Voi ennustaa parille...
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudesta. Miten pahaksi ero menee? Pitääkö pelätä pettäviä ystäviä? Milloin saapuu minulle tarkoitettu mies?
Tämä kosketti. Erostasi tulee riitaisa ja moni ystävä kääntää selkänsä sinulle. Ne joihin olet luottaneet pettävät eniten. Elämäsi miehen kohtaat 5 vuotta erosta selviydyttyäsi.
Kiitos paljon vastauksesta. Pahaa on jo tullut paljon, ystävät ovat pettäneet ja miehestä on tullut hyvin hankala ja kostava. Nyt pitää toivoa, että voimat riittävät ja suru sekä epätoivo ei voita. Missä tapaan uuden miehen?
Hyvää vuoden jatkoa sinulle!
Joudunko leikkaukseen vai pärjäänkö puutumisjalkojeni kanssa muuten? Jaksanko vielä touhuta?
Tulenko koskaan olemaan onnellisessa parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastan?
Loppuuko meidän mieltäni raastavat riidat ja toisen tilannetajuttomuus tunnepuuskansa vallassa?
Kysymys.
Katsotkokorteista tms.
Miten käy sijoitetullelapselleni tulevaisuudessa?
Voisitko antaa neuvoja tämän hetkiseen tilanteeseeni elämässäni?
N23
Väärä Voi täällä loppupäässä vastailee valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa neuvoja tämän hetkiseen tilanteeseeni elämässäni?
N23
Olisin kiitollinen Voi jos voisit katsoa tämän?
Oikea Voi vastaili eilen illalla 23:00 asti.
Tunnustaako hän koskaan minulle rakkauttaan?
Auta mua Voi! Masentaa. Viisi vuotta jo lapsettomuutta takana, tuntuu että mies välillä syyllistää mua. Ei tietoa missä vika..ikääkin jo ihan liian paljon.
Sitten vielä asunnossa johon muutin outo haju ja se saa minut välillä hulluuden partaalla, hometta tai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pari kertaa saanut sinulta vastauksen. Kiitos niistä. Aikaisemmin en ole huomannut kysyä entisistä elämistäni. Osaatko kertoa niistä mitään?
Toinen juttu on sitten puolisoni. Hän ei oikein osaa puhua asioista ja meillä on aika traumaattinen menneisyys, mm. pettämistä. Minun on vaikea enää tietää, miten tässä pitäisi edetä, hän vain haluaisi unohtaa kaiken ja minulla on tarve selvittää kaikki. Niin miten nyt? Tuntuu, etten ymmärrä enää mitään. Onko hän koskaan oikeasti edes rakastanut minua?
Entisien elämien katseleminen ei onnistu minulta ilman kunnollista transsitilaa.
Ikävä juttu. En näe miehesi rakastavan sinua kuten pitäisi tasapainoisen suhteen saavuttamiseksi. Hänellä on tunteita, mutta ne eivät ole sitä mitä miehesi väittää. Tulet satuttamaan itseäsi. Pyydän sinulle suojelusta ja oikeaa rakkautta saapuvaksi.
Oletko vielä täällä, Voi? Tämä toisaalta sopii, mutta toisaalta on ristiriidassa ainakin syksyisen ennustuksesi kanssa. Onko mahdollista, että tämä mitä näet suhteestamme, olisikin menneisyyttä? Tämä on nyt vähän sekavaa. Vai olisiko mieheni onnellisempi jonkun toisen kanssa? Löytääkö hän vielä joskus sellaisen ihmisen, jota hän todella osaa rakastaa? Hyväksyn sen, jos näin on.
Miten pärjään alkavassa työssäni? Siellä on joku "kiusaaja" työyhteisössä.
Terveyteni?
Rakkausasiat? Menenkö naimisiin?
Haluaisin tietää jatkanko nykyisessä työpaikassani vai löydänkö uuden työpaikan itselleni vielä tänä vuonna?
Minä haluaisin kysyä saanko unelmatyöpaikan ulkomailta? Menen loppukuusta haastatteluun. Miltä ylipäänsä työtilanteeni tulevaisuudessa vaikuttaa? Valmistun kesällä ammattikorkeakoulusta. Löydänkö parisuhteen, tasapainoisen? Minulla on nimittäin paljon ongelmia ihmissuhteissa...
Kiitos!
Haluaisin tietää kirjoitti:
Uskallanko hakea uutta työpaikkaa? Onko Norjassa minulle mitään?
Mikäli olet sama henkilö kuin syksyllä, otit Norja-asiaan jo silloin kantaa. Sait minut onnelliseksi! En tiedä mistä johtuu, mutta asiat ovat alkaneet järjestymään ja uusia tilaisuuksia on tullut elämääni. Nyt kaipaisin vähän rohkaisua ja kurssin tarkistusta, mikäli tarpeen.
Uskon näihin asioihin, kiitos etukäteen.
Miten meidän suhde? Jatkuuko samanlaisena? Intohimoa ei ole ollut vuoteen.