Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?

Vierailija
13.01.2019 |

Kerro oma suosikkisi mistä et luovu?

Kommentit (346)

Vierailija
301/346 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppupp

Vierailija
302/346 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen V-shaping pikakaunistaja. Kuulas-sarjaa. Aivan mieletön. Mainitsin siitä parille kaverille ja hekin olivat löytäneet sen. Näkyy heti ihossa, kun sitä lätkäisee aamulla naamaan. Maksaa noin 30 Euroa.

Ostin tämän tuotteen mutta en kokenut mitään erityistä kaunistavaa efektiä. Ehkä se ei vain toiminut muiden käyttämieni tuotteiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/346 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kokemuksia Son&Park Beauty Waterista? Ajattelin tilata.

Vierailija
304/346 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioeffect. Aloe vera geeli.

Vierailija
305/346 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
306/346 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The ordinaryn tuotteet. C-vitamiinia sisältävät.

Vierailija
307/346 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli, tai retinoidi, mitä se nyt on. Tasoittanut ja kirkastanut ihon väriä huimasti ja alkavat epäpuhtaudet häviää oikeastaan saman tien. Huolellinen aurinkosuojaus pitää sitten muistaa kun näitä käyttää, mikä on itselläni vielä vähän hakusessa. Joskus aamuisin unohtuu laittaa aurinkorasva.

Vierailija
308/346 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshan seerumi

Vierailija
309/346 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misshan seerumi

Mikä niistä? Miten se on auttanut?

Vierailija
310/346 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisleyn silmänympärysvoide. Kallista, mutta liftaus ihan tuntuu silmissä.

Vierailija
311/346 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua! Miten säilytetään Ordinaryn retinoliseerumia! Pullon kyljessä sanotaan ”cool and dry place”, jääkaapissako? Kuinka usein käytätte tuota ja missä kohtaa, heti ihonpuhdistuksen jälkeen (niin kuin korealaiseen tyyliin kuuluu) vai vesipohjaisten hoitotuotteiden jälkeen, niin kuin pullon kyljessä lukee?

Siis itse silytän ihan vessan kaapissa. Onko sulla siis joku seerumi, vai onko se joku niistä retinoideista (2% tai 5%)? Käytän n. 6 iltana viikossa. Silloin en laita kun olen käyttänyt sitä niiden happokuorintaa. Illalla kasvopesun jälkeen kasvovesi, sen jälkeen retinol ja sitten seerumi ja silmänympärysvoide ja lopiksi kasvorasva. Käsittääkseni hapot ja retinol ei miksaa, joten vältän jopa hyaluronihappopitoisia tuotteita.

Kiitos vastauksestasi!

Itselläni siis tuo granactive retinoid in squalane 2% muutaman päivän ollut käytössä. Olen toistaiseksi laittanut joka ilta, alle olen laittanut Misshan First treatment essencen. Ei ole tullut minkäänlaista ihoärsytystä, toki muutama päivä vasta mennyt ja jos jotain ilmenee niin tietenkin harvennan. Hyaluronihappoa käytän myös, mutta olen ymmärtänyt että tuo olisi ok kun on yksinomaan kosteuttava aine? Käytössä myös BHAta sisältävä kasvovesi, mutta käsittääkseni tuossakin on tuo bha niin pienenä pitoisuutena että on olisi ok. Täytyy tutkia asiaa vielä.

Mitä tuloksiin tulee, niin retinoidi taitaa olla ainoa aine, joka on tehnyt todellakin silminnähtävän vaikutuksen näin lyhyessä ajassa ihooni. Iho on kirkastunut huomattavasti ja se tuntuu ihanan sileältä, väri ei ole varmaan ikinä ollut näin tasainen. Hämmästyttävä vaikutus😳

Mulla myös toi ordinaryn retinoid, en ole kokeillut vielä .Voiko vuorotella hyaluronihappo-voiteiden kanssa? Eli jokatoinen päivä toista jne? Tietääkö kukaan? Vai onko parempi kokeilla yksinään esim viikon?

Vierailija
312/346 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ostin.

Vierailija
313/346 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua! Miten säilytetään Ordinaryn retinoliseerumia! Pullon kyljessä sanotaan ”cool and dry place”, jääkaapissako? Kuinka usein käytätte tuota ja missä kohtaa, heti ihonpuhdistuksen jälkeen (niin kuin korealaiseen tyyliin kuuluu) vai vesipohjaisten hoitotuotteiden jälkeen, niin kuin pullon kyljessä lukee?

Siis itse silytän ihan vessan kaapissa. Onko sulla siis joku seerumi, vai onko se joku niistä retinoideista (2% tai 5%)? Käytän n. 6 iltana viikossa. Silloin en laita kun olen käyttänyt sitä niiden happokuorintaa. Illalla kasvopesun jälkeen kasvovesi, sen jälkeen retinol ja sitten seerumi ja silmänympärysvoide ja lopiksi kasvorasva. Käsittääkseni hapot ja retinol ei miksaa, joten vältän jopa hyaluronihappopitoisia tuotteita.

Kiitos vastauksestasi!

Itselläni siis tuo granactive retinoid in squalane 2% muutaman päivän ollut käytössä. Olen toistaiseksi laittanut joka ilta, alle olen laittanut Misshan First treatment essencen. Ei ole tullut minkäänlaista ihoärsytystä, toki muutama päivä vasta mennyt ja jos jotain ilmenee niin tietenkin harvennan. Hyaluronihappoa käytän myös, mutta olen ymmärtänyt että tuo olisi ok kun on yksinomaan kosteuttava aine? Käytössä myös BHAta sisältävä kasvovesi, mutta käsittääkseni tuossakin on tuo bha niin pienenä pitoisuutena että on olisi ok. Täytyy tutkia asiaa vielä.

Mitä tuloksiin tulee, niin retinoidi taitaa olla ainoa aine, joka on tehnyt todellakin silminnähtävän vaikutuksen näin lyhyessä ajassa ihooni. Iho on kirkastunut huomattavasti ja se tuntuu ihanan sileältä, väri ei ole varmaan ikinä ollut näin tasainen. Hämmästyttävä vaikutus😳

Mulla myös toi ordinaryn retinoid, en ole kokeillut vielä .Voiko vuorotella hyaluronihappo-voiteiden kanssa? Eli jokatoinen päivä toista jne? Tietääkö kukaan? Vai onko parempi kokeilla yksinään esim viikon?

Mitä voidetta käytät? Hyaluronihappo on kosteuttava aine, ei ihoa uudistava niin kuin retinoidi. Voit käyttää yhdessä.

Vierailija
314/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen lehdistötiedotteen epressin kautta profhilosta ja kiinnostuin ja googlailin ja päädyin tänne. Pakko kiittää kommenteista mitä luin täältä kun löysin hoidon. Oma 40-vuotiaan kasvojen iho vaihtui 30-kymppisen ja ystävät on kommentoineet että iho hehkuu. Turusta olen ja Skinbeautyssa kävin itse

Vierailija
315/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran Oil-to-milk kasvokuorinta-aine ja Sos hydra mask naamio. Tämä parivaljakko on todella tehnyt näkyvää parannusta iholleni.

Vierailija
316/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titta kirjoitti:

Luin sen lehdistötiedotteen epressin kautta profhilosta ja kiinnostuin ja googlailin ja päädyin tänne. Pakko kiittää kommenteista mitä luin täältä kun löysin hoidon. Oma 40-vuotiaan kasvojen iho vaihtui 30-kymppisen ja ystävät on kommentoineet että iho hehkuu. Turusta olen ja Skinbeautyssa kävin itse

Paljon maksoi, kuinka kauan vaikutus kestää?

Vierailija
317/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos on pitkäkestoinen mutta riippuu elämäntavoista. Maksoi 400 e per kerta (kaksi kertaa yhteensä) mutta kun lasken viime vuonna ottamani mikroneulauksen ja happohoidon ja voiteet yhteensä, lopputulos ei vaan ole  ollut yhtä hyvä ja maksoi saman.Tosi hyvä kun vinkkejä jaetaan 

Vierailija
318/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahiomakone

Vierailija
319/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunahappo apteekista, teen kasvovettä ja naamioita

Avitcid-reseptilääke, a-vitamiinia

Eri seerumit, päälle tippa Fazerin kauraöwljyä.

Vierailija
320/346 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistava = kuoriva

Ohut- ja herkkäihoisten syytä varoa, ettei mene kasvot vereslihalle.

Nimim. kantapaan kautta opittu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan