Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia?
Oletko aikamatkaaja? Tunnetko jonkun joka olisi aikamatkaaja? Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia tulevaisuudesta...mutta emme vain tiedä siitä. Kuulostaa ensikuulemalta melkeinpä hullulta ja täysin ennenkuulumattomalta. En ala väittämään että näin olisi, sillä en halua kuulostaa provolta tai trollilta. Mutta kysymys itsessään on kiehtova. Emme voi todistaa aikamatkaajien väitteitä valheiksi jos hän esiintyy esimerkiksi vain anonyyminä nimimerkkinä internetissä.
Kommentit (162)
Minulle on tunnettu astrologi kertonut, että minulla on eräänlainen 500-vuotis suunnitelma elämälle. Siltä kyllä tuntuukin.
Jos on, niin eikö ne silloin olisi menneisyydestä?
Siis jos ajatellaan sitä että ihminen voi periaatteessa nuorentua kun käy tarpeeksi kaukana avaruudessa.
Fromthepast kirjoitti:
Lähetänpä viestin itselleni tulevaisuuteen vuoteen 2024!
Moi täältä menneisyydestä! Mitä sulle kuuluu? Meneekö asiat yhtään paremmin kuin tänä päivänä? Ootko saanu mitään elämää mullistavaa aikaan?
Odottelen vastausta..
Hei vaan. En ole sinä, mutta vuodessa 2025 jo ollaan enkä ole mietteissäni päässyt puusta pitkään. Asiat eivät mene paremmin..mutta en halua sinua murehduttaa mokomalla. Maapallo pyörii edelleen ja huvipuistoja on enemmän kuin ennen!
Ei ole mahdollista. Et voi mennä tulevaisuuteen, koska sitä ei vielä ole. Et voi mennä myöskään menneisyyteen. Koska sitä ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun kerrot millaista Suomessa on 500 vuoden päästä.
Suomi,mikä se on?
Kuka tahansa ihminen voi esiintyä minkälaisena ihmisenä tahansa tai kertoa olevansa kuka tai mikä tahansa mutta seassamme ei ole elämässä keitään muita kuin ihmisiä.
Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun kerrot millaista Suomessa on 500 vuoden päästä.
Suomistanissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Et voi mennä tulevaisuuteen, koska sitä ei vielä ole. Et voi mennä myöskään menneisyyteen. Koska sitä ei enää ole.
Ajatuksissa voi mennä kumpaan tahansa mutta kaikki voi olla joko totta tai valhetta.
Kaikki on kuitenkin elämää joten rohkenisin pohtia avoimestikin kaikkia kokemuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lottovoittajat ja osakkeilla rikastuneet on aikamatkustajia ja saaneet mammonansa kuin Biff läpyskällään Paluu Tulevaisuuteen-elokuvassa.
Erikoinen kommentti ihan ekana vielä.
En ihan ymmärrä kommentin syvintä olemusta mutta rahallahan nyt on monet siivitelleet eteenpäin, onko asiayhteyttä tähän?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikamatkaaja. Matkustan ajassa eteenpäin.
Oletko käynyt siis menneisyyttä läpi ja työskennellyt kaiken vastaasi tulevan kanssa? Minäkin olen mennyt ja kahlannut vain eteenpäin kohti uutta tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ajatella että todellakin keskuudessamme olisi aikamatkaajia. Eipä tätä nyt suorilta käsin voi todistaa, mutta en pidä sitä mahdottomana.
Ei ainakaan fyysisiä olentoja voi olla mutta muuten kyllä voikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos aikamatkaaja ei olekaan tulevaisuudesta vaan menneisyydestä.
Hyvä huomio.
Kaikki menneille vuosikymmenille henkisesti jämähtäneet ikäihmiset.
Olen käynyt 70 luvulla. Olin silloin vielä nuori.
Haluatteko kysyä siitä jotain.
Kyllä. Menneisyydestä jesuiittoja ja invisiittoreita sekä Vlad Seivästäjä. Kulkevat keskuudessamme PersKokkareina sekä kristillisdemoneina. Vlad on suurvaltajohtajana Itä-Lännessä.
Käytin laboratoriossani 4D energiaa ja tein riskialttiin kokeen. Nyt olen jumissa ajassa 50 miljardia vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus on olemassa. Jokainen kuluva sekunti siirtää meitä ajassa eteenpäin. Myös menneisyys on olemassa, mm. hetki, jolloin kirjoitit kommentin, hetki jona kommenttisi luettiin, hetki jona sinulle alettiin kirjoittaa vastausta jne.
Olen tavannut itseni tulevaisuudesta ja matkustanut muuttamaan omaa menneisyyttäni. Käynyt myös astraalimatkalla muualla ja minun luokseni on tullut hahmoja ja entiteettejä. Aikaa ei ole varsinaisesti olemassa, kaikki on olemassa samanaikaisesti. Oleellista on virittäytyä lähetys- tai vastaanottotaajuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus on olemassa. Jokainen kuluva sekunti siirtää meitä ajassa eteenpäin. Myös menneisyys on olemassa, mm. hetki, jolloin kirjoitit kommentin, hetki jona kommenttisi luettiin, hetki jona sinulle alettiin kirjoittaa vastausta jne.
Ei ole. On vain reaaliaikainen kokemus. Kaikki abstraktio kuten suunnitelmat tai muistot mennesiyydestä ovat vain tässä hetkessä.
Täytyy muistaa hylätyt aikalinjat.