Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia?

Vierailija
20.01.2019 |

Oletko aikamatkaaja? Tunnetko jonkun joka olisi aikamatkaaja? Voisiko keskuudessamme olla aikamatkaajia tulevaisuudesta...mutta emme vain tiedä siitä. Kuulostaa ensikuulemalta melkeinpä hullulta ja täysin ennenkuulumattomalta. En ala väittämään että näin olisi, sillä en halua kuulostaa provolta tai trollilta. Mutta kysymys itsessään on kiehtova. Emme voi todistaa aikamatkaajien väitteitä valheiksi jos hän esiintyy esimerkiksi vain anonyyminä nimimerkkinä internetissä.

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi ja leikin pihalla kavereiden kanssa, tuli paikalle nuori nainen ja kysyi minua nimeltä. Siis kysyi että kuka teistä on "möttösenmaija". Minä vastasin tietysti että minä. Hän ei sanonut oikein mitään, katsoi vain ja lähti. Vanhempanikaan eivät keksineet kuka hän oli ollut. Olen ollut siitä lähtien varma, että hän oli aikamatkaaja. Minä itse se en voinut olla, koska olen jo vanhempi kuin hän, enkä päässyt matkaamaan.

Täytyy muistaa hylätyt aikalinjat.

Vierailija
142/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tunnettu  astrologi kertonut, että minulla on eräänlainen 500-vuotis suunnitelma elämälle. Siltä kyllä tuntuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin eikö ne silloin olisi menneisyydestä?

Siis jos ajatellaan sitä että ihminen voi periaatteessa nuorentua kun käy tarpeeksi kaukana avaruudessa.

Vierailija
144/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fromthepast kirjoitti:

Lähetänpä viestin itselleni tulevaisuuteen vuoteen 2024!

Moi täältä menneisyydestä! Mitä sulle kuuluu? Meneekö asiat yhtään paremmin kuin tänä päivänä? Ootko saanu mitään elämää mullistavaa aikaan?

Odottelen vastausta..

Hei vaan. En ole sinä, mutta vuodessa 2025 jo ollaan enkä ole mietteissäni päässyt puusta pitkään. Asiat eivät mene paremmin..mutta en halua sinua murehduttaa mokomalla. Maapallo pyörii edelleen ja huvipuistoja on enemmän kuin ennen!

Vierailija
145/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Et voi mennä tulevaisuuteen, koska sitä ei vielä ole. Et voi mennä myöskään menneisyyteen. Koska sitä ei enää ole. 

Vierailija
146/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun kerrot millaista Suomessa on 500 vuoden päästä.

Suomi,mikä se on?

Vierailija
147/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa ihminen voi esiintyä minkälaisena ihmisenä tahansa tai kertoa olevansa kuka tai mikä tahansa mutta seassamme ei ole elämässä keitään muita kuin ihmisiä.

Tämä on fakta. 

Vierailija
148/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun kerrot millaista Suomessa on 500 vuoden päästä.

Suomistanissa.

Vierailija
149/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Et voi mennä tulevaisuuteen, koska sitä ei vielä ole. Et voi mennä myöskään menneisyyteen. Koska sitä ei enää ole. 

Ajatuksissa voi mennä kumpaan tahansa mutta kaikki voi olla joko totta tai valhetta.

Kaikki on kuitenkin elämää joten rohkenisin pohtia avoimestikin kaikkia kokemuksiakin.

Vierailija
150/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lottovoittajat ja osakkeilla rikastuneet on aikamatkustajia ja saaneet mammonansa kuin Biff läpyskällään Paluu Tulevaisuuteen-elokuvassa.

Erikoinen kommentti ihan ekana vielä.

En ihan ymmärrä kommentin syvintä olemusta mutta rahallahan nyt on monet siivitelleet eteenpäin, onko asiayhteyttä tähän?

Vierailija
151/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aikamatkaaja. Matkustan ajassa eteenpäin.

Oletko käynyt siis menneisyyttä läpi ja työskennellyt kaiken vastaasi tulevan kanssa? Minäkin olen mennyt ja kahlannut vain eteenpäin kohti uutta tulevaisuutta.

Vierailija
152/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ajatella että todellakin keskuudessamme olisi aikamatkaajia. Eipä tätä nyt suorilta käsin voi todistaa, mutta en pidä sitä mahdottomana.

Ei ainakaan fyysisiä olentoja voi olla mutta muuten kyllä voikin.

Vierailija
153/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos aikamatkaaja ei olekaan tulevaisuudesta vaan menneisyydestä.

Hyvä huomio.

Vierailija
154/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menneille vuosikymmenille henkisesti jämähtäneet ikäihmiset.

Vierailija
155/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 70 luvulla. Olin silloin vielä nuori.

Haluatteko kysyä siitä jotain.

Vierailija
156/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menneisyydestä jesuiittoja ja invisiittoreita sekä Vlad Seivästäjä. Kulkevat keskuudessamme PersKokkareina sekä kristillisdemoneina. Vlad on suurvaltajohtajana Itä-Lännessä.

Vierailija
157/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin laboratoriossani 4D energiaa ja tein riskialttiin kokeen. Nyt olen jumissa ajassa 50 miljardia vuotta sitten. 

Vierailija
158/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on olemassa. Jokainen kuluva sekunti siirtää meitä ajassa eteenpäin. Myös menneisyys on olemassa, mm. hetki, jolloin kirjoitit kommentin, hetki jona kommenttisi luettiin, hetki jona sinulle alettiin kirjoittaa vastausta jne.

Vierailija
159/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut itseni tulevaisuudesta ja matkustanut muuttamaan omaa menneisyyttäni. Käynyt myös astraalimatkalla muualla ja minun luokseni on tullut hahmoja ja entiteettejä. Aikaa ei ole varsinaisesti olemassa, kaikki on olemassa samanaikaisesti. Oleellista on virittäytyä lähetys- tai vastaanottotaajuudelle.

Vierailija
160/162 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on olemassa. Jokainen kuluva sekunti siirtää meitä ajassa eteenpäin. Myös menneisyys on olemassa, mm. hetki, jolloin kirjoitit kommentin, hetki jona kommenttisi luettiin, hetki jona sinulle alettiin kirjoittaa vastausta jne.

Ei ole. On vain reaaliaikainen kokemus. Kaikki abstraktio kuten suunnitelmat tai muistot mennesiyydestä ovat vain tässä hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän