Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavoin olet pitänyt itsestäsi huolta tänään?

Vierailija
20.01.2019 |

Siinäpä se kysymys.

Oletko?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
2/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt mukavaa, itseni näköistä elämää tänään. Nukuin pitkään, siivosin, söin terveellistä ruokaa, illalla vielä kuntosalille. Rentouttava päivä. Koen että myös siivoaminen on itsestä huolehtimista, sillä voin paremmin siistissä kodissa.

Vierailija
4/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkällä kävelyllä aurinkoisessa talvisäässä, söin maistuvaa ja terveellistä ruokaa, lepäsin ja otin rentouttavan kylvyn.

Vierailija
5/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiittelet?

H a i s t a v i t t u!

Nyt en ihan ymmärrä, mutta onneksi minun ei tarvitsekaan kaikkia kummituksia ymmärtää.

Jos sulla ei ole kaikki hyvin, minkä ihmeen takia sitä mokomaan kysymykseen purat?

Toisaalta, jos purkautumisesi säästi henkiä, ei ollut lainkaan huono, että haistattelit.

.

Olen myös ulkoillut lapseni kanssa, voimistellut ja kahvakuulaillut ihan kotona vain, syönyt hyvää, itse valmistamaani ruokaa ja lukenut loppuun yhden hyvän kirjan.

Vierailija
6/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aamu lenkillä, 2x päivälenkillä ja vielä olisi iltalenkki tekemättä. Olen syönyt terveellistä kasvisruokaa ja nauttinut sunnuntai päivästä.

t. koiran omistaja

Vierailija
7/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tylsästi eläviä itsejä.

Vierailija
8/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimassa, saunoin, peseydyin, söin terveellistä juureskeittoa

Vierailija
9/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin shoppailemassa ja tein vähän lumitöitä.

Vierailija
10/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, kävin kävelyllä, laitoin kynnet kuntoon (ihan omat, ei tekokynnet). 

Vierailija
11/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelyllä ja olen sportti palstaillut.

Palstailusta tuleva adrenaliini on pitänyt minut tasa-painossa kuntosaleista. Jos tekisin tämän rinnalla kuntosalia niin kuivuisin rusinaksi.

Vierailija
12/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin apteekista ostamassa väliaikaista paikka-ainetta ja paikkasin lohjenneen hampaani.

Vierailija
13/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut kolmet päikkärit. Joo, vähän on univelkaa päässyt kertymään.

Vierailija
14/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit tekevät ihan hyvää. Olen itsekkin tälläinen kaupan viimisen myyntipäivän ohittanut viinirypäle.

Tämä palsta on niin syöpä voittoinen.

Vierailija
15/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päikkärit tekevät ihan hyvää. Olen itsekkin tälläinen kaupan viimisen myyntipäivän ohittanut viinirypäle.

Tämä palsta on niin syöpä voittoinen.

Rusina täällä myös, päikkäri todella tekee hyvää. Sekä tee hunajalla ja kirja. Hemmottelua on "älä tee mitään"- päivät.

Vierailija
16/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilin hieman ja nyt otan tilkan viskiä.

Vierailija
17/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lonkeroa.

Vierailija
18/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ommellut ompelukoneella lapsenlapselle liivihametta. Suunnittelin ensin mallin, piirsin kaavat ja nyt hame on melkein valmis. Ihanaa, luovaa, rentouttavaa.

Vierailija
19/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin hyvän yön, nousin ylös puoli kasilta. Söin uunissa yön hautunutta ohrapuuroa ja puolukoita, sitten kävin koiran kanssa muutaman kilsan lenkillä. Neuloin, ompelin ja päättelin lapaset loppuun ja vielä silitin, kylläpä tuli nätit! Ruuaksi tein uunikalaa, perunamuusia, höyrytettyjä kasviksia, salaattia. Koko perheellä sitten söimme ja samalla juteltiin, lapset siis jo kohta aikuisia. Tiskattuani kävin lumikenkäilemässä reilun tunnin, oli mahtava keli, aurinko paistoi ja pakkasta 16 astetta. Nautin! 

Sitten kävin suihkussa ja käytin ekaa kertaa joululahjaksi saamaani Frantsilan ruusu-suihkusaippuaa, olipa ihanan tuoksuista! Takkaan laitoin tulet ja nyt juon tässä teetä ja syön lohivoileipää ja juon teetä ja samalla nörttään. Mietin, minkä neuletyön aloittaisin. Kiva ja rento päivä.

Vierailija
20/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi ensin kaurapuuroa ja kahvia.  Sitten kävin hiihtämässä 13 km lenkin vapaalla tyylillä. Söin kalaa ja kasviksia ja perunoita. Tein kylpyhuoneessa  pintaremonttia, maalailin ovenpielet ja vaihdoin muovitulpat ovenkarmeihin. Paketoin lastenlasten yllätyslahjat. Aion lähteä  reissuun ja tarkoitus on juhlia synttäreitäkin. Kävin tankkaamassa auton ja hain vähän ruokatäydennystä. Illalla luen Henning Mankelia taas. Kesken oleva dekkari. Oikein onnellinen päivä.