Luulitteko että groomaus on uusi ilmiö?
On tosi hienoa että groomaus tuli vihdoin otsikoihin vaikka onkin vuosi 2019 mutta ette kai luulleet että tämä on uusi ilmiö? Tässä on hyvä artikkeli jo vuodelta 2010 https://www.ksml.fi/kotimaa/Oon-kiltti-lihaksikas-ja-kuumana-t%C3%A4n%C…. Enpä muista nähneeni otsikoita hätä kokouksista näiden perusperttien kuriin saamiseksi.
Itse tutustuin aiheeseen jo yli 10 vuotta sitten ja nyt äitinä olen ihmetellyt että eikö vanhemmille kerrota mitä netissä tapahtuu. Melkein kaikki tuntemani vanhemmat päästävät lapsensa heti ekasta puhelimesta alkaen someen sekä viestintäpalveluihin ilman mitään keskusteluja mitä kaikkea siellä voi kohdata. Olenkin miettinyt lasten koulujen alkaessa että vanhempainilloissa olisi hyvä olla nettikoulutus vanhemmille. Ihan siksikin etten halua omien lasteni joutua muiden kautta ikäviin tilanteisiin joita onkin jo sattunut.
Kommentit (835)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän ketjun logiikka tämä: koska suomimiehet ovat aina groomanneet, on meidän hyväksyttävä insinöörien seitsemäntoistakertainen yliedustus groomauksissa. Teen pienet palkit tuonne alas joka visualisoi tämän absoluuttisen eron.
X= yksi raiskaus.
Suomiboi
XiRakki
XXXXXXXXXXXXXXXXXKyllä ja mitä asialle tehdään, ei mitään. Otetaan lisää 17x raiskausriski-irakeja. Mikään tapa ei ole feministeille sopiva. Ette te itsekään tiedä mitä haluatte. Länsimaissa tasa-arvo pisimmällä ja naisten asema hyvä ja Suomessa alkaa olla parempikin. Mutta suurinta suojeluhalua herättää mies kulttuurista, joka on naisvihamielinen ydintään myöten. Sanokaa nyt mikä siinä viehättää?
Minua viehättää ajatus maailmasta, jossa pyritään siihen, ettei kenenkään tarvitsisi pelätä sotaa, nälänhätää tai muita kriisejä. Minua viehättää ajatus, että meistä jokainen on saman arvoinen ja ansaitsee apua sitä tarvitessaan. Minä haluan uskoa siihen, että itsekin saisin apua sitä tarvitessani. Ja minä uskon siihen, että vaikka aina porukkaan mahtuu mätämunia, niin heidän perusteella ei kuitenkaan tule leimata muita.
Mutta mitenkäs kun pääministerikin jo pitkä aika sitten myönsi, että niistä viime aikojen "apua tarvitsevista" vain murto-osa oli oikeasti avun tarpeessa.
Sitenkäs, että sivistysvaltiona me käsittelemme jokaisen hakemuksen asiallisesti löytääksemme ne apua tarvitsevat.
Vaikka ensin on tultu kymmenen turvallisen maan läpi. Tuollaisesta idio tismista on kuule sivistys kaukana. Ja nyt punavihreät on sitten kaikessa viisaudessaan saanut tahtonsa läpi, että näille kymmenille tuhansille paperittomille onnenonkijoille pitää järjestää ilmainen terveydenhuolto, esim. tuhansien eurojen maksusitoumukset yksityisille hammaslääkäreille jne jne. Missä ihmeessä tässä maassa on rahaa kun sitä ei ole oman maan kansalaisillekaan????????????????? Voi hel*etti teitä unelmakuplassa leijuvia vähä-älyisiä!
Pääkaupunkiseudulla liikkuvana en haluaisi tuberkuloosia enkä muita tarttuvia tauteja joten kyllä, ilmainen terveydenhuolto mieluummin. Mutta koska et pysty asialliseen argumentointiin niin en enempää tuhlaa sinuun aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän ketjun logiikka tämä: koska suomimiehet ovat aina groomanneet, on meidän hyväksyttävä insinöörien seitsemäntoistakertainen yliedustus groomauksissa. Teen pienet palkit tuonne alas joka visualisoi tämän absoluuttisen eron.
X= yksi raiskaus.
Suomiboi
XiRakki
XXXXXXXXXXXXXXXXXKyllä ja mitä asialle tehdään, ei mitään. Otetaan lisää 17x raiskausriski-irakeja. Mikään tapa ei ole feministeille sopiva. Ette te itsekään tiedä mitä haluatte. Länsimaissa tasa-arvo pisimmällä ja naisten asema hyvä ja Suomessa alkaa olla parempikin. Mutta suurinta suojeluhalua herättää mies kulttuurista, joka on naisvihamielinen ydintään myöten. Sanokaa nyt mikä siinä viehättää?
Minua viehättää ajatus maailmasta, jossa pyritään siihen, ettei kenenkään tarvitsisi pelätä sotaa, nälänhätää tai muita kriisejä. Minua viehättää ajatus, että meistä jokainen on saman arvoinen ja ansaitsee apua sitä tarvitessaan. Minä haluan uskoa siihen, että itsekin saisin apua sitä tarvitessani. Ja minä uskon siihen, että vaikka aina porukkaan mahtuu mätämunia, niin heidän perusteella ei kuitenkaan tule leimata muita.
Ei tämä vastaa silti siihen miksi se valkoinen keski-ikäinen mies on suurin rosvo ja suurin uhri ja sympatian kohde se muhamettilainen? Haluavatko ja tavoittelevatko he tällaista maailmaa kuin sinä? Tuovat tänne samoja elementtejä joita sinä haluat estää.
Miksi vääristelet tätä keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika kuvaavaa. Naiset haluaa keskustella kokemastaan ahdistelusta josta on syyllistämällä vaiennettu.
Joku hullu yrittää vaientaa keskustelua tekemällä viesteistä turhia ilmoituksia poliisille.
On HIEMAN eri asia keskustella asiallisesti koetusta ahdistelusta, kuin väittää suoraan että lasten ahdistelu on osa suomalaista kulttuuria tai että kaikki suomalaiset miehet ovat pedofiileja. Mutta ilmeisesti feministille noilla ei ole mitään eroa.
Ne ilmoitukset poliisille lähti todellakin ihan aiheesta.
Oli jo aikakin kun joku jaksoi tehdä ilmoituksen noista sekopäistä! Joku raja sentään oltava tuolla kaksinaismoralismilla. Tiettyjä kulttuureja puolustellaan viimeiseen asti vaikka olisivat miten naisvihamielisiä, mutta omia haukutaan ja panetellaan ihan surutta.
Naisissa on vissiin joku helposti aktivoituva masokismikytkin.
Kristinusko oli ennen aivan avoimesti naisvihamielistä. Silti juuri naiset levittivät sitä erityisen ahkerasti Suomessakin.
Tässä nykyisessä ilmiössä on aivan sama tilanne.
Naiset haluavat levittää naisia kohtaan v i h a mielistä asiaa s u omeen.En jaksa ymmärtää vaikka itsekin olen nainen.
Näyttäisitkö sen viestin/ne viestit, missä halutaan levittää tuollaista, kiitos.
Tuo alaikäiseksi tekeytyminenhän oikeastaan kääntyy itseään vastaan kuten myös oikeiden alaikäisten huomion hakeminen aikuisilta, koska se antaa sellaisen kuvan, että alaikäiset ovat seksuaalisia ja kiinnostuneita touhuista täysi-ikäisen kanssa.
Eli erityisesti nämä aikuiset, jotka ansojen luomistarkoituksessa esittäytyvät siellä alaikäisenä, lisäävät tämä toimintaa, jota nyt pidetään rikollisena.
Vaikka näin ei 'saisi' sanoa, niin nuo miehet ovat myös omalla tavallaan 'uhreja' ja heidän huijaamisensa tuollaiseen toimintaan on hankalassa asemassa olevien ja kovaonnisten lyömistä. Jonkun keksityn tapaamisnöyryyttämisen sijaan voisi vain siinä keskustelun aikana muistuttaa viimeisimmistä lakipykälistä, jotka ainoastaan poliisi tai juristi tavallisesti täysin tuntee, toivottaa hyvää onnea ja kehottaa vaikka lukemaan manospheren blogeja ja katsomaan RSD videoita ja menemään salille tms. Viesti menee perille ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu.
Jonkunlainen näköalattomuus ja tuntemus omasta matalasta asemasta pariutumismarkkinoillahan noilla miehillä varmasti mitä useimmin on taustalla ja sen sijaan, että yritettäisiin ajaa heitä itsemurhiin tai muuhun voitaisi tutkia ja haastatella näitä miehiä ja yrittää löytää näitä yhdistäviä tekijöitä ja vaikeuksia, joiden avulla he voisivat paremmalla onnella navigoida tässä (naisille) vastikkeettoman huomion some-maailmassa ilman samanlaista epätoivoa, vaikka helppoa täällä ei ole kenelläkään (miehellä).
Toki jos nämä miehet edustavatkin miesten tyytyväisintä Chad Tindercock -vähemmistöä, joille naisten huomio ja valta naisiin on yhtä arkista kuin miestarjonnan itsestäänselvyys tavalliselle alle 35 vuotiaalle naiselle, niin ehkä ehdotukseni on sitten tarpeeton, mutta veikkaanpa ettei asia näin ole.
Voidaan tietysti tuon asian sijaan päivitellä tekopyhän tietämättömänä ja suu ammollaan ihmisen (miehen ei-imartelevia puolia, ei naisen) biologiaa, joka on kehittynyt tuhansien vuosien saatossa tuohon suuntaan ja viime vuosisadalla ja vuosikymmenillä tämä käytös sitten kriminalisoitu ja saatu siitä aika nopeasti rakennettua ihmisten mielissä yksi pahimmista rikoksista. Koska tiede ja politiikka kulkevat nyt näissä asioissa käsi kädessä ja korkeakouluissa opetetaan jo sukupuolia olevan niin monta kuin huvittaa (mutta samalla vain tytön kosmeettinen leikkaus on silpomista jne.), on mahdotonta enää tehdä objektiivista tutkimusta sen suhteen miten vahingollisia nämä ikäerosuhteet nämä ovat, joten järkevä pragmaatikko yksinkertaisesti kieltäytyy ja painottaa välttämään kaikkia tilanteita, joissa näitä lakeja voitaisi edes teoriassa käyttää lyömäaseena häntä vastaan. Tämä on asia, josta kaikki voivat olla yksimielisiä ja mielestäni älyllisesti reilun keskustelun pitäisi liikkua näillä leveyksillä ilman pullistelevia saalistusjuttuja ja muuta epäinhimillistämistä.
Tämä ketjun aiheena oli groomaus. Ja se että se ei ole mikään uusi ilmiö. Sitä on ollut Suomessa jo vuosikymmenet. Siitä ei vaan puhuttu. Ja edelleen joidenkin tuntuu olevan hyvin vaikeaa myöntää, että aiemmin groomaus ei ollut mainitsemisen arvoista. Vasta mamutus on tuonut sen esiin. Suomalaisen tekemänä groomaus ei ollut keskustelun arvoinen asia.
Ei se ole miesvihaa todeta tämä ääneen. Kaikkihan me ollaan tätä oltu mahdollistamassa, sekä miehet että naiset. On aiempien vuosikymmenten uhrien vähättelyä, jos vuosien takaisesta groomauksesta ei saa edelleenkään puhua. Uhrille tilanne on aina vaikea, oli tekijänä mamu tai kantasuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X= yksi raiskaus.
Suomiboi
XiRakki
Mutta mitenkäs kun pääministerikin jo pitkä aika sitten myönsi, että niistä viime aikojen "apua tarvitsevista" vain murto-osa oli oikeasti avun tarpeessa.
Sitenkäs, että sivistysvaltiona me käsittelemme jokaisen hakemuksen asiallisesti löytääksemme ne apua tarvitsevat.
Vaikka ensin on tultu kymmenen turvallisen maan läpi. Tuollaisesta idio tismista on kuule sivistys kaukana. Ja nyt punavihreät on sitten kaikessa viisaudessaan saanut tahtonsa läpi, että näille kymmenille tuhansille paperittomille onnenonkijoille pitää järjestää ilmainen terveydenhuolto, esim. tuhansien eurojen maksusitoumukset yksityisille hammaslääkäreille jne jne. Missä ihmeessä tässä maassa on rahaa kun sitä ei ole oman maan kansalaisillekaan????????????????? Voi hel*etti teitä unelmakuplassa leijuvia vähä-älyisiä!
Pääkaupunkiseudulla liikkuvana en haluaisi tuberkuloosia enkä muita tarttuvia tauteja joten kyllä, ilmainen terveydenhuolto mieluummin. Mutta koska et pysty asialliseen argumentointiin niin en enempää tuhlaa sinuun aikaani.
Ilmainen terveydenhuolto olisi kiva suomalaisillekin.
Suomalaiset maksavat nykyisestä ilmaisesta terveydenhuollostaan enemmän kuin muut pohjpismaiden ihmiset. Myös useimmissa eu-maissa ihmiset joutuvat maksamaan vähemmän terveydenhuollosta.
Meillä on keskimäärin kalliimpi ja huonompi terveydenhuolto kuin muilla eu-kansalaisilla. Eikö olekin hienoa.
Mutta kyllä paperittomille kenelle tahansa tyypeille pitää ihan oikeasti ilmainen terveydenhuolto järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X= yksi raiskaus.
Suomiboi
XiRakki
Suomalaiset maksavat nykyisestä ilmaisesta terveydenhuollostaan enemmän kuin muut pohjpismaiden ihmiset. Myös useimmissa eu-maissa ihmiset joutuvat maksamaan vähemmän terveydenhuollosta.Meillä on keskimäärin kalliimpi ja huonompi terveydenhuolto kuin muilla eu-kansalaisilla. Eikö olekin hienoa.
Mutta kyllä paperittomille kenelle tahansa tyypeille pitää ihan oikeasti ilmainen terveydenhuolto järjestää.
Keskustelethan oman ek-ehdokkaasi kanssa mm. terveydenhuollosta? Minä keskustelen. Samoin vanhusten hoidosta, työllisyydestä ja useista muista teemoista.
Nyt on lähdettävä, toivottavasti keskustelu jatkuu asiallisena ja löytyy vielä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X= yksi raiskaus.
Suomiboi
XiRakki
Suomalaiset maksavat nykyisestä ilmaisesta terveydenhuollostaan enemmän kuin muut pohjpismaiden ihmiset. Myös useimmissa eu-maissa ihmiset joutuvat maksamaan vähemmän terveydenhuollosta.Meillä on keskimäärin kalliimpi ja huonompi terveydenhuolto kuin muilla eu-kansalaisilla. Eikö olekin hienoa.
Missä maksullisessa tereveydenhuollossa käyt? Helsingissä on ainakin maksuton terveydenhuolto. Ilmaista ei olekkaan mutta maksutin on.
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika kuvaavaa. Naiset haluaa keskustella kokemastaan ahdistelusta josta on syyllistämällä vaiennettu.
Joku hullu yrittää vaientaa keskustelua tekemällä viesteistä turhia ilmoituksia poliisille.
On HIEMAN eri asia keskustella asiallisesti koetusta ahdistelusta, kuin väittää suoraan että lasten ahdistelu on osa suomalaista kulttuuria tai että kaikki suomalaiset miehet ovat pedofiileja. Mutta ilmeisesti feministille noilla ei ole mitään eroa.
Oli jo aikakin kun joku jaksoi tehdä ilmoituksen noista sekopäistä! Joku raja sentään oltava tuolla kaksinaismoralismilla. Tiettyjä kulttuureja puolustellaan viimeiseen asti vaikka olisivat miten naisvihamielisiä, mutta omia haukutaan ja panetellaan ihan surutta.
Kristinusko oli ennen aivan avoimesti naisvihamielistä. Silti juuri naiset levittivät sitä erityisen ahkerasti Suomessakin.
Naiset haluavat levittää naisia kohtaan v i h a mielistä asiaa s u omeen.En jaksa ymmärtää vaikka itsekin olen nainen.
Ihan tarkennuksena pakko sanoa, että kristinusko (toisin kuin eräs toinen usko) ei ole eikä ole koskaan ollut naisvihamielistä, vaan koko uskon ydin on rakastaa lähimmäisiään kuin itseään. Eri asia sitten on sellaiset mädät tahot, jotka ovat edustavinaan kristinuskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisitkö sen viestin/ne viestit, missä halutaan levittää tuollaista, kiitos.
Etkö ole viime vuosina lukenut lehtiä.
Naisethan tuolla on etunenässä pelastamassa kaikenmaailman tulijoita.
Hirveän vihan kohdistivat kaikkia niitä kohtaan jotka sanoivat ettei ihan kaikkia pitäisi tänne päästää.
Vaikea kuvitella miten haluat keskustelun etenevän jos lähtökohta on tuollaiset oletukset. En tiedä miten osaisin selittää asian kun se ei näytä uppoavan? Jokaista pitäisi kohdella yksilönä, en tiedä mitä jokainen tänne tuleva on mieltä mistäkin tasa-arvoasiasta joten en tee oletuksia ennen kuin asia selviää. En oleta jokaista lähtökohtaisesti sovinistiksi tai joksikin kulttuurinsa tuotteeksi. Tuskin kukaan hyväksyy naisvihaa saarnaavia tyyppejä jos he toiminnallaan aiheuttavat haittaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X= yksi raiskaus.
Suomiboi
XiRakki
Missä maksullisessa tereveydenhuollossa käyt? Helsingissä on ainakin maksuton terveydenhuolto. Ilmaista ei olekkaan mutta maksutin on.
T. eri
Ohis, mutta eikö teillä Helsingissä tosiaan ole mitään poliklinikkamaksuja, käyntimaksuja, sairaalan hoitopäivämaksuja, jne?
Jokainen nainen joka on elänyt useampia kymmeniä vuosia tietää että tätä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Oma lapseni syntyi 90-luvun alussa ja hän oli kirjaston koneella pelaamassa jotain nettipeliä. Siellä kuulemma joku kanssapelaaja (siis netissä ei paikanpäällä) alkoi kysellä mitä lapsellani on päällä. Fiksu lapsi, sulki heti ohjelman ja poistui talosta. Virhe oli se että ei kertonu henkilökunnalle heti, eikä edes minulle. Kyseessä siis poikalapsi, noin 9-10 vuotias, ei ymmärtänyt että olisi pitänyt poliisille ilmoittaa. Asia keskusteltiin ja sovittiin että heti ilmoittaa jos uudelleen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suomalaismiehillä on ongelmana tuo alkoholi ja kyllä, ahdistelu on yllättävän tavallista, turha sitä puhtaaksi puhua. Mutta ei niistä mitään rikosilmoituksia tehdä. Usein se ahdistelija voi olla oma sukulainen jopa. Ei tarvitse olla kuin esim. häät ja ilmaista viinaa niin ei tunnu haittavaan onko se kopeloinnin kohteeksi joutuva sukua vai ei...
Tässä keskustelussa on vähän se sama ongelma kuin Me Too:takin ympäröivässä keskustelussa - jokainen puhuu oman kokemuspohjansa kautta ja rinnastaa hyvin erilaisia ilmiöitä keskenään, vaikka niistä olisi hedelmällisempää puhua erikseen. Humalaisen sukulaismiehen tekemä kopelointi on ahdistava ja traumallinen kokemus jokaiselle nuorelle, joka sellainen kohteeksi joutuu, mutta näen sen silti ihan erilaisena ilmiönä kuin systemaattisen toiminnan, jonka päämääränä on joukkor a i s k a u s (en tiedä onko tuo sana sallittu nykyään niin kirjoitin noin).
Lisään vielä, että puhun itse naisena, jota on kopeloitu, mutta ei raiskattu. Lähisukulaiseni on raiskattu. Kokemukseni oli minulle hyvin ikävä, mutta en lähtisi sitä perheenjäseneni kokemukseen silti rinnastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas outoa kommentointia ihmisiltä... Totuus on, että esimerkiksi vuonna 2017 irakilaisia epäiltiin lukumääräänsä nähden seksuaalirikoksesta 40 kertaa niin usein kuin suomalaisia. Nelkäkymmentä kertaa.. Tämä on aivan käsittämättömän korkea luku ja pakostakin tulee mieleen, että esim. tämän palstan lukijat eivät oikein osaa tai kykene hahmottamaan sinänsä yksinkertaisia tilastotieteellisiä käsitteitä. Niin ikään Helsingissä raiskauksesta epäiltyjen ulkomaalaisten osuus on 54% kaikista epäilyistä.
Alla lähteitä, jotka perustuvat poliisin lukuihin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005965769.html
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/269227-poliisin-uudet-tilastot-seksuaa…
Toisessa otsikossa se on 20 kertaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjun aiheena oli groomaus. Ja se että se ei ole mikään uusi ilmiö. Sitä on ollut Suomessa jo vuosikymmenet. Siitä ei vaan puhuttu. Ja edelleen joidenkin tuntuu olevan hyvin vaikeaa myöntää, että aiemmin groomaus ei ollut mainitsemisen arvoista. Vasta mamutus on tuonut sen esiin. Suomalaisen tekemänä groomaus ei ollut keskustelun arvoinen asia.
Ei se ole miesvihaa todeta tämä ääneen. Kaikkihan me ollaan tätä oltu mahdollistamassa, sekä miehet että naiset. On aiempien vuosikymmenten uhrien vähättelyä, jos vuosien takaisesta groomauksesta ei saa edelleenkään puhua. Uhrille tilanne on aina vaikea, oli tekijänä mamu tai kantasuomalainen.
Niin eli ette ole puhuneet asiasta itsekään. Nyt puhutaan kummastakin. Eli syyttelette nyt väärin perustein. Se että ensiksi alettiin puhumaan ulkomaalaisten tekemistä rikoksista on johtanut sitten tähän : kyllähän suomalaisetkin". Eli vaikka syy keskustella aiheesta on joillain väärä, on lopputulos oikea.
En minä suoraan sanoen tässä asiassa pumpulikopassa näemmä eläneenä tiennyt että me suomalaismiehet ollaan ollaan niin hirveitä. Ei ole ollut perhepiirissä taikka kaveripiirissä mitään tähän viittaavaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas outoa kommentointia ihmisiltä... Totuus on, että esimerkiksi vuonna 2017 irakilaisia epäiltiin lukumääräänsä nähden seksuaalirikoksesta 40 kertaa niin usein kuin suomalaisia. Nelkäkymmentä kertaa.. Tämä on aivan käsittämättömän korkea luku ja pakostakin tulee mieleen, että esim. tämän palstan lukijat eivät oikein osaa tai kykene hahmottamaan sinänsä yksinkertaisia tilastotieteellisiä käsitteitä. Niin ikään Helsingissä raiskauksesta epäiltyjen ulkomaalaisten osuus on 54% kaikista epäilyistä.
Alla lähteitä, jotka perustuvat poliisin lukuihin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005965769.html
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/269227-poliisin-uudet-tilastot-seksuaa…
Joku 1.2-2 kertaisen r@iskausalttiuden voisi vielä selittää pois , mutta että vähintäänkin 17x.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa mitä haluatte, mutta kummasti se pieni iraqilaisvähemmistö joka henkensä uhalla saapui 2015 on saanut melkoisen groomausaallon aikaan.
Eikö matematiikka ole hallussa vai miten te perustelette vääristyneitä seksuaàliríkostilastoja? Eikö yhtään soi kellot päässä kun kaikista srikoksista jopa 40% on màmujen tekemiä, eikä vissiin vielä heitä väestöstä ole tuota lähes puolta kuitenkaan.
Ja jos ei soi niin miksi ei soi?
Lasten hyväksikäyttö on 15-prosenttisesti ulkomaalaisista johtuva ongelma ja 85-prosenttisesti Suomessa syntyneiden Suomen kansalaisten aiheuttama ongelma.
(Ja lähde tälle tiedolle on Tilastokeskuksen tietokanta, "Selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt syntyperän ja iän mukaan vuosina 2009-2017")
Mikä tän aloituksen pointti on? Kyllä kaikki sivistyneet ovat kuulleet ilmiöstä aiemmin ja toimineetkin tyttöjä puolustaen, mutta siis nyt oli jotenkn väärin pitää hätäkokous, niinkö?! Ihan selvää on et tällaisia systemaattisia seksuaalirikosaaltoja (sama ajanjakso, sama paikka ja jotain muutakin yhteyttä esim. Joku ulkomaa lainen mies sanoi haastattelussa että paikalliset ulko maa laiset tunsivat tekijät) ei ole vastaavassa määrin esiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas outoa kommentointia ihmisiltä...
Joku takkunettiläisten tarkoituksellinen invaasio täällä oli varmasti käynnissä ketjun johonkin puoliväliin asti. Ihan tolkutonta peukutusta tuli aivan älyttömille kommenteille ja vastaavasti järkiviestit saivat hetkessä valtavan alapeukutusmäärän. Palstaa pidempään seuranneena voin sanoa että EI TODELLAKAAN ollut normaalia tälle palstalle se meininki. Nyt meno näyttää normalisoituneen, ja paikalla enää tuttuun tapaan yksi tai kaksi vinksahtanutta palstan vakifeministiä.
Eli sinusta keskustelu normalisoitui kun joku kirjoitti muutaman sivun tyttöjä r a iskaavia suomalaismiehiä puolustelevia viestejä? Mene hoitoon. Olet vaaraksi yhteiskunnalle.
Tuollaiseen on aina hyvä vastaus laittaa linkki artikkeliin siitä, että suomalaisia myytiin massoittain orjiksi vielä 1700-luvulla.