Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavoin olet pitänyt itsestäsi huolta tänään?

Vierailija
20.01.2019 |

Siinäpä se kysymys.

Oletko?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut aika rennosti koko päivän ja se jos mikä tekee hyvää! Ulkoilua, salilla käynti, kasvonaamio, sauna, kynsien lakkaus. Miehen kanssa hempeilyä. Opiskelua (henkistä hyvinvointia, opiskelen ihan muuten vain, omaksi ilokseni aina välillä jotain uutta tai luen artikkeleita ym). 

Vierailija
22/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kasvohoidon ja kävin avannossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiihtämässä ja sitten saunassa ja nyt meinasin keittää ison mukin teetä ja varmaankin luen vähän kirjaa ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
24/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali työpäivä oli tänään, niin että mitään ihmeempiä huoltoja en ehtinyt/jaksanut tehdä. Kävin kuitenkin avannossa ja venyttelin, söin hyvää ja ravitsevaa ruokaa. Kohta otan iltateetä hunajalla ja laitan pari hyvää voikkaria, katson hbo:lta pari jaksoa Game of thronesia, eli pyhitän loppuillan rentoutumiseen ja omaan aikaan.

Vierailija
25/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, söin kunnon aamupalan. Katselin hiihtoja telkkarista, kävin lenkillä ja kaupassa. Ihana ilma! Nostelin hieman puntteja ja kävin kuumassa suihkussa. Söin sunnuntain kunniaksi pakastepizzan, ei terveellistä, mutta maistui hyvältä. Nyt hieman nettisurffailua ja sitten hyvän kirjan pariin. Oikein mukava, rento sunnuntaipäivä!

Vierailija
26/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla, kävelyllä ja venyttelin.

Katoin Netflixiä.

Vierailija
27/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ei voi alkaa huonosti kun saa herätä ihan omaan tahtiin ilman typerää herätyskelloa! Sitten oli vuorossa ulkoilua koiran kanssa ja hyvää kasvisruokaa, nyt on kyl hyvä :)

Vierailija
28/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, söin hyvin, kävin pitkällä kävelyllä, neuloin sukkaa, kavereita kävi kylässä.

Vierailija
29/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoillut pari kertaa koiran ja lasten kanssa, syönyt suht terveellisesti, lukenut kirjaa ja rentoutunut katselemalla youtubista kummitusjuttuja.

Vierailija
30/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla.

Vierailija
31/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt terveellistä ruokaa ja juonut 2,5 litraa vettä. Olen ottanut D-vitamiinilisän ja hiihtänyt jäällä aamupäivällä. Olen opiskellut itsenäisesti ja levännyt teekupin ja romaanin kanssa. 

Vierailija
32/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin päiväunet, söin tummasuklaakonvehteja ja luin samalla kirjaa ja lämmitin saunan josta juuri tulin.

Vierailija
33/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt tulee puskasta, mutta ihailen ihmisiä, jotka nauttivat näistä elämän pienistä iloista, haluaisin myös mutta en tiedä miten. Minulle elämä on huippua vain silloin kun jotain erikoista ja elämää suurempaa tapahtuu, joku salilla käynti ja siivoaminen ei sitä tarjoa. Tiedän ajatuskuvioni on perseestä. Jos tiedät, miten ollaan kiitollinen vähästä, jaa vinkkisi! Tai no taidan tehdä tästä aloituksen.

Vierailija
34/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt tulee puskasta, mutta ihailen ihmisiä, jotka nauttivat näistä elämän pienistä iloista, haluaisin myös mutta en tiedä miten. Minulle elämä on huippua vain silloin kun jotain erikoista ja elämää suurempaa tapahtuu, joku salilla käynti ja siivoaminen ei sitä tarjoa. Tiedän ajatuskuvioni on perseestä. Jos tiedät, miten ollaan kiitollinen vähästä, jaa vinkkisi! Tai no taidan tehdä tästä aloituksen.

Joskus ollut samassa tilanteessa ja se ajoi uupumukseen.

Löysin rauhan ja siitä rauhallisuudesta nauttimisen. Ei se minullakaan aina sitä vieläkään ole, enkä pidä sitä itsestäänselvänä ja varmaan juuri siitä syystä, osaan niitä elämän pieniä asioita arvostaa, kun mieli ei ole levoton, vaan nauttii vain olemassa olevasta hetkestä.

Vierailija
35/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulu on tässä varmasti se tehokkain kiitollisuuden opettaja. Ainakin itse olen kummasti oppinut arvostamaan pieniä asioita kun olen ensiksi menettänyt ne, ja silloin ne muuttuivatkin isoiksi asioiksi itsestäänselvyyden sijaan. Jos on ruokaa kaapissa ja lämmin asunto niin silloin on oikeesti jo aika paljon.

Vierailija
36/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa mutta tämä ketju sai minut tuntemaan itseni uskomattomaksi paskakasaksi 😄 en saa ikinä aikaiseksi mitään, makaan ja olen puhelimella. Syön paskaa ja katon Huvilan ja Huussin uusintaa. Haluaisin myös käydä hiihtämässä ja salilla, mutta en saa itsestäni mitään irti.

Miten te kaikki teette sen, ilman että se tuntuu ylivoimaiselta ponnistelulta?

Vierailija
37/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin sängyssä käytännössä koko päivän, mutta ihan hyvästä syystä. Sairastuin lauantaina, kauhea kurkkukipu, kuume ja flunssa. Äitini kävi tuomassa nenäsumutetta ja hedelmiä, kun en päässyt itse lähtemään kauppaan. Teetä olen juonut litrakaupalla.

Harmittaa kyllä että koko viikonloppu meni ihan ohi.

Vierailija
38/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rentoutunut (lue: palstaillut). 

Vierailija
39/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt taekwondotreeneissä, syönyt hyvin, hiihtänyt pienen lenkin ja katsonut telkkaria siiderin ja pullapussin kanssa. Oikein hyvä sunnuntaipäivä siis takana.

Vierailija
40/58 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelisukilla