Mitä puoluetta aiot äänestään kevään vaaleissa?
Miksi äänestät juuri sitä puoluetta? Asiallisia vastauksia ettei ketju poistu.
Kommentit (110)
Perssuolinkaiset ja Siniset runkkaavat nyt käsikädessä rais. kattujen lapsien äärellä.
Äänestän Vihreitä. Eläinoikeuspuolue olisi kiinnostava mutta en ole vegaani. Ilmaston, luonnon ja eläinten sekä ripauksen inhimillisyyttä takia äänestään Vihreitä vaikken ihan kaikesta ole samaa mieltä suhteessa erääseen erittäin ajankohtaiseen aiheeseen.
Nukkuvien puolue. Kaikki samaa roskaa
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia, koska en halua olla tahtomattani raiskaajien puolella ja edesauttamassa tätä saastaista näytelmää.
heh, persuhallitushan ne tänne vyörytti. doing doing.
Demareille menee äänet tästä töllistä. Järkevin puolue tavikselle.
Vasemmistoliittoa, koska olen korkeasta koulutuksesta huolimatta todella matalapalkkainen työläinen ja kiikun köyhyysrajalla koko ajan.
Lisäksi haluan pelastaa hyvinvointivaltion.
Kannattaa muistaa että Ruotsissa SDP:tä vastaava puolue socialdemokraterna ja persuja vastaava puolue sverigedemokraterna on molemmilla iso kannatus, noin 45%, mutta eivät ole ainakaan vielä saaneet paljon mitään aikaiseksi.
Ruotsi on helisemässä, kranaatit räjähtelevät kaduilla, konetuliaseet laulavat, jengirikollisuus kukoistaa, ja poliisit yrittävät parhaansa mukaan peitellä tätä maaahanmuuttajien rikollisuutta, kuten monissa muissakin Euroopan maissa.
Joten en paljon laskisi siihen että SDP:n tai Persujen äänestämien auttaisi Suomen asiaa. Suomi tulee jälkijunassa siinä, missä tilanteessa monet muut Euroopan maat ovat olleet jo yli kymmenen vuotta sitten.
Kävin tutustumassa eri puolueiden sivuilla, ja totesin, että SDP on se, jota haluan kannattaa. En ollut tiennytkään, että SDP muunmuassa ajaa luottotiedottomien asiaa ja sai nyt mm. Alektumin rikollisen toiminnan kuriin. Kerrankin jotain konkreettista, ei pelkkää sanahelinää. Toki muitakin asioita oli, jotka vakuuttivat kyseisen puolueen olevan minulle se oikea.
Olen elänyt velkavankeudessa kohta 20 vuotta eikä loppua näy, vaikka ihan yhtäkauan olen yrittänyt velkoja pois maksaa. Käyn töissä ja kaksi tutkintoa opiskellut, joten turha tulla huutelemaan sossupummiksi.
Sellaista puoluetta joka ei tule tekemään yhteistyötä perussuomalaisten kanssa.