Rennot häät tulossa. En aio lähettää kutsukortteja, en kutsu lapsia enkä turhia sukulaisia, ei puheita, ei leikkejä, mitä vielä pitäisi ottaa huomioon?
Kutsutaan vieraat henkilökohtaisesti whatsapissa, Facebookissa, kasvotusten tai miten nyt keneenkin yhteyttä pidetään. Lapset eivät ole tervetulleita enkä sukulaisistakaan halua paikalle kuin ne, joihin pidetään yhteyttä, eli lähinnä vanhemmat ja sisarukset.
Ei puheita, ei leikkejä, ei pönötystä. Eikä missään nimessä mitään naurettavia kirkkoseremonioita, emme kuulu kirkkoon emmekä ole uskovaisia. Ei virallista valokuvausta tai videokuvaajaa. En halua häistäni mitään hölmöä teatteria.
Pukukoodia ei myöskään tule. Ihmiset saavat ihan vapaasti päättää mitä päälleen pukevat, minua ei kiinnosta sitä yrittää dominoida. Itse haluan valkoisen mekon, tosin en mitään järkyttävän kallista morsiuspululiikkeen kertakäyttömekkoa. Sulhanen haluaa puvun takin ja farkut, päättää hänkin pukeutumisestaan aivan itse.
Hyvä ruokatarjoilu, musiikkia, alkoholia, yhdessäoloa. Vihkiminen joko maistraatissa tai paikan päällä.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (167)
160 lisää...
Toki nämä ap:n häät saa kuulostaa tylsältä ja voihan sen kysyttäessä tietenkin ilmaista. Rakentavin kommentti kuitenkin näin ajattelevalta kertoisi miksi ja miten sitä voisi korjata. Ap todennäköisesti lähinnä huvittuu äkäisistä vittuiluista, eli en usko että niillä pääsee ilkeilijä tavoitteeseen, mutta kyllähän ne kuitenkin keskustelun tasoa laskee. ...Ja mikäpä minä olen sanomaan, nyt itsekin osallistun tähän metakeskusteluun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholitarjoilu?
Koska tykkäämme juhlissa juoda alkoholia, samoin suurin osa vieraista.
Ap
Aika wt. Myös tuo, ettei lapset saa tulla.. kuulostaa siltä että joku känniörvellysbileilta tulossa.
Kuulostaa kivoilta häiltä, kunhan ette pyydä lahjaksi rahaa, eikä teillä ole lahjalistaa. Se ei sopisi rentoiluun.
Nää on taas näitä aloituksia jossa ap kysyy jotain ja sitten vastaa 100 eri viestillä ylistäen omaa aloitustaan. Ja yläpeikuttaa 500 eri ip-osoitteen takaa. Katsokaa nyt tota ensimmäistä vastausta. "Ihanaa toi ettei mitään leikkejä!" Kuka ihme kirjoittaisi tuolla tavalla?
Jokainen pitää omannäköisensä häänsä.
Perinteiset häät ovat tylsät ja ankeat, joissa kukaan ei halua olla, mutta toisaalta kaikki tietää miten käyttäytyä, pukeutua ja yleensäkin tietää miten valmistautua.
Jos kaavasta poikkeaa, se voi olla näille perinteiden ystäville ahdistavaa.
Mitä siellä syödään? Mitä laitan päälleni? kenen kanssa siellä puhutaan?
Naurettavia kirkkoseremonioita, no mielipiteensä kullakin....
Kuulostaa meidän ensi kesän häiltä, poislukien se, että lapset ovat tervetulleita, koska voimme olettaa, että heidän vanhempansa hoitavat heidät alta pois sitten kun meno alkaa käymään liian aikuismaiseksi.