Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidat töissä "ison hädän"?

Vierailija
21.01.2019 |

Meidän työpaikalla on kerroksessamme ainoastaan unisex-vessa, joka on kahvihuoneen yhteydessä. Sieltä kuuluu kaikki äänet läpi, joten on aivan mahdoton esim. pieraista tai ulostaa. Myöskään sinne ei tee mieli jättää hajuhaittoja, koska olisi noloa kun kaikki huomaavat heti kuka siellä on käynyt. Yleensä "isolla hädällä" menen kellariin, jossa on vessa, jota ei juurikaan käytetä. Ilmavaivat saa hoidettua ulkona tupakoinnin yhteydessä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikäviä kokemuksia tästä. Kouluissa aina oli sitä, että kuka on meni vessaan ja koska ja kuinka kauan joku oli siellä jne. Itsellekin kommentoitiin, että menikö se taas vessaan. Joskus oveen koputeltiin ja kahvaa käännettiin. Sekin oli ikävää, kun joskus joku oli käynyt juuri sillä isolla hädällä ennen minua ja vessa haisi jo valmiiksi, mutta tietenkin minä olin se syyllinen kun olin viimeiseksi siellä käynyt. Itse yritin myös aina suihkuttaa jotain hajuvesiä ja olla vessassa mahdollisimman nopea. Meillä oli monesti vessat jo valmiiksi likaisia ja senkin takia oli helppo syyttää aina edellistä, vaikka tuskin koskaan olisi selvinnyt kuka sen nyt oli sotkenut. Jossakin koulussa oli myös se tilanne, että vessoja oli aika vähän ja toiset sijaitsivat kaukana sekä pojille tuntui olevan enemmän niitä vessoja ja se vasta noloa sitten olikin jos joskus täytyi sinne väärään vessaan mennä. Nykyisin olen helpottunut, koska missään en ole enää kokenut samaa. 

Vierailija
62/62 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessoihin voisi kyllä esim. työpaikoilla rakentaa aina kunnollisen äänieristyksen ja tuuletuksen, ettei tarvitsisi kärvistellä ilmavaivojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi