Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?

Vierailija
13.01.2019 |

Kerro oma suosikkisi mistä et luovu?

Kommentit (346)

Vierailija
221/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina vaatii kaikkien sinne menevien tuotteiden testaamista eläimillä ennen kuin päätyvät markkinalle. Siksi esim kaikki isot kosmetiikkavalmistajat niitä tekee. Jos siis Kiinaan halajaa.

Vierailija
222/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tilata Korea kosmetiikkaa? Kiinnostaa.

eleven.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivelen spermaa kasvoihini. Nuorentaa. Lisäksi miellyttävä tuoksu.

Vierailija
224/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermalex eczema -voide, Egyptian Magic -voide ja Madaran Nokkosvoide.

Mulla on todella ongelmallinen iho, joka on yliherkkä, poskista kuiva ja punoittava, ja täydellistä tuotetta en ole vielä löytänyt. Mutta nuo kolme ovat olleet viime aikoina suosikkejani.

Vierailija
225/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän erikoinen mutta kerronpahan silti

Kurkuma (keltainen mauste) ja silmänympärysvoide yhdessä tummiin sinertäviin silmänalusiin. Nukun yöt siis tämän mixin kanssa ja nykyään ei enää silmänaluset ole niin tummat/siniset. Luonnon colour corrector

Käytän myös risiiniöljyä päänahkaani joka saa hiukset kasvamaan nopeammin ja terveempänä. Kärsin ennen hiustenlähdöstä,en enää. Sain risiiniöljyllä myös kulmakarvani kasvamaan takaisin kun nuorena pöljänä olin niitä jatkuvasti nyppinyt pois.

Vierailija
226/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan koreakosmetiikkani pääasiassa iherb ja jolse.com. Tämä siis tuolle kysyjälle.

Vierailija
227/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkuma (keltainen mauste) ja silmänympärysvoide yhdessä tummiin sinertäviin silmänalusiin. Nukun yöt siis tämän mixin kanssa ja nykyään ei enää silmänaluset ole niin tummat/siniset. Luonnon colour corrector

Käytän myös risiiniöljyä päänahkaani joka saa hiukset kasvamaan nopeammin ja terveempänä. Kärsin ennen hiustenlähdöstä,en enää. Sain risiiniöljyllä myös kulmakarvani kasvamaan takaisin kun nuorena pöljänä olin niitä jatkuvasti nyppinyt pois.

Mistä ostat risiiniöljyä? Ihan jostain marketista?

Vierailija
228/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan puhutaan enemmän kasvoista yleisesti, mutta Laneigen Lip Sleeping Mask (korealainen) on ollut mulle pelastus. Tarttui mukaan reilu vuosi sitten reissussa  ja sen jälkeen ei ole ollut rohtuneita huulia kertaakaan, huulet ovat talvellakin ihan sileät ja pehmeät, mikä on pieni ihme. Käytän sekä öisin että tarvittaessa myös päivisin ihan huulirasvana, on todella riittoisaa eikä siis todellakaan tarvitse olla koko ajan lisäämässä. Saa Ebaysta tilattua ainakin, varmasti muualtakin. Tykkään kokeilla kosmetiikkaa ja aika harvoin ostan samaa tuotetta uudestaan, mutta tästä en luovu.

Vierailija
229/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen Comme Avant.com-sarja, shea-voide sekä marseillesaippua, palashamppoo myös ok. Atooppinen iho pysyy kurissa paremmin kuin ikinä ennen. Ja on edullista.

Vierailija
230/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aamuisin Vichyn Mineral 89- seerumia ja iltaisin Medic8 Retinol 3TR-seerumia. Näillä iho on entiseen verrattuna uskomattoman kuulas, kosteutettu ja lähes finnitön. Olen atoopikko ja etenkin silmänalusten iho lähes halkeilee talvisin. Aamuseerumin päälle levitän vielä tuhdin kosteusvoiteen. Meikkiä en atopian vuoksi käytä, koska iho ei kestä päivittäistä pesemistä.

Pisteet täältäkin tuolle Vichyn seerumille -toimii hyvin pakkasilla 👌👍

Vierailija
231/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein laitat risiiniöljyä päänahkaan? Oletettavasti joka yö? Sehän pitää aina pestä pois aamuisin. 

Tiedän kyllä, että se kuulemma edistää kaikenlaisien karvojen kasvua (näin apteekissa jopa erityistä ripsien ja hiusten hoitoöljyä, ja kun tutkin purkkia niin risiiniöljyähän se oli - jätin ostamatta, sillä sitä saa paljon halvemmallakin). Mieleni tekisi kokeilla myös päänahkaan. 

Vierailija
232/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuosta kurkumasta ihon on sitten kellertävä viikko eteenpäin. ihan vaan varoitukseksi. ja pilaa vuodevaatteet samalla

kokeilkaa eka laittamalla vaikkapa kädelle jos ette usko.

Vierailija
233/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemminkin tässä ketjussa mainitut Ilona Luonkosin öljypuhdistuskakut on kyllä tosi ihania! Saaneet mun ihon todella kauniin kuulaan näköiseksi ja epäpuhtaudet on vähentyneet. Lisäksi suomalainen tuote!

Vierailija
234/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin viikko sitten tulivat ne tilaamani korea kosmetiikka ja ordinaryn tuotteet postissa. Nyt kun oon käyttänyt niin ihan sama petolinnun perse se sieltä peilistä mua tuijottaa. Eipä kyllä mitään eroa siinä kalpeassa ja kuivassa rusinaryppy ihossani eli ihan huijausta molemmat sarjat.

Ei sitä mitään voi sille kun on syntynyt suomalaiseksi naiseksi 😢

No kerro ihmeessä mitä tuotteita tilasit ja mihin iho-ongelmiin😅

Ja ei mikään kosmetiikka ihmeitä tee viikossa. Pitkäjänteisyyttä vaaditaan tuossakin. Niin ja voi olla että ko. tuotteet eivät vain sovi ihollesi, niinkin voi käydä. Tuo k-kosmetiikan aloitus kannattaakin aloittaa tuote kerrallaan ja kuulostella mitä iho on asiasta mieltä muutaman päivän ajan eikä kerralla lätkäistä siihen kaikkia mahdollisia seerumeita ja happoja.

Noita korean tuotteita oli jotain 10 kpl. Voi kunpa muistaisinkin nimet. Ne oli kaikki listasta jostain blogista mukamas niitä parhaita. Kaksi eri puhdistus ainetta, etanalitkua, seerumeita ja kosteusvoiteita, maskeja. Ordinarysta the buffet ja toinen oli silmänalusille.

Kuten sanoin ryppyjä ja kuiva iho. Silmänalusetkin ovat ihan siniset ja ontot.

Olet siis vain viikon käyttänyt noita? Mitä vaikutuksia odotit tuossa ajassa huomaavasi? Vaikka tuote on bloggarin iholle hyvä ja toimiva, ei se tarkoita että se toimisi sinulla.

Vierailija
235/346 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin viikko sitten tulivat ne tilaamani korea kosmetiikka ja ordinaryn tuotteet postissa. Nyt kun oon käyttänyt niin ihan sama petolinnun perse se sieltä peilistä mua tuijottaa. Eipä kyllä mitään eroa siinä kalpeassa ja kuivassa rusinaryppy ihossani eli ihan huijausta molemmat sarjat.

Ja ei mikään kosmetiikka ihmeitä tee viikossa. Pitkäjänteisyyttä vaaditaan tuossakin. Niin ja voi olla että ko. tuotteet eivät vain sovi ihollesi, niinkin voi käydä. Tuo k-kosmetiikan aloitus kannattaakin aloittaa tuote kerrallaan ja kuulostella mitä iho on asiasta mieltä muutaman päivän ajan eikä kerralla lätkäistä siihen kaikkia mahdollisia seerumeita ja happoja.

Noita korean tuotteita oli jotain 10 kpl. Voi kunpa muistaisinkin nimet. Ne oli kaikki listasta jostain blogista mukamas niitä parhaita. Kaksi eri puhdistus ainetta, etanalitkua, seerumeita ja kosteusvoiteita, maskeja. Ordinarysta the buffet ja toinen oli silmänalusille.

Olet siis vain viikon käyttänyt noita? Mitä vaikutuksia odotit tuossa ajassa huomaavasi? Vaikka tuote on bloggarin iholle hyvä ja toimiva, ei se tarkoita että se toimisi sinulla.

Voisi iho edes vaikkapa olla kosteampi. Mutta ei. Kun laitaa noita niin parin tunnin päästä se on taas kuiva. Huonommat nuo tuotteet ovat kuin länsimaalaiset.

Vierailija
236/346 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä  aine oikeesti tehoaa nenän mustapäihin? Eipä kyllä näytä mikään. Sama silmänalusten kanssa. Huijausta kaikki vaan isojen lupausten kera.

Mulla toimii nenään bioren mustapäälaput (ne mustat) ja silmänalusiin The Ordinaryn caffeine solution 5% ja siihen päälle joku hyvä tuhti sy-voide.

Vierailija
237/346 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä  aine oikeesti tehoaa nenän mustapäihin? Eipä kyllä näytä mikään. Sama silmänalusten kanssa. Huijausta kaikki vaan isojen lupausten kera.

Onko mustapäitä vai ns. sebaceous filaments?

http://lifeanddisasters.blogspot.com/2016/06/iho-suurennuslasin-alla.ht…

Vierailija
238/346 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erisanin hoitava puhdistusgeeli.

Minulle aivan liian tuju ja kuivattava. Samoin Erisanin peruskasvovoide. :/ Naama kirvelee, punoittaa ja rapisee molempien jälkeen.

Mulla taas toi Erisanin hoitava puhdistusgeeli jätti naaman ihan liejuisen tuntuiseksi poishuuhtelun jälkeen. Kahdessa viikossa kasvojen iho meni hirveään kuntoon, näppyä ja paukamaa joka puolella. Lopetin siihen ja iho pääsi parantumaan.

Minusta nää (kirvely, punoitus tms) kuulostaa niin kummalliselta, että vaikea uskoa, mutta kai sitä voi olla niin erilaiset ihot. Minusta tuo Erisan on nimenomaan tuommoinen mieto ja kevyt eikä mikään tuju. Hyvin putsannut ja rauhoittanut minun kuivaa sekaihoani. Ja Erisan kosteuttava kasvovoide loistava seerumin päälle.

Tällä hetkellä on kyllä L300 fresh hydration puhdistusgeeli käytössä, kun tuli tarjouksessa vastaan. Vaikuttaa hyvältä ja ei-kuivattavalta, vaikka haju on aika inha, tuommonen jalkavoiteen haju, hajusteeton tuote kun on.

Vierailija
239/346 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tilata Korea kosmetiikkaa? Kiinnostaa.

eBay.com

Voi näitä ebaysta ostaa, kun on tarkkana.

Kattoo että myyjällä positiivisia palautteita yli 99.5% ja että tuote tulee koreasta, ehdottomasti ei kiinasta.

Siis jos ajattelee vain sitä että saa sen tuotteen mitä haluaakin, toki voi miettiä sitäkin onko järkevää tilata yksittäisiä nyssäköitä toiselta puolelta maapalloa...

Vierailija
240/346 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siniset silmänaluset johtuvat kasvojen rakenteesta, siihen ei ihonhoitotuotteet auta. Ovatko hankkimasi tuotteet nimenomaan kuivalle iholle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme