Voi ennustaa parille...
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se joka vastasi onko näkijää paikalla- ketjussa?
En ole. Olen " Voi " joka oli täällä syksyllä ja eilen.
Ihan eri tyyli oli sillä toisella. Minusta tämä Voi on jotenkin semmoinen rakkaudellisempi. Ei se toinenkaan huono ollut, saa nähdä miten nää toteutuu. :)
Meitä on moneen junaan :) Kiitos kauniista sanoista muru. Kaikki toimii rakkauden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko mun rakkauselämässä mitään tänäkään vuonna?
Tapahtuu loppu kesästä tänä vuonna. Ihanaa luvassa...
Rakastaako eräs mies minua? Aikooko ottaa yhteyttä koskaan?
Pääsenkö normaalipainoon muutosten jälkeen?
Mitä näet minulle? Miten mun parisuhde, työkuviot, opiskelu(pääsenkö kouluun)? Entä jatkuuko tämä yksinäisyys vielä pitkään :( oon ollut yksinäinen ja masentunut lähes koko nuoren aikuisikäni.
Mitä on edessä minulle? Koen olevani tien- tai ehkä paremminkin teiden risteyksessä. Erityisesti mietityttävät työkuviot.
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö minä ? Vastaa, please !
Selviät. Teen sinulle nukkumaan mennessäni energiamanipulaatiota. Pyöritän hengen kanaviasi hieman auki. Huomenna tunnet olosi erilaiseksi, kuin DejaVu rajan takaa. Ei pelkoa...se kutistaa sinua. Rakkaudella: Voi
Epätoivoinenläski kirjoitti:
Laihdunko tavoitteeseeni?
Laihdut. Eikä tee edes tiukkaa.
Löydänkö enää uutta parisuhdetta elämääni? Ja onko uusia tuulia työhön liittyen tulossa? Ja kaikista hankalin asia...pääsenkö alkoholista eroon?
Työkuvioihin toivoisin jotakin selkeyttävän ratkaisua. Näetkö tähän mitään uutta? Mitä mahtaa esimieheni oikeasti ajatella minusta? Näetkö mitään aikaikkuna opintojeni suhteen?
Onko vasta tavattu mies luotettava ja aidosti kiinnostunut?
Mieheni kuoli ja luulin jo löytäneeni uuden loppuelämän kumppanin. Valitettavasti jouduin pettymään. Löydänkö vielä itselleni hyvän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Joudutko syömään ihosairauteeni vielä lääkkeitä, vai onnistuuko luonnolliset hoitomenetelmät?
Löydät keinon saada asia kuntoon. Se ei ole tavallinen lääke. Käsittelen pian ihoasi auran tasolla. Kihelmöi ehkä siellä päässä. Ihosi alkaa toipua, ja mitä enemmän aikaa kuluu, sen paremmin alat voida. Korkean tason värähtelyt poistavat kaiken vanhan energian olemuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinenläski kirjoitti:
Laihdunko tavoitteeseeni?
Laihdut. Eikä tee edes tiukkaa.
Jihuu! Kiitos tästä!
Annatko yksisarvishoitoa mulle😉😂🦋
Keskity. Se on olennaisin asia. Työ tulee onnistumaan siitä ei epäilystäkään. Usko itseesi, se on seuraava. Huomenna kun heräät tunnet pirteyttä ja hyvää oloa. Itseluottamuksesi on vahva. Huolesi on keveämpi...tunnet itsesi vahvaksi. Aina vain vahvemmaksi. Näet ensi yönä värikkäitä unia.