Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa maksettua s-mobiililla

Vierailija
04.08.2026 |

Onko vika nyt pelkästään mulla? Muka tunnistautuminen ei onnistu. Eilisestä asti

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, minulla on sama ongelma myös ollut eilisestä asti. Aamulla oli aiheesta hyvä ketju jossa sai vähän tukeakin mutta se poistui jostakin syystä.

Vierailija
2/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada vuokra maksettua jotta voi laittaa Kelaan toimeentulotukihakemuksen. Kaamee ressi koko tilanteesta johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet maksamassa laskua niin pienemmissä erissä voi mennä läpi.

Vierailija
4/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitenumerollisia laskuja ei saisi pilkkoa. Pilkkomista varten tulisi ottaa laskuttajaan yhteys.

Vierailija
5/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olisin lapselle ladannut HSL matkakorttia niin otti tililtä rahat, mutta korttiin ei tullut aikaa. Kävin sitten Ärrällä lataamassa käteisellä. Myöhemmin oli nyt aamulla tullut sähköposti, että palauttavat rahat tilille kun ilmoittaa tilinumeron. 

Vierailija
6/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi. Eilisestä lähtien olen yrittänyt maksaa vuokraa, mutta ei vaan tule vahvistusviestiä. Äsken viimeksi yritin.

Ja siis läppärillä  tätä koittanut.

Vierailija
7/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut tänään aamulla minulla.

Vierailija
8/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla olisin lapselle ladannut HSL matkakorttia niin otti tililtä rahat, mutta korttiin ei tullut aikaa. Kävin sitten Ärrällä lataamassa käteisellä. Myöhemmin oli nyt aamulla tullut sähköposti, että palauttavat rahat tilille kun ilmoittaa tilinumeron. 

No ohhoh, erikoista toimintaa.

Vierailija
9/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitenumerollisia laskuja ei saisi pilkkoa. Pilkkomista varten tulisi ottaa laskuttajaan yhteys.

Saa pilkkoa. 

Vierailija
10/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä minulla ja nyt en uskalla enää edes kokeilla ennen kuin pankin sivulla lukee selkeästi että ongelmat ovat korjattu kokonaan.

Vierailija
11/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yksi. Eilisestä lähtien olen yrittänyt maksaa vuokraa, mutta ei vaan tule vahvistusviestiä. Äsken viimeksi yritin.

Ja siis läppärillä  tätä koittanut.

Mobiilissakaan ei onnistu.

Vierailija
12/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu! Vika siis ei ole vain mun puhelimessa 😁 t. Ap

Kysyn va:lta jos voin mobilepayn kautta maksaa

Vierailija
13/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltain veloitettu maksut useaan kertaan, huhhuh. Kauhea sotku ja aspa täysin tukossa.

Vierailija
14/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin parikymmentä laskua jonossa, eräpäivä osassa jo mennyt. Pitäisi saada rahat eteenpäin, mutta eihän S-pankista tietysti vahvistusviestiä tule. Kiva odotella koko päivä koneen ääressä milloin sais makseltua.

Vierailija
15/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ylimääräiset maksut ole edes katevarauksina vaan näkyvät maksettuina vaikkeivät kuulemma sitä olekaan. Näin luin jostakin selityksestä. Pankki vakuuttelee että asiakkaiden rahat ovat kuitenkin tallella. Toivotaan niin.

Vierailija
16/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minulla ja nyt en uskalla enää edes kokeilla ennen kuin pankin sivulla lukee selkeästi että ongelmat ovat korjattu kokonaan.

S-Pankin sivuilla on kaunisteltu kuvaus tilanteesta. "S-Pankin verkkopankkiin ja S-mobiiliin kirjautumisessa on havaittu häiriöitä ja kirjautuminen ei onnistu kaikilla asiakkailla. Myös tilien ja maksujen näyttämisessä on hitautta."

Ei onnistu laskujen maksu ollenkaan. 

Vierailija
17/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada vuokra maksettua jotta voi laittaa Kelaan toimeentulotukihakemuksen. Kaamee ressi koko tilanteesta johtuen.

Voithan sä laittaa hakemuksen menemään jo ja täydennät liitteellä sitten kun se vtun pankki taas toimii. Samat ongelmat täällä.

Vierailija
18/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa tilinne. Joiltain lähteneet rahat useaan kertaan vaikka maksut eivät ole näyttäneet edes onnistuvan. Järkyttävä sekasotku.

Vierailija
19/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-Pankin sivuilla on kaunisteltu kuvaus tilanteesta. "S-Pankin verkkopankkiin ja S-mobiiliin kirjautumisessa on havaittu häiriöitä ja kirjautuminen ei onnistu kaikilla asiakkailla. Myös tilien ja maksujen näyttämisessä on hitautta."

Ei onnistu laskujen maksu ollenkaan. 

Huomasin myös että hieman on vähätelty tilanteen vakavuutta ja laajuutta.

Vierailija
20/23 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistakaa tilinne. Joiltain lähteneet rahat useaan kertaan vaikka maksut eivät ole näyttäneet edes onnistuvan. Järkyttävä sekasotku.

Onneks on niin vähän rahaa ettei voi mennä kahteen kertaan. Hyvä kun riittää yhteen kertaan ja itselle jää hyvä siivu loppukuuksi, 120 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän