Olenko ainoa jonka mielestä raskaat silmäluomet on kauniit?
Aina niitä tunnutaan vaan haukkuvan, mutta esim. Renee Zellweger, Paula Vesala, Jennifer Lawrence ja etenkin Eva Green raskaine luomineen ovat tosi kauniita! Tulispa muotiin tuollaiset silmät.
Kommentit (66)
Sointu Borgin silmät ovat superkauniit.
Ei ne kyllä oo naisella. Naisella kuuluu olla isot bambinsilmät.
Mutta miehillä tykkään sellaisista viirusilmistä. Esim. Richard Gere.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä on katsonut silmiin???
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne edes ole sellaiset kuin tässä aloituksessa on kyse.
Mun mielestä just sellaiset silmät on kauniit.
Sopii jos on jtn japsitaustaa, kuten esim Ninja Sarasalo.
Vierailija kirjoitti:
Hänen silmäluomensa eivät ole raskaat.
Vierailija kirjoitti:
Sopii jos on jtn japsitaustaa, kuten esim Ninja Sarasalo.
Hänellä ei ole minkäänlaista japsitaustaa. Ex- miehellään kyllä on.
Tarkoitetaanko tässä silmiä joissa on aasialainen silmäpoimu vai muuten vain rakenteellisesti raskaita silmäluomia?
Mulla on tollaiset aasialaistyyliset silmät ja yksi ihminen nälvi niitä. Siis jessus, aivan kuin silmilleni mitään voisin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tollaiset aasialaistyyliset silmät ja yksi ihminen nälvi niitä. Siis jessus, aivan kuin silmilleni mitään voisin!
Voit pitää aurinkolaseja. Ja parempi olisi siansilminesi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko tässä silmiä joissa on aasialainen silmäpoimu vai muuten vain rakenteellisesti raskaita silmäluomia?
Moni sekoittaa raskaat luomet noihin aasialaisiin monolid-luomiin. Eihän jälkimmäiset ole mitenkään raskaat. Aloituksessa oli kyllä runsaasti esimerkkejä mitä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit pitää aurinkolaseja. Ja parempi olisi siansilminesi.
Kuule, silmäni ovat isot ja sinivihreät sekä ripseni ovat pitkät. Ei se että silmät ovat aasialaistyyliset ja raskasluomiset tee niistä "siansilmiä". Siperiaa sullakin on perimässäsi jos suomalainen olet.
Minulla on juuri tuommoiset silmät! En ole koskaan pitänyt niistä.
Ja aloituksessa mainituilla naisilla on tosiaan kaikilla todella kauniit silmät.
Eva Green on todella kaunis. Kauniit silmät.
Hauskasti sanoit, että tulisipa muotiin. Seuraavaksi laitetaan jotain täyteaineita silmänympärykseen, että luomet näyttäisivät raskailta? En edes ihmettelisi.
Koetin googlettaa noita esimerkkihenkilöitä, mutta olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tarkoittaa raskaat silmäluomet. Olen kyllä ennenkin kuullut puhuttavan ja yksi työkaveri joskus valitteli, että kun ei osaa meikata raskaita luomiaan tms.
Lerppusilmät on rasittavan näköiset.
Riippuu niin kokonaisuudesta. Paula Vesala on mielestäni viehättävä.