Millä tavoin olet pitänyt itsestäsi huolta tänään?
Kommentit (58)
Nukuin pitkään ,olen syönyt hyvin ja terveellisesti. Tein pitkän lenkin ja sen kälkeen vatsatreenin. Katsoin lempisarjaa. Kävin saunassa, laitoin hiuksiin tehohoidon, ajelin säärikarvat ja sen jälkeen uutta vartalovoidetta. Kasvoihin kasvonaamio ja lasi punaviiniä takkatulen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pitkällä kävelyllä aurinkoisessa talvisäässä, söin maistuvaa ja terveellistä ruokaa, lepäsin ja otin rentouttavan kylvyn.
Anna minä arvaan: Söit raikkaita voileipiä.
Herännyt omia aikojani. Ulkoillut, tehnyt perheelle ruokaa ja syöneet yhdessä, lukenut kirjaa, kuunnellut musiikkia, tehnyt käsitöitä, käynyt laulamassa ja harrastanut seksiä mieheni kanssa.
Tänään en ole vielä ehtinyt, mutta toissapäivänä tein kasvo- ja hiusnaamion, jalkakylvyn ja lakkasin oikein hienot kynnet semmosella jännällä tekniikalla.
Eilen kävin lenkillä ja jumpassa, söin hyvin ja kosteutin ihon kunnolla.
Kai mä tänäänkin keksin jotain, ainakin pitäisi venytellä. Ja pysyttelen myrkyllisistä työkaverista tänäänkin erossa.
Kävin tosssa terapiassa toista kertaa elämässä. Ihan mahtava hommma. Se on ähän selllainen ikäänkuin puhdisttautumismatkaa.
Hain ruokakaupasta punaista lenkkiä ja valtiollisesta putiikista kaksi lekkeriä skottilaista.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tosssa terapiassa toista kertaa elämässä. Ihan mahtava hommma. Se on ähän selllainen ikäänkuin puhdisttautumismatkaa.
Ei sillä tavallla puhdistauutumista että luopuisi asioista herrran edesssä vaaan että asiaat tuleeevat sanotuuksi äääneen.
Olen treenannut kotona painoilla. Lenkille en viitsinyt lähteä 20 asteen pakkasen takia, vaikka olisi ollut hieno ilma päivällä. Se vähän harmittaa nyt. Kohta syön suht terveellistä kotiruokaa + vihersmoothien ja otan vitamiinit (monivitamiini, D3 ja biotiini). Olen myös juonut paljon vettä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin kardiologin tarkastuksessa. Kaikki hyvin, samalla lääkityksellä mennään.
Huomenna menen hierojalle, perjantaina on manikyyri ja pedikyyri, lauantaina taas hieroja ja sunnuntaina pariksi kuukaudeksi etelän aurinkoon! Näin minä pidän itsestäni huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä tavallla puhdistauutumista että luopuisi asioista herrran edesssä vaaan että asiaat tuleeevat sanotuuksi äääneen.
Ja see tunne etttä mulla joku tavalllaan seisooo rinnalla tukena ja itse jäsentelen ja käsitttelen asioita seeen sijaaan etttä patoisin niiitä pääässäni.
Masturboin kolmesti, kun kova tarve tuli ja mies on töissä<3
Olen käynyt suihkussa ja rasvannut naaman ja jalta ja syönyt hyvin/järkevästi. Tein myös vähän lihaskuntotreeniä ja venyttelin, mutta kevyesti vaan.
Olen hellästi taputellut itseäni poskelle aina kun työkaverien silmä on välttänyt. Kerran yksi ehti nähdä, mutta teeskentelin levittäväni kasvovoidetta.
Kävelin töihin ja takaisin. Tai siis takaisin tulin kaupan kautta ja kannoin ruokakassit 1,5 km kotiin.
Aloitin jo eilen illalla, eli otin nukahtamislääkkeet hyvissä ajoin, jotta sain nukuttua n. 8,5h. Aamulla söin hyvän aamiaisen ja töihin lähtiessä pukeuduin -29 asteen pakkaseen sopivasti, vaikka olenkin sitä mieltä, että lämmin takkini saa minut näyttämään mursulta.;D
Kotiin tullessa hyppäsin peiton alle sohvalle ja pidin silmiä kiinni parisenkymmentä minuuttia, jotta jaksoin sitten myöhemmin tiskata ja ruveta laittelemaan ruokaa.
Nyt illalla aion vain lepäillä ja olla ja valmistautua huomiseen päivään. Ehkä keitän muutaman kananmunan, jotta saan laitettua sitä evässalaattiin. Alkuviikosta jaksaa aina paremmin, eiköhän tämä taas lipsu loppuviikkoa kohden.:D
Olen syönyt puoli kiloja kasviksia, ulkoillut ja ottanut päiväunet. Semmoista normaalia arkea.
Olen viettänyt aikaa tärkeiden ihmisten kanssa, ja olen kerännyt voimia työviikkoa varten. Olen myös tehnyt asioita, joilla saan ajatukset pois työjutuista, kävin mm. museossa, ja hautausmaalla.