Erilaiset seksuaaliset mieltymykset parisuhteessa
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteessa, mies on jonkin verran minua vanhempi. En ole kovin kokeilunhaluinen sängyssä, oikeastaan päinvastoin. Miehen puheissa on tullut esiin ruoskiminen, alistuminen, anaaliseksi yms. Minulla on lapsuudessani hyväksikäyttöä takana, enkä ole valmis tekemään mitään mikä ei myös itsestäni tunnu hyvältä. Voiko tästä suhteesta tulla mitään jos molempien mieltymykset on näin erilaiset?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako miehesi että hän alistaisi ja ruoskisi sinua vai sinä häntä?
En ole aapee, mutta olin joskus suhteessa, jossa mies toivoi minun tekevän hänelle vähän pidemmälle meneviä asioita. Ne teot eivät sinänsä kajonneet minuun tai kehooni fyysisesti, vaan häneen, mutta minusta se tuntui pari kertaa kokeiltuani vain niin väärältä ja vastenmieliseltä, että aloin kartella seksiä kokonaan. Olo tuntui jotenkin raiskatulta, kun jouduin tekemään asioita, joita en halunnut.
13 vain provosoi noilla kysymyksillä. Tämä vastaaja puhuu asiaa. AP ei tee mitään mitä ei itse halua. Tuo parisuhde tuskin tulee kestämään. Eli varaudu siihen että tulee JSSAP.
Ei ainakaan jos toimii kuten ehdotat, eikä anna itsestään mitään. Ottaa vaan, itsekkäästi ja ilman kykyä kompromisseihin.
Kuulostaa vastenmieliseltä pervolta, lähde vielä kun voit.