Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...
Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...
Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...
Ou mai gaad...
Kommentit (205)
Lapsetkin ovat jo kotiutuneet, ja jotenkin on niin vaikea käsitellä asiaa. En voi olla ihan hiljaa enkä olla kertomatta mitään. Mutta mitä kerron se on vaikeaa?
senkin verran tiedän, että ei se mies ole se vosun luona. Koska sain anopiltani puhelun. Hän tukee ehdottomasti sitä päätöstä että lapset jäisi erossa isälleen. Koska olen niin vastuuntunnoton ja omaa parastani huomaamaton, että miten voisin tietää mikä on lapsille parasta? Olen kertakaikkisen herkkänahkainen ja hän on aivan tyrmistynyt, että miten joku nainen voi ihan noin vaan heittää fiksun, hyvä tapaisen, työssä käyvän ja niin jumalaisen miehen ihan noin vaan pellolle...
Tarkemmin ajatellen heitinkö miehen pellolle? Mielestäni en, ihan itse pakkasi romunsa ja lähti sanomatta mitään. Minä en edes kerinnyt sanomaan että " ulos täältä" vaikka tottahan toki olisin sen pihalle heittänyt.
-ap-
Kuinka suloinen ja hyvä mies sen kultapuppeli on!
Voimia ja rutistus.
t. Toinen petetty
kun tajuaa tulleensa petetyksi. Kun odottelee miestä kotiin ja ajattelee että ihan tyynesti sitten vaan vähän kyselen. Vaan se raivo ja pelko mikä sai mut valtaansa kun ukko astui sisään oli ihan käsittämätön. Ei siinä enää tyynesti kyselty mitään. Hyi, kun inhottaa ajatellakin sitä aikaa.
Luulin olevani ainut kiero. Rekkamieheni jäi kiinni muista naisista. Löysin puhelimesta viestin, kun epäilin ja menin tutkimaan. Mies lupasi lopettaa tuommoset touhut, mutta huomasin että puhelimeen ilmestyi samoihin aikoihin outo miehen nimi. Numero on salainen eikä koskaan vastaa...Vaihdoin nimen alle oman prepaid- numeroni. Nyt sitten vain oottelen....
kun oot tajunnu tilanteen ja odottelet miestä kotiin...aika ei kulje yhtään :( . Se tunne oli ihan kamala. Aivot pihalla ja sydän kurkussa :' ( ...
Epäilijöille; mä kerroin myös oman kohtaloni tänne viime vuonna. Varmaan voi olla provo-juttujakin joukossa, mutta suurin osa on ihan todellisuutta...valitettavasti turhan moni tulee petetyksi. En uskonut ennenkuin itselleni kävi niin :' (
Voimia sulle ap!!!
Kyllä sen jokainen tuntee kun sen oikean löytää.
T:259
Miehestä en ole kuullut yhtään mitään, anoppi vaan osasi informoida puhelimessa että mies majailee hänen luonaan... Saan ympäri miehen sukua niin hassuja puheluita. Minä olen pettänyt, siksi mies on lähtenyt kun ei siedä minua silmissään. Tai, että kukaan ei ole pettänyt ketään, vaan minä olen ihan noin vaan heittänyt hänet ulos. Mies sitten mustamaalaa minua nyt oikein tosissaan. Mies kuulemma yrittää jatkuvasti soittaa, muta en vastaa. Mitään puhelua ei ole edes tullut, ei ainuttakaan.
Eniten minua tässä kuitenkin ottaa päähän se, että jos hän olisi vastuuntuntoinen isä niin johan olisi edes kertaalleen soittanut ja kysynyt milloin näkee lapset tai jotakin vastaavaa.
Sellaista soppaa tänne, tilanne tuntuu nyt menevän pahemmaksi ja pahemmaksi...
-ap-
sanoit, että kyllä sen tuntee, kun löytää sen oikean. Jee. Minä löysin sen oikean aikoinaan, samoin hän vakuutti minun olevan se hänelle, olimme NIIN onnellisia ja kaikki oli hyvin - ja sitten tuo elämäni mies menee ja ylläpitää salasuhdetta 6 kk, sitten toinen ihastus jne...
Eli eiköhän valtaosa avioliitoista ole kuitenkin solmittu ajatellen, että tässä on nyt se oikea. Mutta erotilastot ja pettämistilastot kuitenkin puhuvat jotakin muuta...
Ja noille provoepäilijöille. Tällä palstalla käy mielettömästi ihmisiä. Ei ole varmasti mitenkään mahdotonta, että jotakin palstalaista petettäisiin, ja ei ole mahdotonta, että täällä viikottain tai päivittäinkin näitä pettämistjuttuja tulisi esille. Valitettavasti.
aloita sieltä lastenvalvojan luota. Sitten voisit kirjoittaa anopille kirjeen, jossa rehellisesti selität että miten se asia nyt oikein menikään. Kirjoitat koneella osoitteen, niin miehesi ei tunnista käsialaa. Puheluihin voit lyhyesti vastata, että kyllä asia on ihan toisinpäin, mies itse petti ja lähti.
No, tiedätpä nyt että et ikinä ota miestä takaisin, kun se noin käyttäytyy, sitä ei edes hävetä, kiinnostaa vain oma maineensa, ei sinun ja lasten hyvinvointi. Ala vaan järjestellä suoraan eroa!
En tiedä olisinko edes virallisesti saanut, mutta irtisanoin mieheni tästät asunnsota 1.6 lähtien. Soitin vuokraisännälle ja ilmoitin asian, tuttu mies joten onnistui ihan noin vaan. Lukkoja jos haluan vaihtaa niin onnistuu niin, että vien vaan vara-avaimen vuokraisännälle.
Lastenvajvojalle menen huomenna ja kelalla käyn samalla reissulla.
-ap-
Älä välitä niistä puheluista, kyllä ne aikanaan saa tietää totuuden ja sitten miehelle lyyti kirjoittaa! Mua on myös petetty, ja aina syy on muka ollut minussa! Eipä ole mennyt kauaa kun on yritetty häntä koipien välissä palata...
joudut miehen kanssa kummiskin olemaan tekemisissä lasten takia!!!!
Aloin miettiin, että mitäs jos minulle kävisi noin. Itse olisin ihan hajalla, mutta lapseni haluaisin hoitaa kunnolla. Olisi tosi vaikeeta.
päiväkortista. Ja miehen oma valinta kertooko vai ei, eri asia sitten mitä mieltä olemme hänen valinnastaan. Luulen, että miehelle on kuitenkin ainoa tapa selviytyä, että ei pidä yhteyttä minun lapseeni - muuten kaikki olisi aivan ylivoimaista hänelle. NO, omapahan on menetyksensä.