Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa parille...

Voi
16.01.2019 |

..

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen yksin kirjoitti:

Löydänkö enää uutta parisuhdetta elämääni? Ja onko uusia tuulia työhön liittyen tulossa? Ja kaikista hankalin asia...pääsenkö alkoholista eroon?

Luon merkaban ympärillesi. Ohjelmoin sen luomaan henkisen antabus reaktion alkoholista. Pian huomaan että mielesi ei halua alkoholia. Tämä vuosi ja olet kuivilla siitä. Tämä on myös korkeampien voimien tahto.

Suhde on tulossa. Kesä 2020...

Vierailija
102/151 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi12345 kirjoitti:

Palaanko joskus yhteen lapseni isän kanssa?

Näetkö tätä Voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmi12345 kirjoitti:

Palaanko joskus yhteen lapseni isän kanssa?

Näetkö tätä Voi?

En näe sellaista tulevaisuutta.

Vierailija
104/151 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö tälläkään kertaaa yliopistoon? Kiitos mahdollisesta vastauksestasi.

Vierailija
105/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi voi ! Mitähän kuuluisi minulle kevääseen? Olet ainakin aikaisemmin nähnyt oikein. Hieno lahja sinulla. Katsotko minulle tulevaa?

Vierailija
106/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Ennustuksesi on ennen osunut oikeaan kohdallani. Nyt kysyisin rakkauselämääni liittyvän kysymyksen. Elämässäni on jo melko pitkään ollut mies, jonka kanssa olemme kuukausien aikana lähentyneet melkoisesti, mutta tilanteemme tuntuu junnaavan paikoillaan. Onko tässä elämäni rakkaus, vai pitäisikö suosiolla siirtyä eteenpäin kun tämä tilanne ei tunnu etenevän mihinkään?

Vierailija
107/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisitko auraani? Mitä värejä siinä on ja mitä ne kertovat?

Vierailija
108/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 2019 tuo tullessaan? Onko vihdoin minun vuosi?

Kiitos!

Vierailija
109/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mitä näkyy minulle rakkauden, perheen, opiskelujen suhteen? Eniten kiinnostaisi mitä rakkaudessa.

Kiitos Sinulle.

Vierailija
110/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta. Miten pahaksi ero menee? Pitääkö pelätä pettäviä ystäviä? Milloin saapuu minulle tarkoitettu mies?

Vierailija
111/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudesta. Miten pahaksi ero menee? Pitääkö pelätä pettäviä ystäviä? Milloin saapuu minulle tarkoitettu mies?

Tämä kosketti. Erostasi tulee riitaisa ja moni ystävä kääntää selkänsä sinulle. Ne joihin olet luottaneet pettävät eniten. Elämäsi miehen kohtaat 5 vuotta erosta selviydyttyäsi.

Vierailija
112/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mitä näkyy minulle rakkauden, perheen, opiskelujen suhteen? Eniten kiinnostaisi mitä rakkaudessa.

Kiitos Sinulle.

Miksi et tunnu löytävän rakkautta? Tutustunesteisiin sisimmässäsi niin ovet rakkauteen aukeavat. Saat opiskelupaikan haluamallasi alalta. Varo vaaleaa sukulaisnaista!

Vierailija
113/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 kirjoitti:

Mitä 2019 tuo tullessaan? Onko vihdoin minun vuosi?

Kiitos!

Tämä on vuotesi, saat yllättävältä taholta rahaa tai omaisuutta ja pääset sen turvin elämässä eteenpäin. Älä pelaa. Sijoita omaisuus.

Vierailija
114/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurichakrasi on hehkuvan oranssi, rakkauden täyttämä. Anna sen syleillä elämää niin saat kaiken. Ovet avautuvat sinulle moniin suuntiin. Kuka on tummahiuksinen ihminen lähelläsi?

Vierailija
115/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Ennustuksesi on ennen osunut oikeaan kohdallani. Nyt kysyisin rakkauselämääni liittyvän kysymyksen. Elämässäni on jo melko pitkään ollut mies, jonka kanssa olemme kuukausien aikana lähentyneet melkoisesti, mutta tilanteemme tuntuu junnaavan paikoillaan. Onko tässä elämäni rakkaus, vai pitäisikö suosiolla siirtyä eteenpäin kun tämä tilanne ei tunnu etenevän mihinkään?

Jätä tämä vaihe elämässäsi taaksesi ja keskity asioihin, joilla on tulevaisuutta kanssasi. Tapaat oikean pian eron jälkeen. Illanvietossa ystäviesi kanssa tulee tapahtumaan.

Vierailija
116/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej Voi,

Ei ole energiaa kun töissä käytiin ja nukkumiseen,näätkö muutosta tähän?

Erityislapsillani haasteita elämässä,varsinkin vanhimmalla.Toivoisin niin lapsilleni hyvän elämän.

Vierailija
117/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurichakrasi on hehkuvan oranssi, rakkauden täyttämä. Anna sen syleillä elämää niin saat kaiken. Ovet avautuvat sinulle moniin suuntiin. Kuka on tummahiuksinen ihminen lähelläsi?

2 ihmistä vaihtoehtoina. Toinen tumma/ristiverinen. Hänen kanssaan on asia keskeneräinen. Tuttu vuosien takaa. Toinen tumma ja vaikuttaa kovin ihastuneelta, mutta omat tunteeni häntä kohtaan eivät ole kovin vahvat. Saatko näillä lisätuntumaa tuosta tummasta?

Vierailija
118/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se mies tulee elämääni?

Ehditkö vastata tähän? :)

Vierailija
119/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 ihmistä vaihtoehtoina. Toinen tumma/ristiverinen. Hänen kanssaan on asia keskeneräinen. Tuttu vuosien takaa. Toinen tumma ja vaikuttaa kovin ihastuneelta, mutta omat tunteeni häntä kohtaan eivät ole kovin vahvat. Saatko näillä lisätuntumaa tuosta tummasta?

Ja sen unohdin sanoa, että kiitos Sinulle, kun katsoit! ❤

Vierailija
120/151 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltäni vaivaa edelleenkin hankala on-off suhde, johon ajauduin aika pian avioeroni jälkeen. Tämä suhde kuvio kesti aivan liian pitkään. Tuntuu, että elämästäni meni monta vuotta ihan hukkaan ja menetin ehkä mahdollisuuden löytää minulle sopivan elämänkumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän