Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vain pelaa ja pelaa

Vierailija
18.01.2019 |

Mitä tekisitte tilanteessa, jossa puolisonne vain pelaisi päiväy pitkät? Toki siis tekee pakolliset adiat, esim. käy kaupassa, tekee vähän kotitöitä, syö jne.

Ollaan riidelty asiasta tällä viikolla ainakin kolme kertaa, mutta tuntuu, ettei hän itse ymmärrä tätä asiaa. Käskin jo raahata pelikoneet eri osoitteeseen, mutta ei ilmeisesti ottanut tosissaan.

Hän selittää asian sillä, että pelaaminen on asia, jota hän tykkää tehdä, ja että se on harrastus. Minä olen yrittänyt selittää, etten minäkään tee harrastamiani asioita päivittäin.

Luin netistä peliriippuvuuden "oireita" ja yhtenö on sosiaaliaten suhteiden ongelmat. Tilanteemme mielestäni sopii tähän oireeseen, sillä alan kohta oikeasti harkita sitä eroa. Haluan kumppanin, joka tekee kanssani asioita. (Tähän hän sanoisi, että kyllä hän tekee, esim käy kaupassa! En kuitenkaan laske sitä ns. oikeaksi yhteiseksi ajaksi, kun meillä olisi tällä hetkellä työttöminä kuitenkin aikaa toisillemme enemmän.)

En haluaisi erota hänestä, sillä hän on oikeasti ihana ihminen. Ja haluaisin auttaa häntä, en luovuttaa.

Mitä siis teen? Anoppi tietää miehen nuoruudesta tämän pelaamisen, joten seuraavaksi yhteys sinne..

Ollaan molemmat 20v ja asuttu vuosi yhdessä.

Kommentit (220)

Vierailija
1/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muutu koskaan paremmaksi. Jätä se.

Vierailija
2/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, haluat ilmeisti olla pari, mutta silti tukahduttaa kunppanisi. Ei tervettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikuinen mieslapsi. Lukiossa on vielä ok pelata, muttei miehenä enää.

Vierailija
4/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tuo pelaaminen ok, jopa positiivista, että osaa viettää sitä kuuluisaa omaa aikaa myös. Mutta jos pelaa päivässä enemmän kun tekee mitään muuta, ei mielestäni oo ok tämän ikäiselle.

Ap

Vierailija
5/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa muuttuu. Omalla pojallani on varmaan samanlainen tulevaisuus. Pointsit tälle miehelle siitä, että tekee sentään jotain muutakin.

Vierailija
6/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma harrastus niin ei tartte tylyttää miestä.

Vierailija
7/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen noin urheilullisesta miehestä!

Harvalla miehellä on motivaatiota urheilla joka päivä ja sen kyllä huomaa!

Toiset miehet ne istuvat ja juovat kaljaa, sinun miehesi sentään urheilee! Olen niin kateellinen!

E-sportshan ON urheilua, onhan?

Vierailija
8/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä makaat av-palstalla kaiken vapaa-aikasi. Tasapeli

Vierailija
9/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omia harrastuksia, kuten aloituksessa sanoinkin. Tässä ei ole vieläkään siitä, ettei harrastuksia saisi olla, vaan siitä, että MUUTAKIN VOISI TEHDÄ.

Ei taida olla nuo hänen pelaamansa pelit e-sporttia. Enkä todellakaan laske urheiluksi perseellään istumista :D

Ap

Vierailija
10/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelailin vielä 30-vuotiaanakin aika paljon. Tai siis mitä nyt illalla duunin jälkeen ehti.

Olen kyllä aina tehnyt ruoat ja muutenkin vähintään puolet kotitöistä, ja rouva tykkää lueskella ja olla itsekseen. Ei tuo mitään suuria kriisejä aiheuttanut, ja pelaaminen loppui kun lapset syntyivät.

Aikaansa kutakin. Kannattaa puhua asiasta, ja tarjota muita mielekkäitä vapaa-ajanviettotapoja, kuten naiminen. Sillä saa paatuneimmankin pelaajan pois koneelta (luulisin 😅).

Vierailija
11/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omia harrastuksia, kuten aloituksessa sanoinkin. Tässä ei ole vieläkään siitä, ettei harrastuksia saisi olla, vaan siitä, että MUUTAKIN VOISI TEHDÄ.

Ei taida olla nuo hänen pelaamansa pelit e-sporttia. Enkä todellakaan laske urheiluksi perseellään istumista :D

Ap

Onko sulla muita harrastuksia, vai se vain yksi jumppajooga? Isot pisteet miehelle että jaksaa sun kanssa.

Vierailija
12/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahtoisit hänen tekevän kanssasi sen ajan jonka hän käyttää pelaamiseen?

Vierailija
13/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksais pelaavaa kumppania.

Vierailija
14/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekekeedö dän döitdäkiiin, dodiin.. maddavaa... döidäkin.... dödödö... doddei dunkkaa ddodadoda... miden odis ballbrustingg?

Vierailija
15/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelailin vielä 30-vuotiaanakin aika paljon. Tai siis mitä nyt illalla duunin jälkeen ehti.

Olen kyllä aina tehnyt ruoat ja muutenkin vähintään puolet kotitöistä, ja rouva tykkää lueskella ja olla itsekseen. Ei tuo mitään suuria kriisejä aiheuttanut, ja pelaaminen loppui kun lapset syntyivät.

Aikaansa kutakin. Kannattaa puhua asiasta, ja tarjota muita mielekkäitä vapaa-ajanviettotapoja, kuten naiminen. Sillä saa paatuneimmankin pelaajan pois koneelta (luulisin 😅).

No tällä hetkellä tuo naiminen onkin lähes ainoita asioita, mi yhdessä tehdään.. Edes sillä osa-alueella kelpaan, huoh.

Ja ei ole jumppajoogaa, käyn juoksemassa useamman kerran viikossa. Lisäksi käyn kerran viikossa muussa harrastuksessa.

Ja haluaisin, että voitaisiin yhdessä vaikka käydä välillä elokuvissa (itse hän on ehdottanut, mutta ei kuitenkaan ikinä sovi..) tai vaikka kävelyllä. Luistelukin olisi ok, hän itse tykkää siitä.

Ap

Vierailija
16/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin nuorena kannata mitään parisuhdeleikkejä harrastaa.

Jätä poika kasvamaan (pelaamaan) itsekseen ja keskity sinkkuiluun sinäkin. Muutaman vuoden päästä aikuisempana sitten etsit tulevien lastesi isän.

Vierailija
17/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän aina ollut tuollainen? Pelit ovat niin hyvää ja koukuttavaa viihdettä että ne voivat viedä miehen kokonaan ja ovat monta vieneetkin

Vierailija
18/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vielä valmis parisuhteeseen, haluat päättää itse mitä tapahtuu.

Vierailija
19/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se "yhteinen aika" on sitä että istutaan sohvalla ja katsotaan emmerdalea ja salkkareita niin kyllä minäkin valitsisin mieluummin pelaamisen. Voisiko miehellesi olla jotain mielekkäämpää/palkitsevampaa tekemistä kuin pelaamisen? Miten suhtautuisit jos miehesi pelaamisen sijaan menisi vaikka autotalliin räpläämään autoa?

Vierailija
20/220 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on valitettavan yleistä

Terveisin 50v peliriippuvainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi