Voi ennustaa parille...
Kommentit (151)
Oletko se joka vastasi onko näkijää paikalla- ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana ja todella huolissani vauvasta. Näetkö, miten tässä käy?
Voi kulta, hyvin teille käy. Miten ihana onkaan energiasi, se on kuin pala jumaluutta...ja sitähän se on. Ei siis syytä huoleen. Halaus ja rukous.
Mikä elämässäni muuttuu vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen " Voi " joka oli täällä syksyllä ja eilen.
Vierailija kirjoitti:
Hei Voi! Jos haluat katsoa minulle, haluaisin tietää kannattaisiko minun hakea erästä työtä jota olen katsellut. Kyseessä on eräiden tuotteiden myynti puhelimitse. Kiitos jos katsot!
Ei ehdottomasti. Tämä ei ole sinua varten. Tulet pettymään.
Mä oon korvia myöten ihastunut vanhempaan mieheen. Reilusti vanhempaan. Pelottaa miten tässä käy. Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa, mutta en uskalla heittäytyä. Näätkö mitään apua mulle?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon korvia myöten ihastunut vanhempaan mieheen. Reilusti vanhempaan. Pelottaa miten tässä käy. Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa, mutta en uskalla heittäytyä. Näätkö mitään apua mulle?
Ei ole mitään syytä olla heittäytymättä. Ihanaa että olet rakastunut. Näen tähän onnea.Jos et nyt elä, niin milloin sitten? Seuraava elämä tulee kyllä, mutta ei kannata hukata tätäkään elämää pelkäämällä.
Miten poikani elämä järjestyy? Löytääkö hän lapsilleen hyvän äidin? Koska?
Vierailija kirjoitti:
Miten kahden nuorimman lapsen terveys?
En näe mitään akuuttia terveyteen liittyen seuraavan 10 vuoden ajan jaksolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Voi! Jos haluat katsoa minulle, haluaisin tietää kannattaisiko minun hakea erästä työtä jota olen katsellut. Kyseessä on eräiden tuotteiden myynti puhelimitse. Kiitos jos katsot!
Ei ehdottomasti. Tämä ei ole sinua varten. Tulet pettymään.
Paljon kiitoksia kun katsoit! Onpa harmi, ehkä tuo työ ei tosiaan ole sopiva persoonallisuudelleni, en ole itsekään ollut siitä ihan varma. Kiitos vielä sinulle :)
Miten parisuhteelleni ja uralleni käy?
Onko minulla jokin tavallista erityisempi yhteys Englantiin ja englannin kieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen " Voi " joka oli täällä syksyllä ja eilen.
Ihan eri tyyli oli sillä toisella. Minusta tämä Voi on jotenkin semmoinen rakkaudellisempi. Ei se toinenkaan huono ollut, saa nähdä miten nää toteutuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Fistasin miestäni peppuun ja sormukseni katosi. Näetkö missä sormukseni on?
Näen sinun tietävän missä sormus lymyää. Rohkeasti vain kaivat sen pois sieltä.
Väsyttää. Totunko, alkaako uusi arki toimia? Miten tämän vuoden matkahaaveet, kannattaako niitä kohti pyrkiä? Entä vauva, tänä vai ensi vuonna? Kiitos läsnäolostaso :)
Kannattaako minun hakea jatko-opiskelemaan vielä näin "vanhana"?
Saanko nyt kevätlukukaudella pidempikestoisen työn (teen sijaisuuksia)?
Rakkaudessa on ollut epäonnea jo pidemmän aikaa. Näetkö jotain positiivista sillä saralla?
Kolme porttia näyssä. Olet tulossa valinnan eteen, tämä on sinulle Todella hyvä mahdollisuus. Näet ratkaisun unessasi ensi kesäkuussa. Laita kalenteriin.