Mitä puoluetta aiot äänestään kevään vaaleissa?
Miksi äänestät juuri sitä puoluetta? Asiallisia vastauksia ettei ketju poistu.
Kommentit (110)
haluan äänestää kaunista menestyvää naista johon voi samastua joten Susanna Koski, Elina lepomäki. Jaana Pelkonen
Äänestän Liike Nyttiä, koska haluan kuulua Teatterin vip-porukkaan.
Laura Huhtasaari.
Haluan äänestää uskovaista jotta Jumala siunaa hänen työtään ja persut vaikuttaa tällä hetkellä nykytilanteisiin sopivalta puolueelta.
Kaksi kertaa persuja äänestin ,ensimmäisen ja Viimeisen kerran. Kertakusetus riitti,en mene enää halpaan.
Vihreille menee ääni, kannattavat hiipuneen malmin kentän sulkemista.
Masinoitua peukuttamista havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänestät juuri sitä puoluetta? Asiallisia vastauksia ettei ketju poistu.
Miksi pelkäät vastaajien sortuvan asiattomuuksiin? Asiattomat viestit on toistaiseksi ollut helppo paikantaa varmaan sinustakin.
En ainakaan heitä, joilla sek srikollisia riveissään.
Persuja. Tällä kertaa toivon heidän saavan enemmän ääniä, että voisivat tehdäkin jotain.
Maahanmuuttopolitiikka tärkein syy. Kaikki muu kalpenee sen rinnalla.
Olen siis vuosikausia kokoomusta äänestänyt hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu.
Kantaani en voi sanoa missään äänen. Mutta kyllä se persujen numero sinne lappuun tulee. En vain sano sitä missään äänen omalla nimellä.
SdP, koska Liisa Jaakonsaari jo vuonna 2015 lausunnossaan tiesi eträ nykyhallitus on puolirasistinen.
"
KAIKKIAAN Jaakonsaari piti hallituksen ohjelman sävyä erittäin negatiivisena. Aiemmin Jaakonsaari kutsui sitä puolirasistiseksi ohjelmaksi, josta ”puuttuvat vain hihamerkit”.
Lainaus vuodelta 2015 hesarista.
Vierailija kirjoitti:
Persuja. Tällä kertaa toivon heidän saavan enemmän ääniä, että voisivat tehdäkin jotain.
Maahanmuuttopolitiikka tärkein syy. Kaikki muu kalpenee sen rinnalla.Olen siis vuosikausia kokoomusta äänestänyt hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu.
Kantaani en voi sanoa missään äänen. Mutta kyllä se persujen numero sinne lappuun tulee. En vain sano sitä missään äänen omalla nimellä.
Sama minulla. Nyt on persuista sentään poissa yksi inhokkini, eli Soini, joka taisi muutenkin valita ministerinpallin mielummin kuin yhdessä sovittujen pelisäänntöjen ja puolueen ja äänestäjiensä mielipiteiden kunnioittamisen. Noh, onneksi ei sitä ketkua tarvitse enää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareita, olen pienipalkkainen kaupunkilainen duunari. Maajussipuolueet keskusta ja persut ei aja mun asiaa ja persuissa on sitäpaitsi mukana ääriainesta jotka liian fanaattisia tehdäkseen järkevää politiikkaa.
Keskusta on kyllä kaukana maajussipuolueesta,heidän aikana viljelijät on saaneet kovaa kyytiä.
Mitä nyt saivat sata miljoonaa navettojen maalaamiseen.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset, ovat ainoa puolue, joka ajaa Suomen etua. Muut kumartavat muille maille ja samalla pyllistävät Suomeen päin.
Miten he käytännössä sitä ajavat, mitä ovat saaneet aikaan? Aktiivimallin ja mm:ton?
Sanotaan vaikka näin.
Vakituisessa työssä käyvänä netto-veronmaksajana minulla on tällä hetkellä kaksi pahinta tulevaisuuden uhkakuvaa nämä.
Holtiton haittamaahanmuutto ja ilmastonmuutoksen aiheuttama suhteellisuudentajun puute päätöksenteossa.Perussuomalaiset vastaavat näissä toivomuksiini ainoana puolueena, joten ei ole mitään syytä olla antamatta ääntä heille.
Äänestät puoluetta joka mahdollisti massiivisen mm 2015, koska vastustat sitä. Pettämätön logiikka.
Mikähän sinun ÄO on ?
Vasemmistoliittoa. Ovat suomalaisten duunareiden, pienituloisten, köyhien, eläkeläisten, pätkätyöläisten, pienyrittäjien sekä tasa-arvon puolella. Perustavat kantansa tutkimustuloksille ja asiantuntijoiden lausumille, eivätkä mututuntumalle.
Asutoja ihmisille kirjoitti:
Kaksi kertaa persuja äänestin ,ensimmäisen ja Viimeisen kerran. Kertakusetus riitti,en mene enää halpaan.
Vihreille menee ääni, kannattavat hiipuneen malmin kentän sulkemista.
Ellei sinulla olisi noin arveluttava menneisyys, kysyisin "menisitkö naimisiin kanssani?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset, ovat ainoa puolue, joka ajaa Suomen etua. Muut kumartavat muille maille ja samalla pyllistävät Suomeen päin.
Miten he käytännössä sitä ajavat, mitä ovat saaneet aikaan? Aktiivimallin ja mm:ton?
Sanotaan vaikka näin.
Vakituisessa työssä käyvänä netto-veronmaksajana minulla on tällä hetkellä kaksi pahinta tulevaisuuden uhkakuvaa nämä.
Holtiton haittamaahanmuutto ja ilmastonmuutoksen aiheuttama suhteellisuudentajun puute päätöksenteossa.Perussuomalaiset vastaavat näissä toivomuksiini ainoana puolueena, joten ei ole mitään syytä olla antamatta ääntä heille.
Äänestät puoluetta joka mahdollisti massiivisen mm 2015, koska vastustat sitä. Pettämätön logiikka.
Mikähän sinun ÄO on ?
Hänen argumentointi aukottomasti osoittaa, että hyvin paljon korkeampi kuin yhdelläkään persulla.
Mitä valitettavasti ei voi sanoa sinusta.
Sama ongelma. Haluaisin tiukkaa maahanmuuttopolitiikaa, ilmastonmuutokseen reagoimista ja sitä, ettei Suomen terveydenhuoltoa yksityistetä kokonaan. Lisäksi kaivosyhtiöiden sikailu pitäisi panna kuriin. Ketä äänestää?