa käyminen tuntuu olevan ainakin omassa kaveripiirissäni jonkinlaisessa "muodissa." Nyt en puhu varatuista ja parisuhteessa elävistä ystävistäni (heidän kanssaan aiheesta ei juurikaan keskustella), vaan sinkku ystävistäni. Voisin sanoa, että ystäväpiirini jakautuu täysin kahtia asian kanssa. On niitä jotka juovat lähes joka viikonloppu ja tarkoituksena on löytää seuralainen baarista. Sitten on niitä (joihin itse kuulun), jotka eivät halua kärsiä krapulaa sekä morkkista ja kuluttaa satoja euroja ravintoloihin viikonloppuisin. Äkkiä voisi kuvitella, että komeat kaverit pyörivät baarissa ja vähemmän komeat joutuvat valitsemaan maksulliset, kun eivät saa seksiä ilmaiseksi.
Näinhän asia ei todellakaan ole. Itse käyn maksullisissa sen helppouden takia. Pääsen nukkumaan ajoissa, treenaamaan aamulla ja rahaa kuluu vähintään puolet vähemmän mitä baarireissulla. En muutenkaan pidä juomisesta niin paljoa, että kokisin jääväni jostakin paitsi, enkä myöskään pidä aamuista kun herää ventovieraan ihmisen vierestä. Taisin viime vuonna käydä 5-6 kertaa ulkona. Näistä kerran kävi vahinko eikä kauniimman sukupuolen edustajaa tarttunut ravintolasta mukaan.
Yksi isoimmista syistä tähän on myös maksullisten seuralaisten lähes varma "laatu". Harvoin ravintoloissa edes näkee tai saa ainakaan mukaansa sen tason nuoria naisia, joita löytyy PK-seudultakin toista sataa eri seuralaispalveluista. Monet nuorista naisista ovat iältään 18-25v ja tekevät myös mallin töitä. Lähes jokaisen näistä voisi kuvitella näkevänsä Jenkki räppäreiden musiikkivideolla. Lisäksi voit sopia etukäteen mitä palvelulta odotat ja haluat. Erikoisuuksia, asusteita yms..
Olen harrastanut tätä n.18v asti eli lähes 20v ajan. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin käydessäni. Laskuissani sekosin parin sadan kohdalla ja rahaa olen kuluttanut halvemman premium auton verran seikkailuissani. Välissä olen ollut useammassa parisuhteessa, mutta lopulta aina jommalla kummalla osapuolella on tullut muutoksia elämässä ja suhde on päättynyt. Lisäksi seksiin saman henkilön kanssa kyllästyy todella nopeasti. Tinderi toimii jos haluaa hakea selvinpäin seksiseuraa. Valitettavasti slloinkin joutuu useita päiviä (joskus viikkojakin) kirjoittelemaan ennen kuin tavataan ja mahdollisesti harrastetaan seksiä.
Kannatanko maksullisia? Kyllä ehdottomasti! Kannatanko paritusta? En missään nimessä. Näillä kahdella on valtava ero. Onhan kauniin naisen muutenkin huomattavasti helpompi valita mieluisa seksikumppani ravintolasta kuin komean miehen. Komea mies saa seuraa lähes poikkeuksetta baarista, mutta harvoin juuri sitä kenet haluaa.
Hyvä, että on olemassa vaihtoehtoja jos ei juominen kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku nainen, joka paheksuu siistin, selvän ja vapaahtoisen maksullisen naisen panemista, vastata:

Miksi juopuneen baarikärpäsettären paneminen on eettisempää ja turvallisempaa? Entä jos vielä on pitänyt lahjoittaa drinkkejä? Miten poikkeaa maksusta?

Etkö todellakaan näe eroa siinä, jos nainen harrastaa seksiä kanssasi saadakseen rahaa tai jos hän harrastaa sitä, koska haluaa sinua? Maksullinen nainen tekee sen rahasta, ei siksi että hän olisi erityisen kiihottunut tai haluaisi saada kulliasi. Baarihoito taas luultavasti tekee sen, koska haluaa nimenomaan seksiä. 

Itse en naisena voisi kuvitellakaan maksavani jollekin miehelle siitä, että hän panisi kanssani. Vastenmielinen ajatuskin. Mutta joillekin miehille ei näemmän tuota lainkaan ongelmaa panna naista, joka tarjoaa vartalonsa käyttöön pelkästään rahaa saadakseen. 

N36

Ehkä miesten käytöstä selittää se, että miehet ovat tottuneet käyttämään rahaa seksiä saadakseen. Miehille on normaalia, että joutuvat joka tapauksessa käyttämään nimenomaan naiseen rahaa osana treffailua ennen kuin seksiä harrastetaan. Mies tarjoaa drinkkejä baarissa & maksaa taksin, tarjoaa kahvit/ruoat/liput treffeillä.

Itse miehenä en voisi kuvitellakaan muokkaavani itseäni täysin toisen näköiseksi, jotta joku nainen kiinnostuisi minusta. Monille naisille on itsestään selvää että vatsa kurotaan kasaan ja tissit ja pylly kohotetaan muokkaavilla vaatteilla, ripset ja hiukset pidennetään ja kasvot muokataan meikkaamalla.

Tarkoitukseni ei ole verrata tätä maksullisiin vaan vain osoittaa miten erilaisilla tavoilla miehet ja naiset hankkivat toisen sukupuolen kiinnostusta ja seksiä. Miehelle siihen kuuluu rahan & ajan käyttö naiseen, naisella rahan & ajan käyttö itseensä (vähän kärjistettynä). Luulen että tässä on yksi syy miksi jo lähtökohta seksistä maksamiseen on erilainen.

Vierailija
42/66 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Mulla on aika pieni, joten käyn vain ja ainoastaan maksullisissa. En halua tuottaa naisille pettymystä ja muutenkin olisi todella noloa. Maksulliset naiset ovat ammattilaisia ja asiakas maksaa. He eivät pety/arvostele tai naureskele. T. M38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Vierailija
44/66 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset on hyvä juttu, ainakin meille pienimunaisille ja keski ikäisille miehille.

Vierailija
45/66 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset naiset tulevat tarpeeseen todella monelle. Jatkuvasti kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti. Itsekin käyn maksullisissa silloin tällöin, kun ei jaksa nähdä vaivaa muuten.

En edes kuvittele, että prostituoitu nauttisi seksistä kanssani. Se ei kuitenkaan poista sitä, ettenkö kohtelisi heitä kunnioittaen. Ja kas kummaa, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Tässä minusta kiteytyy se ongelma.miehiä ei kiinosta pas*aakaan se nauttiiko nainen tilanteesta kunhan saa omat paineet pois.kirjaimellisesti hinnalla millä hyvänsä.ja sit joku kirjoittaa että naiset on i diootteja?meniköhän multa joku juttu ohi...

Jos käy kampaajalla tai kaupassa, niin mietitkö yhtään nauttiiko se asiakaspalvelija siitä työstään?

Vai riittääkö sulle, että hiukset on hyvin leikattu tai että ruokaostokset on maksettu ja pakasteet on laitettu pieneen pussiin?

Vierailija
46/66 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kukin taaplaa tyylillään. Täällä on jossain sanottu, että prostituoitu ei voisi valita asiakastaan. Kyllä ne todella usein voivat. Ja tekevätkin karsintaa ihan itsenäisesti. Heillä on siitä hyvä tilanne, että kysyntää on paljon, joten asettavat tiettyjä rajoitteita asiakkaidensa suhteen. Siitä huolimatta hommia riittää yllin kyllin.

Olen työni vuoksi tekemisissä prostituoitujen kanssa(en asiakkaana), joten jotain näkökulmaa ja kokemusta asiaan on. Joillain naisilla tuntuu olevan turhan synkkä kuva siitä, mitä todellisuus on. Tämä johtuu varmaan siitä, että ei ole tietoa asiasta riittävästi, joten argumentoidaan mutu tuntumalla.

Suomessa olisi viisasta sallia bordellit, joissa on tietty laatustandardi. Tällä tarkoitan sitä, että siellä työskentelevät vain itsenäiset yrittäjät, jotka ovat olleet Suomessa vähintään tietyn ajan. Myös käteismaksusta tulisi siirtyä sähköiseen maksamiseen. Parituksen pystyy blokkaamaan pois hyvin näin, jos vain haluaa. Tästä on todisteita muualta. Paritusringit elävät käteisestä ja naisten nopeasta ja vapaasta liikkuvuudesta maasta toiseen. Lisäksi näin saisimme myös hieman verotuloja lisää. Miehille tämä tarkoittaisi hintojen nousua palveluiden suhteen. Mutta koska alapää kuljettaa monia miehiä, maksaisivat he tästä kuitenkin mukisematta. Sen verran vahvasta vietistä on kyse.

Vierailija
47/66 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen bordelleja, jos siellä työskennellään omasta vapaasta tahdosta. Olisi niille naisillekin turvallisempaa ja homman voisi panna ihan kunnolla verolle.

Olisi parituskin paljon hankalampaa kuin nyt.

Toki olisin tässä asiassa ehdottomasti nimby, jos bordellia suunniteltaisiin asuntoni läheisyyteen.

Vierailija
48/66 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidun kannattaa tehdä hommansa mahdollisimman hyvin ja tehokkaasti ja näytellä halua. Silloinhan toimitus on nopeasti ohi.

Vierailija
49/66 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kukin taaplaa tyylillään. Täällä on jossain sanottu, että prostituoitu ei voisi valita asiakastaan. Kyllä ne todella usein voivat. Ja tekevätkin karsintaa ihan itsenäisesti. Heillä on siitä hyvä tilanne, että kysyntää on paljon, joten asettavat tiettyjä rajoitteita asiakkaidensa suhteen. Siitä huolimatta hommia riittää yllin kyllin.

Olen työni vuoksi tekemisissä prostituoitujen kanssa(en asiakkaana), joten jotain näkökulmaa ja kokemusta asiaan on. Joillain naisilla tuntuu olevan turhan synkkä kuva siitä, mitä todellisuus on. Tämä johtuu varmaan siitä, että ei ole tietoa asiasta riittävästi, joten argumentoidaan mutu tuntumalla.

Suomessa olisi viisasta sallia bordellit, joissa on tietty laatustandardi. Tällä tarkoitan sitä, että siellä työskentelevät vain itsenäiset yrittäjät, jotka ovat olleet Suomessa vähintään tietyn ajan. Myös käteismaksusta tulisi siirtyä sähköiseen maksamiseen. Parituksen pystyy blokkaamaan pois hyvin näin, jos vain haluaa. Tästä on todisteita muualta. Paritusringit elävät käteisestä ja naisten nopeasta ja vapaasta liikkuvuudesta maasta toiseen. Lisäksi näin saisimme myös hieman verotuloja lisää. Miehille tämä tarkoittaisi hintojen nousua palveluiden suhteen. Mutta koska alapää kuljettaa monia miehiä, maksaisivat he tästä kuitenkin mukisematta. Sen verran vahvasta vietistä on kyse.

Luulen, että suurin vastustus prostituutiota kohtaan liittyy juuri tuohon paritukseen. Kaikki keinot joilla se saadaan minimiin tai kokonaan pois, ovat tervetulleita.

Jos muuten joku käy pelkästään Suomi hupakoiden luona, voiko hän saada joutsenlippu pinssin rinnuksiinsa?

Vierailija
50/66 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran huorissa käymisen syytä parilta duunikaverilta. Kävi huorissa kuin sai itse doninoida ja päättää mitä tehtiin. Ei tykännyt aktiivisista naisista joilla oli joku omakin mielihalu ja ote. Toisella taas vaimo oli lopettanut seksin ilmeisesti siitä syystä ettei siitä mitään kostunut. Kysyin nimittäin mieheltä, etteikö vaimo muka edes innostu jos hänelle antaa antaa suuseksiä. Ei antanut, kun mies ei siitä itse tykännyt. Hänkin oli saman lainen, naisen piti toteuttaa hänen haaveitaan tai ottaa suihin. No ei ottanut, niin kävi huorissa.  Oli olevinaan naisten mies, mutta kaikkia duunikaveri-naisia iljetti. Ilmeisesti vaistosivat millaisesta miehestä oli kyse.

Itse panostanut aina vaimoni tyydyttämiseen ja hyvänä pitämiseen, joten oma vaimo ollut aina halukas seksiin ja käynyt kuumana orkkuja saadessaan.  Siksi olen tottunut siihen, että nainen haluaa seksiä ja munaa yhtä paljon kuin minä pillua.  Tottunut liian hyvään, koska jos vaimo ei jostain syystä syty, loppuu itseltäkin halut ja siirretään toiseen päivään.  Ajatuskin siitä, ett naisia jotain naista joka vain kaipaa rahaa, muttei himoitse kalua, on aivan älytön. Miksi tyytyä huonoon seksiin, vaikka olisi miten hieno pupu.  Ainoa kunnon pillu on halukas pillu.

Vierailija
51/66 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kertaa olen maksullista palvelua käyttänyt, ja jokakainen kerta on ollut pettymys. Nyt viime aikoina olen panoseurani hakenut baareista tai tinderistä. Pettymyksiä ovat olleet nekin.

Vierailija
52/66 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä aion yhdistää nämä molemmat tänään. Menen ravintolaan, jossa päivystää ilotyttöjä. Tulee samalla käytyä baarissa, ja illan päätteeksi saa varmasti naista. Mahtava win win tilanne.

Vierailija
53/66 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä aion yhdistää nämä molemmat tänään. Menen ravintolaan, jossa päivystää ilotyttöjä. Tulee samalla käytyä baarissa, ja illan päätteeksi saa varmasti naista. Mahtava win win tilanne.

Antaako ne nuolla pillua ja orkkua. Suuteleeko intohimoisesti. Ai ei vai,  no eipä ole kummoista. En suostuisi moiseen vajaavaisuuteen.

Vierailija
54/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia KÄYTTÄVÄ mies on arvomaailmaltaan selkeästi naisia esineellistävä ja halveksiva. Hän ei näe naisia tasaveroisina tuntevina ihmisinä, vaan käyttöesineinä. Se tieto riittää minulle niin, etten voisi koskaan seurustella sellaisen miehen kanssa.

Olin kerran todella ihastunut yhteen mieheen, mutta kun kävi ilmi, että hän asioi prostituoiduilla ja piti sitä ihan normaalina, tunteeni kuolivat heti ja jätin hänet.

Vierailija
55/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin sama.

Vierailija
56/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurin vastustus prostituutiota kohtaan liittyy juuri tuohon paritukseen. Kaikki keinot joilla se saadaan minimiin tai kokonaan pois, ovat tervetulleita.

Jos muuten joku käy pelkästään Suomi hupakoiden luona, voiko hän saada joutsenlippu pinssin rinnuksiinsa?

Vastustus liitty vain ja ainoastaan valtaan, toisin sanoen omaan kuviteltuun arvoon vastakkaiselle sukupuolelle.

Paritus ja kaikki muut hyväksyttävät syyt, näennäisesti loogiset syyt, ovat rationalisointia. Tapa myydä itselle ja muille asennetta ja tunnetta, jonka oikea lähde on paljon henkilökohtaisempi ja, paremman sanan puutteessa, nolo. Sitä ei ikinä tunnustaisi muille, eikä yleensä itsellekään. 

Vierailija
57/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ensimmäistä kertaa kävin maksullisissa. Sattui olemaan mukava ukrainalainen yh, joka tekee keikkaa skandinaviassa pääosin. Ja ihan omiin nimiinsä.

Asenne ja palvelu hommaa kohtaan oli hyvä. Sain todellakin rahalleni vastiketta.

Tämän kokemuksen myötä aion ehdottomasti käyttää prostituoitujen palveluksia jatkossakin.

Vierailija
58/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastustus liitty vain ja ainoastaan valtaan, toisin sanoen omaan kuviteltuun arvoon vastakkaiselle sukupuolelle.

Paritus ja kaikki muut hyväksyttävät syyt, näennäisesti loogiset syyt, ovat rationalisointia. Tapa myydä itselle ja muille asennetta ja tunnetta, jonka oikea lähde on paljon henkilökohtaisempi ja, paremman sanan puutteessa, nolo. Sitä ei ikinä tunnustaisi muille, eikä yleensä itsellekään. 

Mistä ihmeestä puhut??

Kannattaa perehtyä aiheeseen.

Jos nainen itsenäisesti ja omasta halustaan tekee seksityötä se on aivan eri asia kuin että esimerkiksi kehitysvammaista paritetaan. Näinhän on käynyt.

Ulkomailta houkutellaan tyttöjä lupauksilla työpaikasta, otetaan passit pois, vaaditaan ottamaan vastaan järkyttävä määrä asiakkaita päivittäin.

Näistä löytyy TIETOA. ei tarvi luottaa sekaviin selityksiisi eikä mutuun.

Millainen "mies" voi käyttää hyväkseen parituksen tai ihmiskaupan uhria? Entä onko kiihottavaa olla narkkarin kanssa, joka tekee mitä vain seuraavan annoksensa takia?

No, teillä on vapaus käydä prostituoitujen luona, minulla on onni ja etuoikeus seurustella miehen kanssa, joka ei näe naisia käytettävinä esineinä vaan tuntevina ihmisinä. En koskaan voisi aloittaa suhdetta miehen kanssa, joka ei arvosta naisia.

En näe enkä odota, että pillullani tai "antamallani" seksillä on arvoa: sillä ei köydä kauppaa ei materiaalisella eikä henkisellä puolella. Nuo valtahoureet liittyvät johonkin miesten uuteen uskonnonomaiseen pseudotieteeseen. Sen sijaan tiedän, että itselläni ihmisenä on arvoa.

Vierailija
59/66 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia KÄYTTÄVÄ mies on arvomaailmaltaan selkeästi naisia esineellistävä ja halveksiva. Hän ei näe naisia tasaveroisina tuntevina ihmisinä, vaan käyttöesineinä. Se tieto riittää minulle niin, etten voisi koskaan seurustella sellaisen miehen kanssa.

Olin kerran todella ihastunut yhteen mieheen, mutta kun kävi ilmi, että hän asioi prostituoiduilla ja piti sitä ihan normaalina, tunteeni kuolivat heti ja jätin hänet.

Niin, SINUN (ja muiden mustavalkoisten ahdasmielisten) mielestä mies ei näe naisia tuntevina olentoina yms. Vaan käyttöesineinä.

Se on ihan oma mielikuvituksesi juttu!

Todellakin, jos nainen ITSE HALUAA tarjota palveluitaan tarpeessa olevalle, niin kummatkin saa mitä haluaa.

Miten ihmeessä pystyt käymään jossain kampaajalla tms asiakaspalvelua tarjoavassa yrityksessä, kun tiedät, että rahan takia he sinua pitävät hyvänä, vaikka olisit kuinka iljettävä? Vaikka esim hierojalla käynti, miten ihmeessä pystyt siihen?

Siinähän ihan samalla tavalla vaan esineellstät toisen ihmisen sinun käyttökaluksesi, kun hän sinua hieroo ja ehkä jopa hieman vastentahtoaan. Hyi, häpeä!!

Jos minä kuulisin, että vaimoni olis tilannut joskus jonkun miehen tyydyttämään himonsa, niin mikäs siinä, toivottovasti nautti!

Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa empatiakykyni kanssa tai sen kanssa, että kohtelisin tai näkisin naiset jotenkin huonossa valossa, ei todellakaan.

Ymmärrättekö, että niitä maksullisiakin voi ja PITÄÄ kohdella herrasmiehen elkein!

Meissä maksullisia käyttäneissä ei todellakaan ole mitään vikaa tai kammottavaa, ellei luonne nyt muuten satu olemaan sellainen.

Mut en tiedä miksi naiset ei tätä ymmärrä, mut ei onneksi ole minun ongelmani. :)

Vierailija
60/66 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään naiset ei ymmärrä. Miksi kukaan haluaisi seksiä naiseltä, joka ei siitä kiihoitu, kuumene ja halua miestä, vaan haluaa ainoastaan rahaa.  Miehenä pitäisin itseäni epäonnistuneena, jos en saisi naista kiimaan ja haluamaan minua tyydyttämään hänen kiimansa.  Noissa on vissi ero  haluaako toista ihmisenä vain rahana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän