Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset seksuaaliset mieltymykset parisuhteessa

Vierailija
22.01.2019 |

Olen ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteessa, mies on jonkin verran minua vanhempi. En ole kovin kokeilunhaluinen sängyssä, oikeastaan päinvastoin. Miehen puheissa on tullut esiin ruoskiminen, alistuminen, anaaliseksi yms. Minulla on lapsuudessani hyväksikäyttöä takana, enkä ole valmis tekemään mitään mikä ei myös itsestäni tunnu hyvältä. Voiko tästä suhteesta tulla mitään jos molempien mieltymykset on näin erilaiset?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasiko miehesi siis sinut?

Vierailija
2/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee menee näin: älä suostu mihinkään mistä et tykkää. Tosielämä menee taas niin, että suostu sellaisiin asioihin, mitä nyt et inhoa aivan yli kaiken. Ja sama koskee puolisoasi. Eli molemmat tekee asioita sen toisen puolesta. Ei mitään mitä tietenkään inhoaa aivan yli kaiken. Toista mielyttämällä se juttu toimii. Mutta sen pitää olla molemminpuolista.

Vierailija
4/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin tuollaisesta miehestä hyvin nopeasti. Erilaiset mielenkiinnonkohteet eivät haitanneet, mutta mies ei luopunut kinkyilystä parisuhteen vuoksi. Eli vaikka kerroin, että aihe ei kiinnosta minua... vaan ahdistaa/pelottaa, niin hän ei uskonut minua. Nosti kinkyilyhalunsa esiin aina uudestaan ja uudestaan.  Lisäksi mies hoki olevansa herrasmies (lukenut liikaa jotain oppaita...?), mutta ei käytännössä kunnioittanut muita ihmisiä :D Saattoi esim. vaihtaa tv-kanavaa, vaikka minulla oli ohjelman katsominen kesken! Ja loppuvaiheessa saatoin vuotaa seksin jälkeen verta, jolloin mies ei ollut pahoillaan ja pyysi huolettomasti anteeksi. Jäi semmoinen fiilis, että hän vain nautti minun satuttamisestani ja koska en suostunut kinkyilyyn, niin yritti olla sadisti "vaivihkaa"... 

Jouduin olemaan hänen kanssaan puolustusasemissa ja kyttäämään, ettei minua vahingoitettu tai mielipidettäni jyrätty, hän kun ei osannut ottaa muita huomioon pinnallisista käytöstavoista huolimatta. Se kävi todella nopeasti raskaaksi, perusluottamusta ei ollut. Ero tuli.

Parisuhde kinkyn kanssa on vähän kuin parisuhde koiraihmisen kanssa.  Ne ovat omaa lajiaan ja ne kannattaa vapauttaa etsimään itsensä kaltaisia...

Vierailija
5/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei korkannut minua, mutta en ole seksuaalisesti kovin kokenut. Ikää on alle 30. Mies on vanhempi ja hänellä on takana useampia naissuhteita.

Olen tosiaan miettinyt tätä miehenkin kannalta, että miksi hän tyytyisi tällaiseen tilanteeseen, eikä etsi kaltaistaan tai edes kokeilunhaluisempaa naista kuin minä. Hän ei ole painostanut minua mihinkään ja vakuuttelee nauttivansa ihan perusseksistäkin, mutta jotenkin epäilen. 

Vierailija
6/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta katsoen on aika selvää, että tuosta tuskin syntyy kovin toimivaa suhdetta. Mies joutuisi luopumaan toiveistaan, jolloin hän ennenpitkää lähtisi toteuttamaan niitä jonnekin muualle. Jos taas noudatat hänen toiveitaan, sinulle seksi muodostuisi vähemmän toivotuksi velvollisuudeksi. Kauanko sellaista jaksaisi? Etsi paremmin omiin systeemeihisi sopiva mies äläkä turhaan roiku epäsopivassa.

Vierailija
7/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--- enkä ole valmis tekemään mitään mikä ei myös itsestäni tunnu hyvältä.

Hyvä, että olet tuota mieltä. Itse olen nuorempana ajatellut usein, että vaikka tämä tuntuukin pahalta, niin minun täytyy vain totutella, koska kaikki muutkin miehen mukaan tekevät näin. Se oli huonosti ajateltu ja menin rikki fyysisesti ja henkisesti. Fyysiset vammat paranivat, henkiset vaivaavat edelleen.

Jos molemmat kunnioittavat toisiaan, saattaa alkuihastuksessa se toiselle vastenmielisistä jutuista pitäväkin päättää, että hän pärjää hyvin ilman. Ehkä hän salaa toivoo, että joskus vielä suostuisit. Kuitenkin joillekin nämä erikoisemmat jutut ovat todella tärkeitä, eivätkä he välttämättä pidemmän päälle edes kiihotu ilman, että saavat toteuttaa sitä puolta itsessään. Silloin toinen voi tuntea itsensä pakotetuksi tekemään asioita, joita ei halua, tai toinen turhautuu ja pari alkaa kärsiä ongelmista, koska hän ei saa tyydytystä sängyssä.

Minulla oli joskus kumppani, joka vaikutti kiihottuvan kunnolla lähes ainoastaan sellaisesta seksin muodosta, joka minulle oli täysi ei. Molemmat koetimme joustaa, mutta seksielämästä tuli aivan kamalaa. Joko minä pakotin itseni tekemään asioita, jotka tuntuivat minusta todella pahalta, tai sitten hän joutui tyytymään tylsään seksiin. Toivon, etten enää koskaan päädy samanlaiseen suhteeseen. Rakkaalle ihmiselle kun tahtoisi olla hyvä ja silloin ei aina kuuntele omia rajojaan. Ja pahalta se tuntuu sille toisellekin, joka joutuu jatkuvasti hillitsemään itseään ja tekemään asioita, jotka eivät häntä lainkaan tyydytä.

Vierailija
8/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät paremman ikäisistäsi. Suostu vain siihen, mikä tuntuu hyvältä ja oikealta.

Vierailija
9/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosiaan miettinyt tätä miehenkin kannalta, että miksi hän tyytyisi tällaiseen tilanteeseen, eikä etsi kaltaistaan tai edes kokeilunhaluisempaa naista kuin minä. Hän ei ole painostanut minua mihinkään ja vakuuttelee nauttivansa ihan perusseksistäkin, mutta jotenkin epäilen. 

Ei se dominoiva (ja sadisti) mies muuksi muutu, vaikka voissa paistaisi. Hänen seksuaalisuutensa vain on sellainen. Tokihan nykyinen seksielämänne voi olla parempaa kuin mitä mies sinkkuaikoinaan kokee, eli hän malttaa olla nätisti niin kauan, kun viimeisin selibaatti kummittelee mielen perukoilla. Tuohon mieheen ei ehkä kannata sitoutua, varsinkaan jos olet kertonut hänelle hyväksikäytöstä. Kuvalaudoilla lapsuudessaan hyväksikäytetyt ja isäongelmaiset nuoret naiset ovat väkivaltaseksistä pitävien miesten suosikkikohteita. Sopivasti rikki oleva ihminen ei huomaa pientä kaltoinkohtelua ja sietää enemmän itseensä kohdistuvaa kiusantekoa kuin psyykeltään vahingoittumaton. 

Vierailija
10/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako miehesi että hän alistaisi ja ruoskisi sinua vai sinä häntä?

Vierailija
12/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti lähinnä niin, että minä alistaisin häntä. En koe tuollaista ollenkaan omakseni, en kumminkaan päin.

Vierailija
13/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti lähinnä niin, että minä alistaisin häntä. En koe tuollaista ollenkaan omakseni, en kumminkaan päin.

Entä pyllytys? Onko tarkoitus että sinä käytät strapparia vai mies tulee sinuun?

Vierailija
14/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aapee, mutta olin joskus suhteessa, jossa mies toivoi minun tekevän hänelle vähän pidemmälle meneviä asioita. Ne teot eivät sinänsä kajonneet minuun tai kehooni fyysisesti, vaan häneen, mutta minusta se tuntui pari kertaa kokeiltuani vain niin väärältä ja vastenmieliseltä, että aloin kartella seksiä kokonaan. Olo tuntui jotenkin raiskatulta, kun jouduin tekemään asioita, joita en halunnut.

Vierailija
15/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aapee, mutta olin joskus suhteessa, jossa mies toivoi minun tekevän hänelle vähän pidemmälle meneviä asioita. Ne teot eivät sinänsä kajonneet minuun tai kehooni fyysisesti, vaan häneen, mutta minusta se tuntui pari kertaa kokeiltuani vain niin väärältä ja vastenmieliseltä, että aloin kartella seksiä kokonaan. Olo tuntui jotenkin raiskatulta, kun jouduin tekemään asioita, joita en halunnut.

13 vain provosoi noilla kysymyksillä. Tämä vastaaja puhuu asiaa. AP ei tee mitään mitä ei itse halua. Tuo parisuhde tuskin tulee kestämään. Eli varaudu siihen että tulee JSSAP.

Vierailija
16/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte ensin suoraan asioista,

Sitten voisitte kokeilla käytännössä nikä tuntuu hyvälle.

Jos ei tunnu hyvälle se alue unohdetaan

Jos jää yhteisiä asiaits tarpeeksi sit jatketaan yhdessä

Vierailija
17/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteessa, mies on jonkin verran minua vanhempi. En ole kovin kokeilunhaluinen sängyssä, oikeastaan päinvastoin. Miehen puheissa on tullut esiin ruoskiminen, alistuminen, anaaliseksi yms. Minulla on lapsuudessani hyväksikäyttöä takana, enkä ole valmis tekemään mitään mikä ei myös itsestäni tunnu hyvältä. Voiko tästä suhteesta tulla mitään jos molempien mieltymykset on näin erilaiset?

toivottavasti olet kertonut miehellesi hyväksikäytöstä nuorempana?jos hän tietää siitä ja silti ääneen puhuu tollasista haaveistaan niin ei kyllä paljon polla säteile ton asian suhteen.sinä edellä teidän pitää noita erilaisimpia juttuja tehdä tai jättää vielä tekemättä jottei traumat pomppaa taas pintaan.ajan myötä haavat ehkä parantuvat sen verran että jotain noistakin haaveista voi toteuttaa ja jos nuo asiat tehdään hänelle niin helpommin toteutettavissa.ja haaveita on jokaisella mitä erilaisempia mutta kaikkia niitä ei välttämättä toteuteta ja silti elämä&parisuhde voivat hyvin.eli jos noista hänen haaveistaan ei tule pakkomiellettä hänelle toteuttaa niin etenette ihan rauhassa ja nautitte toisistanne!

Vierailija
18/22 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas puoliso jolle oikeastaan kaikki muu mahdollinen kuin ihan pelkkä perusyhdyntä on liikaa. Ei suuseksiä (kumminkaan päin), ei mitään leluja, ei mitään asuja, pari asentoa jne. Ja hankalinta on että ahdistuu heti jos edes yrittää puhua asiasta kun peläkää että ehdotan jotain uutta.

No tuo hänelle sopiva "perusseksi" sitten on sinällään ihan hyvää eikä hän ole siinä mitenkään varautunut tai kaino. Tekee aloitteita ja saa orgasmeja. Muutaman kerran vuodessa saattaa innostua niin villiksi että haluaa tulla päälle ratsastamaan :)

Joten kyse on kai siitä että ei yksinkertaisesti pidä mistään muusta. Vähän hankalaa tämä on vaikka itsekään en mitään kummallisia erikoisuuksia kaipaisi. Mutta näillä mennään toistaiseksi...

Vierailija
19/22 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
20/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt mikään seksuaalinen mieltymys on mutta sheivaan avovaimoni kerran viikossa (tehnyt näin jo vuodesta 2005 asti). Meillä on lelulaatikko jossa on erinäköisiä ja kokoisia dildoja ja muita seksijuttuja avovaimolle joiden kanssa leikimme silloin tällöin. Avovaimo käyttää myös silloin tällöin seksiasuja harrastaessamme seksiä. Ja kaikki nämä asiat tapahtuvat meidän kummankin halusta eli mitään painostusta asioihin ei ole puolelta eikä toiselta.