Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidat töissä "ison hädän"?

Vierailija
21.01.2019 |

Meidän työpaikalla on kerroksessamme ainoastaan unisex-vessa, joka on kahvihuoneen yhteydessä. Sieltä kuuluu kaikki äänet läpi, joten on aivan mahdoton esim. pieraista tai ulostaa. Myöskään sinne ei tee mieli jättää hajuhaittoja, koska olisi noloa kun kaikki huomaavat heti kuka siellä on käynyt. Yleensä "isolla hädällä" menen kellariin, jossa on vessa, jota ei juurikaan käytetä. Ilmavaivat saa hoidettua ulkona tupakoinnin yhteydessä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hajustin. En oikein ymmärrä miksi asiasta joku tekee ongelman. Ensin kakka ja sitten hajustin. Sen kummallisempaa se ei ole.

Vierailija
22/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pomon parkkiruutuun paskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hajustin. En oikein ymmärrä miksi asiasta joku tekee ongelman. Ensin kakka ja sitten hajustin. Sen kummallisempaa se ei ole.

No meillä ei ainakaan ole hajustinta. Pomo on sanonut, että sellainen täytyy ostaa itse, jos sellaisen haluaa. a-p

Vierailija
24/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko te pieraisette kovaa vessanpönttöön vaikka oven toisella puolella istuu ihmisiä kahvilla? En usko. -ap

Pitääkö sun just kahvitauolla mennä p askalle?

Vierailija
25/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi useinkin tarvetta käydä työaikana kakkosella vessassa, jossa käy paljon porukkaa, käyttäisin v.i.poota, ihan vähentääkseni toisten kärsimyksiä.

Vierailija
26/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menen vessaan ja paskon.

Samoin. Kuten kaikki NORMAALIT ihmiset tekevät. Menen hyyskään, taputan ja silittelen posliinia sekä juttelen sille mukavia, sitten tiputan byysat kinttuihin, otan diipin kyykän ja pamautan paskat posliiniin.

Ei ole vaikeaa, jopa ap :n kaltainen daiju siitä selviää kun oikein yrittää.

Vierailija
27/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen itse muistisairaiden hoitajana. Jos minulla on ilmavaivoja, niin pieraisen yleensä asukashuoneessa samalla kun autan jotain vanhusta vessassa. He eivät yleensä noteeraa sitä ja jos paikalle sattuu tulemaan toinen hoitaja, niin voi sanoa että asukkaan vatsa toimi juuri ja haju tulee siitä.

Vierailija
28/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoja mulla ei yleensä ole kuin pari kertaa vuodessa. Samassa työpaikassa olen ollut 20 vuotta, ja vielä ei ole tullut tuota asiaa eteen. Käyn vessassa isommalla asialla ennen töihinmenoa.

Vierailija
29/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ulostan pomoni päälle. Maksaa siitä ekstraa.

Vierailija
30/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko te pieraisette kovaa vessanpönttöön vaikka oven toisella puolella istuu ihmisiä kahvilla? En usko. -ap

Monella työpaikalla on porrastetusti tauot kuten meilläkin. Aina siinä kahvitilassa istuu joku, koska ihmiset tekevät siinä myös esim. kirjallisia töitä. -ap

Vierailija
31/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmavaivoja mulla ei yleensä ole kuin pari kertaa vuodessa. Samassa työpaikassa olen ollut 20 vuotta, ja vielä ei ole tullut tuota asiaa eteen. Käyn vessassa isommalla asialla ennen töihinmenoa.

Pari kertaa vuodessa? Normaali ihminen pieraisee n. 10 kertaa päivässä. Oletko ihan terve?

Vierailija
32/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois vaan. Tosin poistumishetkeen mennessä kaikki yleensä ovat kaikonneet.

t. "Laktoosi-intolerantti"

Vierailija
33/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon kirjoituspöydällepä tietenkin. YT-papereilla voi hyvin pyyhkiä.

Vierailija
34/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vessassa.

Vierailija
35/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskon hankeen niinkuin koirat, kyllä ne joku mummo sieltä kerää!

Vierailija
36/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc-koppien suunnittelu kaikukammioiksi neuvottelutilojen paperinohuiden seinien taakse on rakennusarkkitehtien opintojenläpäisyvaatimusten tärkein kohta.

Vierailija
37/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei pidä tulla isoa hätää.

Vierailija
38/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella työpaikalla on porrastetusti tauot kuten meilläkin. Aina siinä kahvitilassa istuu joku, koska ihmiset tekevät siinä myös esim. kirjallisia töitä. -ap

Jos ääni haittaa, käännä käsienpesualtaasta vesi virtaamaan. Ei kai tuon nyt pitäisi iso ongelma olla, kaikki ihmiset ulostavat, ja sen tietävät kaikki aikuiset ihmiset.

Vierailija
39/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäko syystä ihmiset tupakoi? Että saa pierupaussin?

Vierailija
40/62 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wc-koppien suunnittelu kaikukammioiksi neuvottelutilojen paperinohuiden seinien taakse on rakennusarkkitehtien opintojenläpäisyvaatimusten tärkein kohta.

Rakennusarkkitehteja ei ole koulutettu vuosikymmeniin. Se on opistotasoinen tutkinto, jota ei ole voinut suorittaa enää aikoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi