Miten hoidat töissä "ison hädän"?
Meidän työpaikalla on kerroksessamme ainoastaan unisex-vessa, joka on kahvihuoneen yhteydessä. Sieltä kuuluu kaikki äänet läpi, joten on aivan mahdoton esim. pieraista tai ulostaa. Myöskään sinne ei tee mieli jättää hajuhaittoja, koska olisi noloa kun kaikki huomaavat heti kuka siellä on käynyt. Yleensä "isolla hädällä" menen kellariin, jossa on vessa, jota ei juurikaan käytetä. Ilmavaivat saa hoidettua ulkona tupakoinnin yhteydessä.
Kommentit (62)
Yleensä vessassa saa olla rauhassa, sillä omassa firmassa se on varauloskäytävällä, jossa ei kulje yleensä kukaan eikä äänet kuulu toimistoon.
Tarvittaessa käsikakkaa ja sitten pro tip: vedä heti ulostamisen jälkeen vessa, niin hajuhaitat ovat lähes minimissä. Sitten pyyhkimisen jälkeen vedä vessa uudestaan. Ja minulla on luultavasti ärtynyt suoli, joten kaikenlaisia konsteja on takataskussa.
Menen arkailematta turauttamaan kunnon rehellisen, miehekkään paskan. Sitä tulee usein reilu määrä, eikä toimitus aivan hajutonkaan ole. Jos siinä yhteydessä pierettää, puhallan voimalla kaasut ulos. Jos joku ulkopuolella kuulee ja haistaa, sen parempi. Lisää vain nautintoani.
M
Menen naapurifirman vessaan, siellä on kerroksessa ainoastaan unisex-vessa, joka on kahvihuoneen yhteydessä. Siellä on seinät vähän ohuet eli kuuluu kaikki läpi, toisaalta niillä on toinen vessa kellarissa mutta kuka sinne asti jaksaa mennä.
Minulla on käsilaukussa Yocoairia :) Sopivan pieni pullo ja tehoaa hyvin pahempiinkin hajuihin.
Ilman muuta työpaikan vessaan istumaan paskalle ja oikein ajan kanssa kun kerran siitä maksetaan palkkaakin;)
Josjoku kuuntelee korvat höröllään toisten kakkimista niin kuunnelkoon. Huvinsa kullakin.
Teet asiasta liian suuren mörön. Kaikki kakkivat.
Vierailija kirjoitti:
Josjoku kuuntelee korvat höröllään toisten kakkimista niin kuunnelkoon. Huvinsa kullakin.
Teet asiasta liian suuren mörön. Kaikki kakkivat.
Mielestäni se kuunteleminen on ihan inhimillistä. Ehkä siihen myös jotenkin ehdollistuu. Kun joku menee vessaan, niin on tottunut, että muutaman sekunnin päästä kuulu pientä lorinaa. Jos sitä ei kuulukaan, niin se kiinnittää huomion.
Meillä tehdään pitkää päivää 11-13t ja kukaan ei selviä shittimättä. Vessoja on monta ja hajustetta on, usein joutuu löyhkävessaan iltapäivällä.
Itsekin vedän heti ja pyyhkimisen ja pesun jälkeen uudelleen ja hajusteet perään ja pöntön siivous.
Lattiat lainehtii kun bideet falskaa, itse kuivaan lattiankin koska olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta työpaikan vessaan istumaan paskalle ja oikein ajan kanssa kun kerran siitä maksetaan palkkaakin;)
Kännystä vauvasaitti ja pari kommaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menen vessaan ja paskon.
Käytän itse samaa kikkaa.
Kuten myös. Vanha mutta toimiva kikka!
Oon toimistohuonemme ainoa nainen (5 miestä). Suoleni toimii aina lounaan jälkeen. En voisi kuvitellakaan, että menisin kakalle vessaan, josta kaikki ne 5 miestä tietää kuka siellä on viimeksi käynyt ja josta kuuluu kaikki läpi. Onneksi toisessa kerroksessa on toinen vessa, se tosin kahvitilan läheisyydessä. Siellä käyn isolla, luikahdan niin ettei muut näe kahvitilasta.
Vierailija kirjoitti:
Oon toimistohuonemme ainoa nainen (5 miestä). Suoleni toimii aina lounaan jälkeen. En voisi kuvitellakaan, että menisin kakalle vessaan, josta kaikki ne 5 miestä tietää kuka siellä on viimeksi käynyt ja josta kuuluu kaikki läpi. Onneksi toisessa kerroksessa on toinen vessa, se tosin kahvitilan läheisyydessä. Siellä käyn isolla, luikahdan niin ettei muut näe kahvitilasta.
Miehille varmaan tulee suurena yllätyksenä, että naisetkin käyvät paskalla
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen itse muistisairaiden hoitajana. Jos minulla on ilmavaivoja, niin pieraisen yleensä asukashuoneessa samalla kun autan jotain vanhusta vessassa. He eivät yleensä noteeraa sitä ja jos paikalle sattuu tulemaan toinen hoitaja, niin voi sanoa että asukkaan vatsa toimi juuri ja haju tulee siitä.
Mä tein aikoinaan ihan samaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdään pitkää päivää 11-13t ja kukaan ei selviä shittimättä. Vessoja on monta ja hajustetta on, usein joutuu löyhkävessaan iltapäivällä.
Itsekin vedän heti ja pyyhkimisen ja pesun jälkeen uudelleen ja hajusteet perään ja pöntön siivous.
Lattiat lainehtii kun bideet falskaa, itse kuivaan lattiankin koska olen nainen.
Kukaan ei selviä 13 tuntia käymättä pa*kalla? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vessassa saa olla rauhassa, sillä omassa firmassa se on varauloskäytävällä, jossa ei kulje yleensä kukaan eikä äänet kuulu toimistoon.
Tarvittaessa käsikakkaa ja sitten pro tip: vedä heti ulostamisen jälkeen vessa, niin hajuhaitat ovat lähes minimissä. Sitten pyyhkimisen jälkeen vedä vessa uudestaan. Ja minulla on luultavasti ärtynyt suoli, joten kaikenlaisia konsteja on takataskussa.
Kiva pro tip, kun kuulostaa siltä että päästit jättijöötin joka ei mene kertavetäisyllä alas...
Olen aina ihmetellyt tätä, että eikö ihmisillä ole pidätyskykyä ollenkaan, vaan käydään tarpeilla siellä missä kulloinkin satutaan olemaan, ihan kuin pienet lapset. Toki satunnaisen hädän ymmärtää, mutta silti ei sentään jokapäiväistä ulostaa työpaikan vessassa. Itselläni ei ole ollut ongelmaa edes kuukautisvuodon kanssa, tietysti voi olla syy ja seuraus suolentoiminan kontrollointiin.
Semmoinen pikku paineilmapulloon liitetty veneen sumutorvi (mahtuu reppuun) on kiva kun koittaa peitellä töräytysten ääniä. Taatusti ei kuulu äänekkäinkään töräytys sen yli 100db sumutorven äänen yli.
Menen vessaan ja annan laulaa. Kokeile sinäkin.
T. N 36v.
Mielestäni se olisi vielä nolompaa. Ja silloinhan kaikki varsinkin kuuntelisivat korvat höröllään, että mitä siellä oikein tapahtuu. -ap