Voi ennustaa parille...
Kommentit (151)
Hei! Onkohan raha-asioihini tulossa minkäänlaista positiivista muutosta missään vaiheessa? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minulle on luvassa? Etenkin työ- ja rakkauselämä kiinnostaa.
Voi apua kun on hyviä energioita kaikilla tänään. Kihelmöi kun luen.
Työssä ei muutoksia tämän vuoden puolella. Rakkauselämä muuttuu olennaisesti ensi kesänä. Rakastut palavasti ja tämä voi tuoda aluksi ongelmia.
Olen jo pari kertaa saanut sinulta vastauksen. Kiitos niistä. Aikaisemmin en ole huomannut kysyä entisistä elämistäni. Osaatko kertoa niistä mitään?
Toinen juttu on sitten puolisoni. Hän ei oikein osaa puhua asioista ja meillä on aika traumaattinen menneisyys, mm. pettämistä. Minun on vaikea enää tietää, miten tässä pitäisi edetä, hän vain haluaisi unohtaa kaiken ja minulla on tarve selvittää kaikki. Niin miten nyt? Tuntuu, etten ymmärrä enää mitään. Onko hän koskaan oikeasti edes rakastanut minua?
Ennustit minulle aiemmin että tapaan tietynlaisen miehen. Osaatko kertoa milloin?
Voipaketti ennustaa.....Kyllä sammakkokin osaa ennustaa ja mustekala. Muurahaisista nyt puhumattakaan
Vierailija kirjoitti:
Näin kesken uuden eron taas, tahtoisin kuulla miten loppuvuosi sujuu?
Pyhitä tämä vuosi itsellesi. Älä ajattele rakkauden solmuja...Halaus. Tämä tuli ylempää.
Palaanko joskus yhteen lapseni isän kanssa?
Joudutko syömään ihosairauteeni vielä lääkkeitä, vai onnistuuko luonnolliset hoitomenetelmät?
Kannattaako minun lotota nyt ? En ole vielä koskaan ennen lotonnut ja konkurssi uhkaa. Sen varmaan jo näitkin sieltä voikokkareesta. Kiitos vastauksestasi.
Helpottaako tämä ahdistus ja epävarmuus koskaan?
Selviääkö minä ? Vastaa, please !
Miten minun ja miehen suhteen käy?
Haluaisin kysyä entisistä elämistä. Tunnen suurta vetoa Aasian maihin erityisesti Kiinaan. Olenko ollut entisessä elämässäni kiinalainen? Mies vai nainen ja mitä silloin tapahtui? Olen todella kiinnostunut tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pari kertaa saanut sinulta vastauksen. Kiitos niistä. Aikaisemmin en ole huomannut kysyä entisistä elämistäni. Osaatko kertoa niistä mitään?
Toinen juttu on sitten puolisoni. Hän ei oikein osaa puhua asioista ja meillä on aika traumaattinen menneisyys, mm. pettämistä. Minun on vaikea enää tietää, miten tässä pitäisi edetä, hän vain haluaisi unohtaa kaiken ja minulla on tarve selvittää kaikki. Niin miten nyt? Tuntuu, etten ymmärrä enää mitään. Onko hän koskaan oikeasti edes rakastanut minua?
Entisien elämien katseleminen ei onnistu minulta ilman kunnollista transsitilaa.
Ikävä juttu. En näe miehesi rakastavan sinua kuten pitäisi tasapainoisen suhteen saavuttamiseksi. Hänellä on tunteita, mutta ne eivät ole sitä mitä miehesi väittää. Tulet satuttamaan itseäsi. Pyydän sinulle suojelusta ja oikeaa rakkautta saapuvaksi.
Uskallanko hakea uutta työpaikkaa? Onko Norjassa minulle mitään?
Ehditkö tänään vastata minulle, näetkö kohdallani mitään ihmeempää?
Onko lapsellani harvinainen sairaus?
Miten selviän?