Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otat kaupan paistopisteeltä tuotteita paljain käsin?

Vierailija
19.01.2019 |

Mikä on tekosyysi toimia näin ja vaarantaa tuotehygienia? T. Todistin tänään kaupassa tapahtumaa jossa keski-ikäinen nainen ensin kostutti sormea suussaan, otti pussin ja sen jälkeen laittoi sämpylöitä sinne paljain käsin. Ällöttävää.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tärvellä berliininmunkin kuorrutetta sörkkimällä sitä pihdeillä. Käytän käpälää, en koske muihin kuin siihen jonka otan.

Vierailija
62/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt niin usein pihtien putoavan paskaiselle lattialle

Kerran otin pihdeillä riisipiirakoita, joista yksi putosi lattialle. Otin sen ja sanoin siitä leipätiskin myyjälle, hän otti sen piirakan ja heitti takaisin sinne myytävien sekaan.

Niin tehdään myös meillä.ei saa tulla hävikkiä.

Kuvottavaa. Tämän vuoksi jos vahingossa pudotan tuotteen, niin tallaan sen päälle. Näin sitä ei sentään voida laittaa takaisin.

Miksei voi?😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä pihdeissä on kaikkien ihmisten bakteerit jotka niihin pihteihin on koskenu. Tosi hygieenistä niillä mitään ottaa.

Eli haluat siirtää ne bakteerit käsistäsi siihen tuotteeseen? Bakteereita tuli käsiisi kun avasit maitokaapin oven, tai mitä tahansa. 

Sivistynyt ihminen ei pitele niillä likaisilla sormillaan kasvojaan, saati työnnä sormia suuhunsa, eli ne bakteerit eivät pääse niistä siirtymään esim. limakalvoille. Kotona menet sitten pesemään kätesi ja nautit paistopisteen tuoteen puhtain käsin. 

Mutta jos koskit siihen pullaan paljain sormin, vedät ne kaikki bakteerit koko kauppareissulta sisääsi. 

Onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa (älä vastaa, tiedän että on)? Ihan yhtä lailla ne bakteerit niistä pihdeistä niihin ruokiin siirtyy kuin käsistäkin. Ja niissä pihdeissä on vielä enemmän bakteereita kuin yksittäisen ihmisen käsissä koska niihin pihteihin on koskenu useita ihmisiä.

Sun kädet on likaiset kun otat sen pullan jonka itse syöt. Olet kotoa lähdettyäsi koskenut jo useampaan paikkaan mihin on joku muukin koskenut, vähintään omaan ulko-oveesi johon itse ja muut teillä käyvät ihmiset koskee aina likaisin käsin. Mihinkään syötävään ei kosketa likaisin käsin. Ikinä.

Etköhän ole vähän turhan tarkka nyt. Itse syön likaisilla käsillä työmaaruokalassa. No okei en koske ku leipiin paljain käsin, koska muuten syön aterimilla. Koskaan ei ole vatsatautia ja suolisto voi hyvin. Liiallinen hygienia on huono juttu enkä muutenkaan jaksa pestä käsiä ennen ruokailua. Kotiin tullessani pesen kyllä kädet ja kakalla käynnin jälkeen.

Liiallinen hygienia on huono juttu, mutta käsien peseminen ennen ruokailua kuuluu kyllä normaalihygieniaan. -ohis.-

Vierailija
64/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaan ei huomaa, mä käyn taputtelemassa sämpylöitä ja leipiä.

Kivalta tuntuu, on kuin naisen ihoa taputtaisi.

Vierailija
65/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tulee hulluksi, jos alkaa miettiä kaikkea hygienian kannalta. Ruokakauppa on bakteerikammoisen kauhujen paikka.

Yleensä ulko-ovet aukeavat automaattisesti, mutta joissain kaupoissa pitää vetää kahvasta, johon muut ovat koskeneet. Seuraavaksi kori tai kärry - taas täynnä edellisasiakkaiden käsistä tarttuneita bakteereja. Auta armias, jos joku on antanut lapsensa istua kärryssä jalkoineen - en voi enää koskaan syödä, kun tiedän tämän.....

Sitten heviosasto, voi elämä. Täynnä nuolemalla avattuja hedelmäpusseja ja lähmittyjä hedelmiä ja vihanneksia. Apua, miksi jotkut haluavat tietää, onko valittava hedelmä kunnollinen, ottaisivat vain sen päällimmäisen katsomatta ja pistäisivät pussiin.

Irtosämpylät, munkit, pullat, viinerit. Ei niitä uskalla ottaa, jos joku on kaivanut nenäänsä juuri ennen pihteihin tarttumista tai aivastanut karjalanpiirakoihin. Entäs ne tiskit, joista voi koota itselleen lounassalaatin, sieltä ei parane kyllä ottaa yhtään mitään, ja irtokarkkeja on varmasti lapset suussaan käyttäneet ja takaisin laariin laittaneet.

Kassalla maksupääte, sitä pitää näppäillä, jos loppusumma on yli 25 e, anna mun kaikki kestää!

Mulla on ollut aina tapana pestä kädet heti kaupasta kotiin tultua ja ainakin toistaiseksi olen pahoilta taudeilta välttynyt *kop kop*.

Itse olen saanut ruokakaupasta kahdesti noroviruksen. Molemmilla kerroilla päädyin sairaalaan. Kiitos vaan kaikille ällöttäville tautipesäkkeille.

Vierailija
66/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikaupunki marketissa paistopiste on sellainen, että henkilökunnan voi nähdä työssään. Paistelevat siellä lasiseinän takana leipää, pullia jne. Kerran satuin näkemään, kun eräs työntekijöistä nuoli käyttämäänsä leivontavälinettä. Vein sitten jo kärryihin laittamani leivän takaisin hyllyyn. Pistin kyllä palautetta tästä lipojasta.

Vierailija
67/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran otin pihdeillä riisipiirakoita, joista yksi putosi lattialle. Otin sen ja sanoin siitä leipätiskin myyjälle, hän otti sen piirakan ja heitti takaisin sinne myytävien sekaan.

Kuvottavaa. Tämän vuoksi jos vahingossa pudotan tuotteen, niin tallaan sen päälle. Näin sitä ei sentään voida laittaa takaisin.

Miksei voi?😂😂😂

Murskaan tuotteen niin perusteellisesti, että sitä ei kerta kaikkiaan pysty myymään.

Vierailija
68/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on huonosti palkattua, ulkomaalaista henkilökuntaa. Ei heitä kiinnosta hygienia, eikä siihen ole aikaa. Lidlissä joutuu purkamaan tavaralavat 20 minuutissa. Jos et siihen pysty, saat potkut. T. Lidlissä töissä ollut. Orjapaikka.

Vierailija
69/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

epidemologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisen bakteerikammoinen, mutta kyllä rupesi verisuoni päässä kiristämään, kun edessä ollut eukko aivasteli, suu auki, ottaessaan pullia paistopisteestä.

Ne samat bakteerit ja virukset olet jo saanut aiemmin tai tulet saamaan joka tapauksessa osaksesi. Et voi tuolla varovaisuudellasi kuin pitkittää vääjäämätöntä eli sitä, kun kevään flunssa-aalto murjoo sinut vuoteen omaksi.

Varovaisuudella olen itse välttänyt flunssat yli 10 v. Kutsu hysteerikoksi, itse pidän itseäni viisaana.

eri

Vierailija
70/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epidemologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisen bakteerikammoinen, mutta kyllä rupesi verisuoni päässä kiristämään, kun edessä ollut eukko aivasteli, suu auki, ottaessaan pullia paistopisteestä.

Ne samat bakteerit ja virukset olet jo saanut aiemmin tai tulet saamaan joka tapauksessa osaksesi. Et voi tuolla varovaisuudellasi kuin pitkittää vääjäämätöntä eli sitä, kun kevään flunssa-aalto murjoo sinut vuoteen omaksi.

Varovaisuudella olen itse välttänyt flunssat yli 10 v. Kutsu hysteerikoksi, itse pidän itseäni viisaana.

eri

Mulla oli mahatauti v.1994 viimeksi ja flunssa v.2001.

En edes pese käsiä kakkimisen jälkeen, en ennen ruokailua.

Voin olla viikonkin, etten käy suihkussa.

Enkä ole allerginen millekään . Ja kiitos kysymästä, voin muutenkin hyvin😁

Vierailija
71/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epidemologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Mulla oli mahatauti v.1994 viimeksi ja flunssa v.2001.

En edes pese käsiä kakkimisen jälkeen, en ennen ruokailua.

Voin olla viikonkin, etten käy suihkussa.

Enkä ole allerginen millekään . Ja kiitos kysymästä, voin muutenkin hyvin😁

Hyi h**vetti! Sulla on hyvä vastustuskyky selvästi, mutta epänormaalia tuo on. Ja voit tartuttaa kaikenlaista muihin. Ällöttävää. Tuolla tavalla ne kaikki norovirusepidemiat leviävät, kun ihmiset eivät pese käsiään. Kaltaisesi ihmiset ovat suoraan sanoen kuvottavia.

Vierailija
72/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti valkkailen ja lääpin paljain käsin. Eikai nyt kukaan kuole jos vähän mun räkää ja pershikeä niihin menee?

Vierailija
73/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi?😂😂😂

Murskaan tuotteen niin perusteellisesti, että sitä ei kerta kaikkiaan pysty myymään.

Älä jauha paskaa. Kaiken pystyy myymään kunhan hintaa tarpeeksi pudotetaan.

Vierailija
74/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on käsin koskea niihin.

Vierailija
75/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti valkkailen ja lääpin paljain käsin. Eikai nyt kukaan kuole jos vähän mun räkää ja pershikeä niihin menee?

Mistä sinä tiedät, vaikka joku voisi kuollakin?

Vierailija
76/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

punalappujen metsästäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi?😂😂😂

Älä jauha paskaa. Kaiken pystyy myymään kunhan hintaa tarpeeksi pudotetaan.

Älä jaksa itse jauhaa paskaa. Miten esimerkiksi myyt karjalanpiirakan, joka on survottu lattiaan palasiksi? Et mitenkään. t. ohis

Vierailija
77/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Sitä varten on pihdit? WT pahimmillaan taas. Tyhmäkö olet?

Vierailija
78/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, vaikka joku voisi kuollakin?

Oikeestaan ei edes kiinnosta vaikka kuoliskin. Ihmisiä on muutenkin liikaa maapallolla, joten tekis vaan hyvää.

Vierailija
79/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo itsessään todiste hygieniahysterian typeryydestä, jos sairastuu käymällä ruokakaupassa.

Vierailija
80/102 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Sitä varten on pihdit? WT pahimmillaan taas. Tyhmäkö olet?

Pihdit on mummoja varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi