Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelin jäi kotiin... ja nyt heräsi epäilykset...

Vierailija
15.05.2006 |

Miehen puhelin jäi aamulla kotiin, ja minä jo olin ihan harmissani kun sen huomasin, että kun piti kauppa juttuja soitella... Miehellä menee töissä tänään kuulemma kuuteen asti, kun on jotakin ruuhka juttuja...

Äsken soi puhelin ja tuntemattomasta tuli. Vastasin niin täti ihminen kysyi " onko ? paikalla" ja tämä kysyi miestäni lempinimellä joten ei voinut olla mikään kauhean virallinen täti... Sanoin suht virallisesti, että mitä kerron miehelle... " Juu-u kun mulle ei tänään käykkään se klo 15 tapaaminen" ja siihen kysyin, että mikähän tapaaminen niin lyötiin luuri korvaan...

Ou mai gaad...

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, mietin itseäni ja jos mä oisin tollasessa tilassa, ni en minä kyllä pystyis kirjotteleen tänne tai ylipäätään minnekään tilanneraportteja. Ainakaan noin usein. Luulis, et siinä tilanteessa ois niin paniikissa, ettei ajatus kulkisi yhtään. Saatika et pystyis rauhottuun ja kirjottaan seikka seikalta jne..

Mutta ihmiset on erilaisia.. Sen puolesta vois olla totta, ettei tää aapee oo täällä käynyt, jos ihan tosissaan juttelee ukkonsa kanssa. Tiedä häntä, jokatapauksessa jos on ihan tosi juttu, niin hirmusesti voimia!

Vierailija
182/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapset äidilleni ja jäin odottamaan miestä kotiin... Tulikin puoli kuuden aikaan, oli ollut rankka päivä ja meni suihkuun. Ei edes huomannut ilmeisesti ettei lapset ole kotona. Noh, sitten kun mies tuli suihkusta ja kysyi mitä on ruokana en puhunut yhtään mitään. Sitten tuli kysymys, että missäs lapset on ja hei onko sattunut jotakin ikävää? Siinä vaiheessa minä kilahdin ja kysyin, että olisko aihetta epäillä että jotakin on sattunut.

Mies meni ihan vaikeaksi, ja jotenkin lukkoon. Kysyin, että missäs päin tänään ajelit ja satoiko vettä. Oli ihan hiljaa. Kun ei kerran sanonut juuta eikä jaata niin paukautin päin naamaa, että pomosi soitti ja kuulin että on vapaapäivä. Mies alkoi pukemaan. Sitten aloin kysellä ja kysellä, missä olit ym. Ei puhunut mitään. Kunnes sitten sanoin, että kyllä mä ainakin sen tiedän missä auto oli. Tähän mies sitten tuumasi, että tästä on varmaan ihan turha edes puhua. Minä tietysti siinä itkun sekaisena tivasin, että mikä on homman nimi ym.

Kertoi sitten itse, että suhde on kestänyt jo jonkin aikaa. Ja selitti, että ehkä hän on nyt löytänyt sen oikean ja on hyvä, että asia paljastui.

Minä olin niin lukossa, etten enää osannut sanoa tai tehdä mitään. Mies vaan alkoi pakkaamaan vaatteitaan. Minä sitten sanoin, että ensi maanantaina tulet käymään ja kirjoitetaan eropaperit. Minun on pakko pureskella tätä asiaa. Mies lähti kassinsa kanssa. Minä soitin äidilleni, että voisiko lapset olla siellä yötä ja selitin tilanteen. Lapset ovat siis pois kotoa, minä yksin ajatusteni kanssa.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olis tullut kuudelta himaan, olis saattanut hyvinkin käydä täällä tuskailemassa!

Vierailija
184/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun mieltäni on painanut joku niin helposti kirjoitan asian kirjeenä, kun muka en koskaan löydä sopivaa aikaa ym. aloittaa keskustelua. paljon löytyy tästäkin mökistä jos jonkinlaisia kirjeitä ja murheiden purkulappusia. Minusta on vaan paljon helpompi kirjoittaa tunteistaan kun puhua, ehkä olen jotenkin sisäänpäin kääntynyt tai jotakin, mutta tuntuu että aina mulle menee puhuessa jauhot suuhun tai menen lukkoon ja taas jää kaikki tärkeät asiat sanomatta...

-ap-

Vierailija
185/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sopivasti ja saman tyylisesti tekstit tehty...

Vierailija
186/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
187/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala juttu. Voisi tapahtua varmaan itse kullekin... :(

Vierailija
188/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittasit jonkun ystävän luoksesi niin ei tarttis yksin olla, helpompi jos ois joku tukena ja kelle puhua tai jos ei haluta puhua niin ees seurana, tilanteesi on surullinen. Ethän jää yksin, on sinulla varmasti apujoukkoja. Yritä pärjätä! Hali hali =) ja vielä isompi hali päälle..

Vierailija
189/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Voi katua hyvinkin myöhemmin mutta nyt kannattaa vaan yrittää rauhoittua ennen kuin tekee mitään hätiköityä. Eihän sulla mikään kiire ole. Anna miehen hoitaa paperisota. Tarkista vaan et jos on yhteisiä tilejä niin suljet ne ja siirrät varat muualle siis omiin nimiin. Toi kannattaa tehdä heti. Se että mies lähti oikeuttaa sut vaihtamaan lukot oveen.

Vierailija
190/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä vastaavanlainen kokemus viime syksynä. pikkuhiljalleen alan jo voimaan paremmin.

voimia!

Vierailija
191/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksat niin kerro lisää,,siis onko miehesi aiemmin pettänyt??

onko ollut epäilyksiä ennemmin tästä suhteesta???

oikein paljon jaksamisia!mies ei ollut sinun arvoisesi...

onko teillä esim seksi ja muu elämä ollut ihan normaalia nytkin vaikka miehellä suhde??

-voimahaleja-

Vierailija
192/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, sillä aika kumman sujuvasti meni koko homma... Että ensin soitti joku akka ja sitten pomokin vielä. Miten sattuikin. Ja että autokin oli talon edessä ja sitten mies vielä tunnusti tosta vaan ja pakkasi kamat ja lähti. Ja ETTÄ AP ON SIELLÄ NOIN JÄRJISSÄÄN vielä.

Ei mene läpi.

Vierailija
193/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee juttu. minä en ainakaan olis järissäni... joten en ihmettele jos ap ei palaa selittelemään asioitaan enää tänään

Vierailija
194/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosi rauhallinen ja järkevän oloinen. Soitin parille ystävälleni tilanteen ja kerroin asiat ihan asiallisesti, suorastaan kuin ulkopuolinen(sanoivat jälkeenpäin). Anopille ja vanhemmilleni laitoin sähköpostia. Itku ja epätoivo tuli vasta seuraavana yönä kun oli hiljaista...olin niin yksin yksinäisyydessä :' ( .

Seuraavat päivät meni kuin unessa, itkiessä ja miettiessä kaikkea mahdollista ja mahdotonta. En muista oikein mistään mitään, mutta aluksi olin siis tosi järkevä ja ns normaali :-O

" Ja ETTÄ AP ON SIELLÄ NOIN JÄRJISSÄÄN vielä.

Ei mene läpi."

Vierailija
195/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin siitä on jo pitkä aika ja nyttemmin olen eronnot. Olen seurannut tätä keskustelua aamusta saakka ja en voi käsittää. En käsitä miehiä enää lainkaan ja toivon, ettei tarvikaan. Se on vittu kumma, kuinka coolisti ne vaan ottaa, pakkaa tavarat ja lähtevät. Miten joku vosu voi mennä koko perheen edelle. En tajua ja vittu en haluukaan tajuta. Toivon sulle rakas av-ystävä ihan hirveesti voimia. Soita ja pyydä joku kaveri sinne, et saisi olla yksin tollasessa tilassa. Ethän kyllä olekaan, onhan sulla täällä me kaikki av-mammat hyvine ja (toisinaan huonoine kommenttineen) :)

Vierailija
196/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin siitä on jo pitkä aika ja nyttemmin olen eronnot. Olen seurannut tätä keskustelua aamusta saakka ja en voi käsittää. En käsitä miehiä enää lainkaan ja toivon, ettei tarvikaan. Se on vittu kumma, kuinka coolisti ne vaan ottaa, pakkaa tavarat ja lähtevät. Miten joku vosu voi mennä koko perheen edelle. En tajua ja vittu en haluukaan tajuta. Toivon sulle rakas av-ystävä ihan hirveesti voimia. Soita ja pyydä joku kaveri sinne, et saisi olla yksin tollasessa tilassa. Ethän kyllä olekaan, onhan sulla täällä me kaikki av-mammat hyvine ja (toisinaan huonoine kommenttineen) :)

Vierailija
197/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rauhallisesti mä sen otin, vaikka tietysti välillä itketti ja olin surullinen. Kaikki ihmiset on erilaisia ja uskon että ap:kin on ehtinyt jo siellä itkemään ja raivoamaan.

Vierailija
198/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ, että tilanne paljastui sinulle. Et varmastikaan olisi halunnut elää valheessa. Nyt teet surutyötä eron kanssa, ja annat itsellesi reilusti aikaa surra ja toipua, älä hätiköi. Jos tarvis, puhu ystävillesi ja vaikkapa meillekin täällä av:lla. Ja puhu niin paljon, että ei jää kaihertamaan -tai vaikka kirjoita päiväkirjaa, jos se auttaa.

Itselleni tuli mieleen, että oliskohan se nainen joka soitti halunnut paljastaa suhteensa mieheesi? Nimittäin jos miehesi on ollut siellä aamusta, ehkä soitti kun mies oli suihkussa tms.. Tiesi, että miehen puhelin on kotona? Olisiko mahdollista.. Tuli vain itselleni mieleen, että petturimiehesi todellakin ansaitsee noin ilkeän naisen, jos siis nyt tahallaan tuon teki.

Ap, ihanaa että lapset pääsivät mummolaan, saat nyt aikaa toipua. Jaksamista, ja MUISTA, että olet varmasti onnellisempi yksin kuin tuollaisen petturin kanssa! Ei todellakaan ole ansainnut sinua!

Vierailija
199/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mihene pettäminen... Olen ollut anoppiani kohtaan sellainen kylmä, siksi että hänen tekonsa ja periaatteensa poikkeavat suunnattomasti omistani. Tämä AKKA elää ed. naimissa olevan miehen salarakkaana ottaen huomioon että niiden suhde on kestänyt jo 8 vuotta... Ja anoppi on aina pettänyt jo siis appiukkoanikin vaikka kunka monta kertaa...

Ja en todellakaan ole epäillyt mitään, ehkä tässä on ollut miehen kaveritkin mukana. Kun on ollut siellä ja siellä laittamassa tapettia tai tekemässä jarruremppaa " menee muutama tunti" ja todellisuudessa on emnnyt lähes tulkoon koko päivä. Tästä ollaan viime aikoina keskusteltu, että " mä tuun kohta" on eri asia kun " mä tuun 5 tunnin päästä" . Olen ehkä ollut sinisilmäinen, mutta miehen olemuksessa tai teoissa ei ole ollut mitään muutosta ei missään vaiheessa. Samanlainen " hulttio/hällä väliä" tyyppi on ollut aina aikaisemmin.

-ap-

Vierailija
200/205 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi