Tänään vahingossa kosketin toista ihmistä
Kävin ruokakaupassa. Kassatyöntekijä antoi minulle kuitin, otin sen vastaan, mutta niin kömpelösti että samalla vahingossa käteni koski hänen kättään, tai tarkemmin ilmaistuna sormeni koski hänen sormeaan. Niin, ihan vain hipaisu, ihan vain selvästi alle sekunnin ajan. Kosketus toiseen ihmiseen, iho ihoa vasten. Se tuntui hyvältä. Aika outoa.
En muista milloin viimeksi olen koskenut toista ihmistä, siitä on useita vuosia, olinkin jo ihan kokonaan unohtanut miltä se tuntuu, olin unohtanut että mitään toisen ihmisen koskettamista on edes olemassa, olin unohtanut että niinkin voi tehdä.
Pitää ehkä jatkossa tehdä sitä enemmän. Ei vahingossa kaupan kassatyöntekijän kanssa, vaan ihan tahallaan jonkun sellaisen kanssa joka ihan yhtälailla haluaa koskettaa minua. Pitääkin varmaan jatkossa vähän miettiä että mistäköhän sellasen ihmisen löytäisi. Varmaan jotkut muutkin ihmiset haluaa koskettaa muita ihmisiä, en mä varmaan ole ainoa.
Kommentit (18)
Ap jatkaa... Luultavasti se kassatyöntekijä ei muista tapahtunutta ollenkaan, häneen sillä tuskin oli mitään vaikutusta tai merkitystä.
Mutta tuo yksi maailman pienin vahinkohipaisu oli merkittävä tapahtuma minulle. Nyt tiedän mitä tulevaisuudessa haluan: ihmiskosketusta. Ihan vahingossa tänään opin noin suuren asian. Olipas tosi onnekas vahinko! Mieletön säkä! Tuon ansiosta elämästäni tulee tulevaisuudessa ihan sikapaljon parempi kuin nyt. Tuskin maltan odottaa. Nyt minulla on jokin suunta elämässä, jokin tavoite, jotain hyvää mitä kohti pyrkiä. Voi tätä onnea!
Älä ikinä enää kosketa toisia. Itse en ilkeäisi enää mennä samaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua ole kosketeltu koskaan?
No, lasketaanko "koskemiseksi" se kun kosketetaan toista vyöllä eli kun vaikkapa lapsena annettiin remmiä takapuoleen noin tuhat kertaa? Oliko se koskettamista?
Mun mielestä se remmin saaminen, se "vyöllä takapuoleen koskemiskokemus", oli ihan eri juttu kuin tämänpäiväinen kokemus jossa "sormi koski sormeen, iho koski ihoon".
ap
Ap jatkaa... Ja nyt kun olen tätä asiaa vielä lisää miettinyt, kun minulla on ollut aikaa miettiä tätä asiaa vielä pidemmän aikaa... niin olen tullut siihen tulokseen, että joskus tulevaisuudessa voisin ehkä pitää toista ihmistä kädestä. Niin: minun tarvitsee vain löytää joku ihminen joka pitää minua kädestä, kun minä pidän häntä kädestä. Varmaan sellainen ihminen jossain on. Etsivä löytää, toivottavasti. Minun pitääkin alkaa etsiä.
Normaaleja asioita ei osaa kaivata tai arvostaa ennen kuin ne ovat poissa. Kyllä minä esimerkiksi kosken ihmisiin jokaisena viikkona, kun käyn sählyä pelaamassa, mutta se on erilaista, koska se koskeminen kuuluu siihen. Toisen koskeminen tai varsinkin, kun toinen koskee sinua tarkoituksellisesti on hyvin erilaista. Se säväyttää, herättää ja värisyttää. Ainakin meitä, jotka ovat kosketusta vailla.
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssimaan/tanssikouluun.
Tanssiminen on jumalattoman vaikeeta, eihän sitä osaa kukaan. Toinen vaihtoehto: mene taichi-kurssille. Turha sanoa että taichi on yksilölaji jossa muita ei kosketella. Koska tosi monet taichi-opettajat esim yhdistävät siihen touhuun myös vähän sellaista erittäin kevyttä leikkimielistä pehmeää kungfua. Lopputulos: voimistelua, jossa ollaan parin kanssa tekemisissä, ei tappelemis- ja satuttamistarkoituksessa vaan terveystarkoituksessa. Toisin sanoen, monilla taichi-kursseilla on kaikenmaailman paritekniikoita, taichin ei tarvitse olla ihan vain itsekseen voimistelemista. On paljonkin "pari-taichita". Koskaan en ole nähnyt parijoogaa, mutta eiköhän sitäkin löydy, mutta joogagin on jumalattoman vaikeeta, eihän sitä osaa kukaan. Taichi taas sopii myös maailman kömpelöimmille ihmisille.
Ihmettelen miksi joillakin on niin hirveä pakko kosketella. Töissäkin on yksi uusi työkaveri joka ohi mennen jotain sanoessaan saattaa nopeasti "nappaista" kädestä kiinni kuin tehostaakseen sanomaa tai taputtaa selkää tms. Ei sinällään haittaa minua ja on itse asiassa ihan kiva mutta ihmettelen vaan mistä tuo oikein tulee. En ainakaan ite pystyisi samaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi joillakin on niin hirveä pakko kosketella. Töissäkin on yksi uusi työkaveri joka ohi mennen jotain sanoessaan saattaa nopeasti "nappaista" kädestä kiinni kuin tehostaakseen sanomaa tai taputtaa selkää tms. Ei sinällään haittaa minua ja on itse asiassa ihan kiva mutta ihmettelen vaan mistä tuo oikein tulee. En ainakaan ite pystyisi samaan.
Australian legendaarinen maailman vihatuin ääliöpääministeri on hauska, hän näyttää kaikille mallia tuosta väkisin koskettelemisesta. Missä vain hän kulkeekin hän yrittää aina pakottaa ihmisiä kättelemään häntä:
Pian meillä Suomessakin varmaan on tasan samanlainen presidentti, jos Stubb voittaa vaalit.
Googlailepa tuota australialaista Scott Morrisonia lisää. Kaikki uutiset ja youtube-videot hänestä on aivan yhtä älyttömiä.
En ole kuule koskettanut ketään 20 vuoteen. En edes muista missä viimeinen kosketus toiseen ihmiseen tapahtui.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Vierailija kirjoitti:
liukastuin ja siinä rytäkässä penikseni jollakin ilveellä upposi nuoren tytön vaginaan
aikani siinä ähkin ja puhkin yrittäessäni saada penistä irti
oikeastaan ei hassumpaa muuten kuin tytön kirkuminen kävi korviin
Joten tulevaisuudessa sun kannattaa pyrkiä vahingossa samaan tilanteeseen paitsi että ilman sen tytön kirkumista. Eli jatkossa kun liukastut niin jotenkin ihmeellisesti siinä samalla sattumalta myös sido sen tytön suu kiinni jollain kankaalla tai teipillä tai muulla apuvälineellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämmöinen koskettelija. Ehkä lähihoitajan työ liittyy myös tähän koskettamiseen, joka päivä tulee kosketeltua potilaita, mutta kyllä vapaa-aikanakin tykkään kosketella. Se on ihan kivaa ja luonnollista. Tykkään myös halailla.
"Tanssiminen on jumalattoman vaikeeta, eihän sitä osaa kukaan. Toinen vaihtoehto: mene taichi-kurssille. Turha sanoa että taichi on yksilölaji jossa muita ei kosketella. Koska tosi monet taichi-opettajat esim yhdistävät siihen touhuun myös vähän sellaista erittäin kevyttä leikkimielistä pehmeää kungfua. Lopputulos: voimistelua, jossa ollaan parin kanssa tekemisissä, ei tappelemis- ja satuttamistarkoituksessa vaan terveystarkoituksessa. Toisin sanoen, monilla taichi-kursseilla on kaikenmaailman paritekniikoita, taichin ei tarvitse olla ihan vain itsekseen voimistelemista. On paljonkin "pari-taichita". Koskaan en ole nähnyt parijoogaa, mutta eiköhän sitäkin löydy, mutta joogagin on jumalattoman vaikeeta, eihän sitä osaa kukaan. Taichi taas sopii myös maailman kömpelöimmille ihmisille."
Ajattelitko, että ap kirjoitti tosissaan tuon aloituksen?
Alkoi kuvottaa tuon aloituksen lukeminen. Tulee jotenkin toivoton olo kun ajattelee, että tässä samassa maassa asuu noin vähä- älyisiä ihmisiä ja heillä on vielä pääsy internettiin
Sairas sika