Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemusta Ordinaryn retinoliseerumeista?
Olen käyttänyt pari putelia. En tiedä oikein onko tuonut muutosta iholle. Ehkä vähän kirkastanut? Muuten en ole huomannut mitään suurempaa eroa. Halpaa se on, eikä minun herkkä ihoni ole mitenkään kärsinyt.
Onko jollain kokemusta erittäin hyvästä silmänympärysvoiteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aamuisin Vichyn Mineral 89- seerumia ja iltaisin Medic8 Retinol 3TR-seerumia. Näillä iho on entiseen verrattuna uskomattoman kuulas, kosteutettu ja lähes finnitön. Olen atoopikko ja etenkin silmänalusten iho lähes halkeilee talvisin. Aamuseerumin päälle levitän vielä tuhdin kosteusvoiteen. Meikkiä en atopian vuoksi käytä, koska iho ei kestä päivittäistä pesemistä.
Pisteet täältäkin tuolle Vichyn seerumille -toimii hyvin pakkasilla 👌👍
Tuo Vichyn Mineral89 ei itse asiassa ole seerumi, vaan "hoitoneste" joka on ennemminkin kasvoveden sijasta käytettävä tehokosteuttava tuote. Hyvää tavaraa, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botox 3 krt vuodessa. Kaikki muu on humpuukia
Muistele sitten, mitä olet aiheuttanut eläimille, joka kerran kun peilistä kuvaasi katselet.
Botuliinitoksiinin testaamiseen käytetään paljon kärsimystä aiheuttavaa LD50-myrkyllisyystestiä. Hiirien vatsaonteloihin injektoidaan vaihtelevia annostuksia botuliinitoksiinia, minkä tavoitteena löytää se annos, joka tappaa puolet injektoiduista eläimistä. Hitaasti etenevä myrkytys aiheuttaa suurta kärsimystä eläimille, jotka tukehtuvat lopulta lihasten halvaantumisen takia.
Tuo on niin surullista.
Itse en ota pistoksia juuri tuosta syystä, muuten kyllä ottaisin.
Se joku suomalainen bloggaaja muuten selitti tuosta, että se on sille ok, koska hiiret on haittaeläimiä, ikävä tapa oikeuttaa itselleen ihan suora eläinrääkkäys.
Vierailija kirjoitti:
Ostin paljon hehkutetun japanilaisen Hada Labo-tuotemerkin kosteuttavan kasvoveden (Gokujyn Hualuronic Acid Lotion). Eilen illalla laitoin ekan kerran kasvoille ja täytyy kyllä sanoa että erittäin hyvältä vaikuttaa. Iho tuntui koko illan todella kosteutetulta ja vielä nyt aamullakin. Päällisin puolin ei tietenkään näin yhden kerran jälkeen huomaa mitään, mutta iho tuntuu todella hyvältä.
Laitanpa päivityksen noin viikon käytön jälkeen.
Tykkään älyttömästi, iho on tosi kosteutetun tuntuinen ja tuntuu että tuo auttaa myös muita tuotteita imeytymään paremmin. Älyttömän riittoisaa myös, pullo tulee kestämään mulla varmaan ikuisuuden vaikka laitan tuotetta myös kaulalle ja dekolteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemusta Ordinaryn retinoliseerumeista?
Olen käyttänyt pari putelia. En tiedä oikein onko tuonut muutosta iholle. Ehkä vähän kirkastanut? Muuten en ole huomannut mitään suurempaa eroa. Halpaa se on, eikä minun herkkä ihoni ole mitenkään kärsinyt.
Onko jollain kokemusta erittäin hyvästä silmänympärysvoiteesta?
Aikoinaan kun retinoli tuli amerikkalaisten tietoisuuteen niin luin siitä lehdistä. Naiset käyttivät lastensa ja tuttavien aknevoiteita ryppyjen poistoon. Retinoli on tehokasta, jos sitä isoina pitoisuuksina. Sitten pitää myös osata suojata iho päiväksi ja kosteuttaa sitä viimeisen päälle. Retinoli kuivattaa. Minä en vieläkään usko, että reilusti tehoavaa retinolia saa muuten kuin reseptillä..
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi tilata Korea kosmetiikkaa? Kiinnostaa.
Ihan citymarketista löytyy mm. Misshaa. Seerumeita, bb-voiteita, kosteusvoiteita, kangasnaamioita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä into joillain on alapeukuttaa toisten tuotesuosituksia? Kertokaa ihmeessä jos ette pidä jostain tuotteesta, muuten jää arvoituksesi että mikä oikein harmittaa. En siis ole tuo hymyn tyrkyttäjä.
Ihme porukkaa.
Tällaisissa ketjuissa peukutan alas jos itsellä on päinvastaisi kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi tilata Korea kosmetiikkaa? Kiinnostaa.
Ihan citymarketista löytyy mm. Misshaa. Seerumeita, bb-voiteita, kosteusvoiteita, kangasnaamioita.
On vaan aika kovan hintaisia tuolla.
Ihotyyppi vanheneva, kuiva, atooppinen eli herkkä. Tässä muutamia suosikkeja
- Pirkka lastenvoide (kyllä, se missä on nallenkuvia)
- kaikki First Aid Beautyn Ultra Repair Cream
- Thalgo-sarja
- Lidlin Cien-silmänympärysvoide, jota vetelen kasvoille ja otan matkoille mukaan (pieni, halpa)
- Bepanthenin rasvaisempi voide
- Eucerin Q10, La Roche Posay ja Avene -sarjat apteekeista
- Decleorin Aromessence Rose D'Orient Serum
- Peter Thomas Rothin kurkkugeelinaamio kuumina kesäpäivinä
- samoin Misshan Aloe Vera -geeli, hoitaa myös kärähtäneen ihon
- Payot-merkin silmänympräysvoiteet
- Muradin seerumit
- Madaran Sos hydra moisture ja radiance naamio
- Eve Lomin käsittämättömän ihana puhdistusvoide, tämä on "holy grail"
- Dr PawPaw "ultimate balm", joka on vähän kuin vaseliinia tuubissa
- Ceridal lipogeeli apteekista (hyvin paksua kamaa myös ja tekee suojaavan kalvon iholle)
- Ja vielä Dermalogican Age smart multivitamin power recovery -naamio, joka on kuulemma myös Victoria "Posh" Beckhamin suosikkituote. Naureskelin tuolle mutta tämä on ihan hyvä MUTTA vielä parempi on Multivitamin power firm pienessä tuubissa, oikea ihmevoide. Se pullauttaa pienet rypyt ja saa ihon pinnan näyttämään sileältä. Tätä aina pieni tuubi mukana ja aamut ovat mukavampia vaikka missä olisi reissussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä into joillain on alapeukuttaa toisten tuotesuosituksia? Kertokaa ihmeessä jos ette pidä jostain tuotteesta, muuten jää arvoituksesi että mikä oikein harmittaa. En siis ole tuo hymyn tyrkyttäjä.
Ihme porukkaa.
Tällaisissa ketjuissa peukutan alas jos itsellä on päinvastaisi kokemuksia.
Ei kauhean hyödyllistä jos joku listaa kuusi tuotetta ja sinä kommentoit alapeukuttamalla. Avaisitko hieman tuon peukuttamisen sijasta. Joo kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemuksia suolasaippuasta?
Hyvä aamupesuun - ei tehnyt ihmeitä. Voi toimiakin ennaltaehkäisyyn, jos jollain on taipumusta akneen. Iho täytyy olla vaan ehjä, koska muuten kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat risiiniöljyä? Ihan jostain marketista?
Apteekista tai luontaiskaupoista
Leaders coconut gel sheet maskit. Varsinkn tomaatti ja broccoli. Ihan mielettömän kosteuttavia ja ihoa kirkastavia.
Sulwhasoo inkivääriseerumi (Concentrated Ginseng Renewing Serum) on ihan huippu, vaikkakin kallis!
Madalsi ryppyjä parissa viikossa ja kirkasti yleisilmettä. Tehokosteutti kivasti, enkä ole käyttänyt enää kosteuttavia yönaamioita. Inkiväärin tuoksu on myös huumaava. Voisin käyttää pelkästään tuoksun takia.
Vierailija kirjoitti:
Sulwhasoo inkivääriseerumi (Concentrated Ginseng Renewing Serum) on ihan huippu, vaikkakin kallis!
Madalsi ryppyjä parissa viikossa ja kirkasti yleisilmettä. Tehokosteutti kivasti, enkä ole käyttänyt enää kosteuttavia yönaamioita. Inkiväärin tuoksu on myös huumaava. Voisin käyttää pelkästään tuoksun takia.
Mistä ostat tuota?
up