Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa käynti vs baarista seuran hakeminen

22.01.2019 |

Maksullisissa käyminen tuntuu olevan ainakin omassa kaveripiirissäni jonkinlaisessa "muodissa." Nyt en puhu varatuista ja parisuhteessa elävistä ystävistäni (heidän kanssaan aiheesta ei juurikaan keskustella), vaan sinkku ystävistäni. Voisin sanoa, että ystäväpiirini jakautuu täysin kahtia asian kanssa. On niitä jotka juovat lähes joka viikonloppu ja tarkoituksena on löytää seuralainen baarista. Sitten on niitä (joihin itse kuulun), jotka eivät halua kärsiä krapulaa sekä morkkista ja kuluttaa satoja euroja ravintoloihin viikonloppuisin. Äkkiä voisi kuvitella, että komeat kaverit pyörivät baarissa ja vähemmän komeat joutuvat valitsemaan maksulliset, kun eivät saa seksiä ilmaiseksi.
Näinhän asia ei todellakaan ole. Itse käyn maksullisissa sen helppouden takia. Pääsen nukkumaan ajoissa, treenaamaan aamulla ja rahaa kuluu vähintään puolet vähemmän mitä baarireissulla. En muutenkaan pidä juomisesta niin paljoa, että kokisin jääväni jostakin paitsi, enkä myöskään pidä aamuista kun herää ventovieraan ihmisen vierestä. Taisin viime vuonna käydä 5-6 kertaa ulkona. Näistä kerran kävi vahinko eikä kauniimman sukupuolen edustajaa tarttunut ravintolasta mukaan.
Yksi isoimmista syistä tähän on myös maksullisten seuralaisten lähes varma "laatu". Harvoin ravintoloissa edes näkee tai saa ainakaan mukaansa sen tason nuoria naisia, joita löytyy PK-seudultakin toista sataa eri seuralaispalveluista. Monet nuorista naisista ovat iältään 18-25v ja tekevät myös mallin töitä. Lähes jokaisen näistä voisi kuvitella näkevänsä Jenkki räppäreiden musiikkivideolla. Lisäksi voit sopia etukäteen mitä palvelulta odotat ja haluat. Erikoisuuksia, asusteita yms..
Olen harrastanut tätä n.18v asti eli lähes 20v ajan. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin käydessäni. Laskuissani sekosin parin sadan kohdalla ja rahaa olen kuluttanut halvemman premium auton verran seikkailuissani. Välissä olen ollut useammassa parisuhteessa, mutta lopulta aina jommalla kummalla osapuolella on tullut muutoksia elämässä ja suhde on päättynyt. Lisäksi seksiin saman henkilön kanssa kyllästyy todella nopeasti. Tinderi toimii jos haluaa hakea selvinpäin seksiseuraa. Valitettavasti slloinkin joutuu useita päiviä (joskus viikkojakin) kirjoittelemaan ennen kuin tavataan ja mahdollisesti harrastetaan seksiä.
Kannatanko maksullisia? Kyllä ehdottomasti! Kannatanko paritusta? En missään nimessä. Näillä kahdella on valtava ero. Onhan kauniin naisen muutenkin huomattavasti helpompi valita mieluisa seksikumppani ravintolasta kuin komean miehen. Komea mies saa seuraa lähes poikkeuksetta baarista, mutta harvoin juuri sitä kenet haluaa.
Hyvä, että on olemassa vaihtoehtoja jos ei juominen kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tästä tutkimuksia, moniko mies on käynyt maksullisissa? Oman arvomaailman pohjalta tuntuisi todella pahalta, jos saisin tietää että mies jota rakastaisin on käynyt maksullisissa. Tuollaisen asian halauaisin tietää mahdollisimman alussa suhdetta jotta voisin miettiä, pystynkö hyväksymään miehen tämän menneisyydestä huolimatta.

Vierailija
62/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti paikkakunnan opiskelijan luona rentoutumassa. Tyttö kaipaa myös jotakin, Ja josenota yhteyttä niin voi myös itse ehdottaa tapaamista. Pitää seksistä kuten minäkin, joten jos siinä samalla raha vaihtaa omistajaa niin se ei ole keltäkään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn säännöllisesti paikkakunnan opiskelijan luona rentoutumassa. Tyttö kaipaa myös jotakin, Ja josenota yhteyttä niin voi myös itse ehdottaa tapaamista. Pitää seksistä kuten minäkin, joten jos siinä samalla raha vaihtaa omistajaa niin se ei ole keltäkään pois.

Oletko ajatellut kertoa tulevalle kumppanillesi asiasta? Mitä jos nainen olisi täysin maksullisissa käyntiä vastaan, kertoisitko silti? Jos et, millä perustelet asian itsellesi?

Vierailija
64/66 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii... Montakohan kertaa sitä on tullut lirkuteltua naisia, syötetty ja juotettu sekä joskus tullut annettua taksirahakin jos on mun luo päätynyt. Mikä ero maksulliseen? Ei raha vaan se että maksullinen ei varmasti soita perään... Minusta vaimon kannalta parempi että käyn maksullisessa kuin se että joku nainen takertuu minuun. Se nimittäin käy yllättävän helposti.

Vierailija
65/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri kuinka joku mies oli saanut maksullisissa pyllyn nuolentaa ja happy endingin yhdistetyllä suihinotto eturauhashieronnalla. Varmaan on mahdollista, että baarista voi löytyä seuraa jonka kanssa tuollaista voisi harrastaa. Luulen kuitenkin, että tuollaista tapahtuu suurin piirtein 0.0001% yhden yön suhteissa. Maksullisissa, jos tuollaista hakee, saa sen varmaan jonkun maksullisen kanssa etukäteen sovittua jollain hinnalla.

Vierailija
66/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen. Ei tarvitse pelätä että mitähän satuja se sitten poliisille sepittää. Kaverini joutui tälläisen valehtelijan kohteeksi eikä se ollut helppo tapaus. Tuomiota ei tullut ja oikeus lopulta tapahtui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän