Häpeänkö muka kuukautisiani jos kiellän miestä tulemasta vessaan kun vaihdan suojaa?
Miehen mielestä häpeän kuukautisiani kun hän ei pääse suohkuun, pesemään hampaitaan yms samalla kun vaihdan mun kuukautissuojaa. Musta se on ihan normaalia että nainen haluaa hoitaa noi asiat yksityisesti
Kommentit (18)
Laita vessan oveen lukko ja jos mies on ottanut sen pois, hae lähimmästä rautakaupasta sellainen haka, jolla saat kiinni sisäpuolelta. Ei todellakaan kävisi pienessä mielessäkään mennä vessaan pesemään hampaita silloin, kun joku on pöntöllä.
Vessarauha!! Ei muuta kuin ovi lukkoon.
Vaihda nyt vaikka parvekkeella sillä aikaa kun mies on vessassa.
Onko tämä taas jonkun äijän pervo fantasia? Kuulostaa ainakin incelimatskulta 🙄
Yksi ihminen kerrallaan vessassa, kuukautisista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas jonkun äijän pervo fantasia? Kuulostaa ainakin incelimatskulta 🙄
mietin samaa
Tympeää tunkea vessaan, kun huolehdit henkilökohtaisesta asiasta.
No en minäkään tunge vessaan silloin, kun mies ajaa partaansa tai istuu pytyllä, eikä hän tunge vessaan silloin, kun minä olen siellä. Miksi pitäisi? En ymmärrä miksi ap:n mies ei voi odottaa sitä lyhyttä hetkeä, että pääsee suihkuun tms.
Mene ap suihkuun ja vie vaikka roskat. Ei ole keholle hyväksi tuollainen vetelehtiminen ja trollailu. Muutut pian ameebaksi!
Et häpeä. Ymmärrän hyvin, että jotain vain haluaa tehdä rauhassa muilta, vaikka aviopuolisolta.
Mitenkä huono itsetunto sulla on, jos kyselet tuollaisia? Jos sinä et halua sinne vessaan muita kun siellä asioit, niin silloin se on niin. Jokainen tavallisen kasvatuksen saanut ymmärtää kyaeenalaismatta.
Onko teillä talon ainoa wc suihkutiloissa???
Mutta joo, ei miehen tarvitse just silloin mennä suihkuun, kun sinä olet vessassa. Vessarauha pitää olla kaikilla. Itse kyllä laitan oven lukkoon.
Mies meillä ei laita ja ei ole kivä, kun avaat vessan oven ja sillä mies lorottelee pönttöön tai istuu paskalla.
WC/suihku käynti on usein se ainoa ns. oma hetki kun ollaan kotona. Pitää toiselle edes sen verran antaa omaa aikaa ja tilaa. Ihan sama mitä siellä tekee.
Tietysti sitä kuuluu hävetä, aivan kuten kusemista ja paskantamista kuuluu hävetä. Siksi vessoissa on ovet. Jos kukaan ei häpeäisi noita, kaikki jättäisi ovet auki kun ne käy esim. paskalla julkisessa vessassa.
Meetkö sinä vessaan kun miehesi on pyyhkimässä prsettään? Tahi tumputtamassa?
Noh kukin tyylillään, ja talossa talon tavat. Kiinnostaa kuin kilo paskaa oikeestaan.
Laitat oven lukkoon.