Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestään kevään vaaleissa?

Vierailija
14.01.2019 |

Miksi äänestät juuri sitä puoluetta? Asiallisia vastauksia ettei ketju poistu.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajapersuja, koska Matti Putkonen on komea.

Meidän koko perhe äänestää persujen raiskaajaputkosta!

Vierailija
42/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan puoluetta, joka ajaa suomalaisten asiaa. Tuon takia äänestän vihreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta yleensä hoitaa hommat mukisematta ilman öyhötystä.

En jaksa öyhötystä vasemmalle enkä oikealle siksi valitsen keskitien.

Vierailija
45/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvia. Aina kuitenkin samat vanhat naamat istuu siellä (jos nyt sattuvat olemaan paikalla). Kansanedustajillekin sais tulla joku max. 8 vuoden kiintiö eduskunnassa ja sitten ulos ja kunnon töihin. Toiset on istunu siellä kymmeniä vuosia eikä ole saaneet mitään aikaan.

Vierailija
46/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita, olen pienipalkkainen kaupunkilainen duunari. Maajussipuolueet keskusta ja persut ei aja mun asiaa ja persuissa on sitäpaitsi mukana ääriainesta jotka liian fanaattisia tehdäkseen järkevää politiikkaa.

Vierailija
47/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demareita, olen pienipalkkainen kaupunkilainen duunari. Maajussipuolueet keskusta ja persut ei aja mun asiaa ja persuissa on sitäpaitsi mukana ääriainesta jotka liian fanaattisia tehdäkseen järkevää politiikkaa.

Just näin. Ja lisäksi persut ovat puhtaasti oikeistopuolue, eivät todellakaan pienipalkkaisen duunarin asialla!

Vierailija
48/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on kyllä kaukana maajussipuolueesta,heidän aikana viljelijät on saaneet kovaa kyytiä.

Vierailija
49/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit. Olen pian eläkeikäinen ja haluan vakaan tulevaisuuden.

Vierailija
50/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on, koska ei löydy puoluetta, jolla olisi tiukempi maahanmuuttopolitiikka ja joka samalla ajaisi ympäristöarvoja ja esim pätkätyöläisten asiaa.

Niinpä, ei taida olla puoluetta, joka ajaisi suomalaisten etuja tasa-arvoisesti. Edut on kärjistetty.

Vierailija
51/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sitä puoluetta joka ärsyttää persuja eniten. Buahhhhaaa....

Vierailija
52/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset, ovat ainoa puolue, joka ajaa Suomen etua. Muut kumartavat muille maille ja samalla pyllistävät Suomeen päin.

Miten he käytännössä sitä ajavat, mitä ovat saaneet aikaan? Aktiivimallin ja mm:ton?

Vierailija
53/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tai RKP. Ehkä ennemmin RKP koska se on liberaali ja tasa-arvoinen, yrittäjähenkinen. Jos äänestäisin USA:ssa olisi helppoa, ehdottomasti demokraatteja eikä missään tapauksessa rebublikaaneja.

N51.

Vierailija
54/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto. Olen pienyrittäjä ja haluan perustulon. Ymmärrän ettei muuten mulla ole mitään takaluukkua jos teen konkurssin.

Vierailija
55/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa ikinä persuja. Aiemmin vihreitä mutta olen täydellisen kyllästynyt siihen kuinka ne on jääneet suvaitsevaisuutensa panttivangeiksi. Maahanmu...utosta ei uskalleta sanoa yhtään poikkipuolista sanaa ja jos joku uskaltaa on heti n...atsi.

Vierailija
56/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Ja lisäksi persut ovat puhtaasti oikeistopuolue, eivät todellakaan pienipalkkaisen duunarin asialla!

Ei ole kyllä demaritkaan pienipalkkaisten duunarien asialla.

Vierailija
57/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on kyllä kaukana maajussipuolueesta,heidän aikana viljelijät on saaneet kovaa kyytiä.

Mitä nyt saivat sata miljoonaa navettojen maalaamiseen.

Vierailija
58/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset, ovat ainoa puolue, joka ajaa Suomen etua. Muut kumartavat muille maille ja samalla pyllistävät Suomeen päin.

Miten he käytännössä sitä ajavat, mitä ovat saaneet aikaan? Aktiivimallin ja mm:ton?

Sanotaan vaikka näin.

Vakituisessa työssä käyvänä netto-veronmaksajana minulla on tällä hetkellä kaksi pahinta tulevaisuuden uhkakuvaa nämä.

Holtiton haittamaahanmuutto ja ilmastonmuutoksen aiheuttama suhteellisuudentajun puute päätöksenteossa.

Perussuomalaiset vastaavat näissä toivomuksiini ainoana puolueena, joten ei ole mitään syytä olla antamatta ääntä heille.

Vierailija
59/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vaikka näin.

Vakituisessa työssä käyvänä netto-veronmaksajana minulla on tällä hetkellä kaksi pahinta tulevaisuuden uhkakuvaa nämä.

Holtiton haittamaahanmuutto ja ilmastonmuutoksen aiheuttama suhteellisuudentajun puute päätöksenteossa.

Perussuomalaiset vastaavat näissä toivomuksiini ainoana puolueena, joten ei ole mitään syytä olla antamatta ääntä heille.

Äänestät puoluetta joka mahdollisti massiivisen mm 2015, koska vastustat sitä. Pettämätön logiikka.

Vierailija
60/110 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus tai RKP. Ehkä ennemmin RKP koska se on liberaali ja tasa-arvoinen, yrittäjähenkinen. Jos äänestäisin USA:ssa olisi helppoa, ehdottomasti demokraatteja eikä missään tapauksessa rebublikaaneja.

N51.

Rkp ei ole muuta kuin kokoomuksen ja kepun yhdistelmä ruotsiksi. Oppsitiopuolue joka äänestää koko ajan hallituksen puolesta koska ajaa itse samaa kovaa oikeistolinjaa. Kyllä muuten on naurattanut miten tämä puolue on yhä shokissa kun ei päässyt hallitukseen kun he luuli että he voi olla siellä ikuisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi