Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin nuoren joka kertoi ettei koskaan ole seurannut Netflixiä

Vierailija
19.01.2019 |

Väitti ettei siihen ole koskaan ole ollut varaa. Sanoi myös kokevansa jääneensä monesta muusta hänen ikäpolveaan yhdistävästä paitsi ja olevansa sen takia ulkopuolinen ja yksinäinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi pureskeltua amerikkalaista roskaviihdettä. Kuka tuollaisesta edes haluaa maksaa? Mieluummin panostan oikeaan kulttuuriin ja nykytaiteeseen.

Vierailija
2/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öh, eihän siellä edes ole mitään kovin järkevää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan katsonut sekuntiakaan Netflixiä eikä  edes kiinnosta.. Maksan maksimin YLE-veroa vuodessa  joten mieluummin otan sitten hyödyn irti  siitä kuin makselen mitäänsanomattomasta fiktiivihötöstä jenkkifirmalle. Kyllä se tarpeeton suoratoistopalvelu (Netflix)  vuodessa veisi  rahaa jota voin nyt sijoittaa muualle tuottamaan.

Vierailija
4/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku elokuvista ja sarjoista viekä vuonna 2019? Joke is on you..

Vierailija
5/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku elokuvista ja sarjoista viekä vuonna 2019? Joke is on you..

Vierailija
6/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee siis olevansa osaton ja ulkopuolinen? Juuri tälläisten radikalisoitumista tulisi estää. Ilmoitus poliisille ja he korjaavat tämä tulevan kriminalistin pois.

Vierailija
7/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole koskaan seurannut netflixiä, koska sen tarjonta ei yksinkertaisesti kiinnosta. Mutta enpä ole Naamakirjassa ja Instagrammista minua turha etsiä, koska en ole sielläkään, tai omaa sieltä tiliä. Teidä sitten mistä kaikesta olen jäänyt paitsi, kun en vielä toistaieksi koe tai tunne, että olsin jäänyt jostain peruuttamattomasti vaille. Sen sijaan olen joitan kertoja kokenut helpotusta siitä, että en ole ollut näkemässä tai mukana itse jossain, jälkeenpäin harmittavassa.     

Vierailija
8/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nuori on radikaali kriminalisti! Tai jos ei vielä ole niin sittä tulee sellainen!

Vierailija
9/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole koskaan seurannut Netflixiä, en edes tiennyt että ne on jossain Facebookissa tai Instagramissa. Katsonut sitä olen kyllä kaverin tunnuksien avulla, jopa tilannut itselle.

Vierailija
10/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenyt tätä Some mailmaa ja suoratoistohömpp tarpeelliseksi. Hyvä ja vanha kelpaa paremmin.

Nainen 60v

Vierailija
11/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. En edes tarvitse kavereita, viihdyn mieluummin yksin. Koen muiden seuran rasittavaksi ja voimia syöväksi. Siitä syystä haluan olla rauhassa ja omissa oloissani.

Vierailija
12/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lataan edelleen kaiken torrenttina :D olen pihi enkä ikinä laittaisi rahaa netflixiin sillä haluan pitää laskuni minimissään.

Vierailija
13/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele lukemaan kirjoja., niitä voi käydä lainaamassa ilmaiseksi kirjastosta Itse en ole koskaan omistanut televisiota enkä puhelinta. Tietokoneenkin hankin vain koska työntakia oli pakko.

Vierailija
14/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä huomasin lähipiirin kommenteista (ja tälläkin palstalla olen lukenut) että nuo palvelut koetaan rahojen hassaamiseksi, ja varsinkin köyhälle turhaksi luksukseksi. Itse olen ostanut noita välillä, itse en katso juurikaan televisiota mutta teinit ovat joitain sarjoja katsoneet. Ja isänsä luona eivät voi katsoa telkkarista mitään, koska isä päättää aina mitä sieltä katsotaan, ja se ei yleensä ole sitä mitä teinit haluaisivat nähdä.

Vierailija
15/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pointti ei tainut olla Netflix. Ainakin luulisin niin.

Vierailija
16/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lataan edelleen kaiken torrenttina :D olen pihi enkä ikinä laittaisi rahaa netflixiin sillä haluan pitää laskuni minimissään.

Kaupan päälle saat vakoiluohjelmat ja troijalaiset

Vierailija
17/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole sitä tilausta tällä hetkellä. Maksan toisinaan sen pariksi kuukaudeksi, mutta yllättävän vähän tulee sillonkin katsottua. Ja tätä ruutuaikaa kertyy puhelimen ja tietokoneen kanssa jo liikaa ilman sitäkin

Vierailija
18/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piratebayssa on paras opiskelija-alennus

Vierailija
19/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torrenteissa melkein rajaton ja ilmainen valikoima, en maksaisi Netflixistä ja rajatusta valikoimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi