Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?
Kommentit (346)
Mulla on lajitelma the Ordinaryn happoja, seerumeita ja öljyjä enkä vaihtaisi mitään pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat tuota?
Sain tuliaisena Ruotsista, mutta Huutiksessa näyttäisi olevan myös myynnissä.
Ok. Menen keväämmällä käymään USAssa, täytyy katsella jos tulee vastaan. Olen pitkään silmäillyt noita Sulwhasoon tuotteita, mutta en ole raatsinut vielä ostaa kun ovat aika hinnakkaita. Onko riittoisa tuo seerumi?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Menen keväämmällä käymään USAssa, täytyy katsella jos tulee vastaan. Olen pitkään silmäillyt noita Sulwhasoon tuotteita, mutta en ole raatsinut vielä ostaa kun ovat aika hinnakkaita. Onko riittoisa tuo seerumi?
On riittoisa, kun käytän sen alla Sulwhasoon halvempaa Snowise-linjan aktivointiseerumia ja tätä kalliimpaa seerumia sitten vain pari tippaa illalla (puol pumppaus). Snowise tehostaa seerumin vaikutuksia. Itsellä kuukausi takana ja huomasin tässä sivussa, että maksaläiskät ovat hieman vaalentuneet, mikä oli mukava yllätys. En näe pullon läpi, mutta arvioisin, että oma pullo riittää 3-6 kk. Mun käytössä 30ml voidepurkki riittää yleensä 1,5-2 kk ja 15ml sy-tuubi vuoden.
Apua! Miten säilytetään Ordinaryn retinoliseerumia! Pullon kyljessä sanotaan ”cool and dry place”, jääkaapissako? Kuinka usein käytätte tuota ja missä kohtaa, heti ihonpuhdistuksen jälkeen (niin kuin korealaiseen tyyliin kuuluu) vai vesipohjaisten hoitotuotteiden jälkeen, niin kuin pullon kyljessä lukee?
Ilmaista käsirasvaa töistä kirjoitti:
Töissä on jotain hajusteetonta teollisuus käsirasvaa johon lisätty mehiläisvahaa, lähti vuosia naamalla ollut kesivä kuiva ihottuma, yllätyin.
Aikaisemmin olen kokeillut rasvaisia voiteita mutta ihottuma on muuttunut todella punaiseksi, tässä käsirasvassa on ilmeisesti enemmän vettä ja se imeytyy nopeasti.
Miten ihmeessä mieleesi juolahti käyttää työpaikkasi käsirasvaa kasvoillesi?
Dermosilin talvivoide kasvoille. Mun atooppinen iho ei hilseilee, eikä tule kuivia läikkiä.
The Ordinaryn Retinoid. Mustapäät vähentyneet selkeästi. Nenä ei kiillä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Miten säilytetään Ordinaryn retinoliseerumia! Pullon kyljessä sanotaan ”cool and dry place”, jääkaapissako? Kuinka usein käytätte tuota ja missä kohtaa, heti ihonpuhdistuksen jälkeen (niin kuin korealaiseen tyyliin kuuluu) vai vesipohjaisten hoitotuotteiden jälkeen, niin kuin pullon kyljessä lukee?
Siis itse silytän ihan vessan kaapissa. Onko sulla siis joku seerumi, vai onko se joku niistä retinoideista (2% tai 5%)? Käytän n. 6 iltana viikossa. Silloin en laita kun olen käyttänyt sitä niiden happokuorintaa. Illalla kasvopesun jälkeen kasvovesi, sen jälkeen retinol ja sitten seerumi ja silmänympärysvoide ja lopiksi kasvorasva. Käsittääkseni hapot ja retinol ei miksaa, joten vältän jopa hyaluronihappopitoisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itse silytän ihan vessan kaapissa. Onko sulla siis joku seerumi, vai onko se joku niistä retinoideista (2% tai 5%)? Käytän n. 6 iltana viikossa. Silloin en laita kun olen käyttänyt sitä niiden happokuorintaa. Illalla kasvopesun jälkeen kasvovesi, sen jälkeen retinol ja sitten seerumi ja silmänympärysvoide ja lopiksi kasvorasva. Käsittääkseni hapot ja retinol ei miksaa, joten vältän jopa hyaluronihappopitoisia tuotteita.
Kiitos vastauksestasi!
Itselläni siis tuo granactive retinoid in squalane 2% muutaman päivän ollut käytössä. Olen toistaiseksi laittanut joka ilta, alle olen laittanut Misshan First treatment essencen. Ei ole tullut minkäänlaista ihoärsytystä, toki muutama päivä vasta mennyt ja jos jotain ilmenee niin tietenkin harvennan. Hyaluronihappoa käytän myös, mutta olen ymmärtänyt että tuo olisi ok kun on yksinomaan kosteuttava aine? Käytössä myös BHAta sisältävä kasvovesi, mutta käsittääkseni tuossakin on tuo bha niin pienenä pitoisuutena että on olisi ok. Täytyy tutkia asiaa vielä.
Mitä tuloksiin tulee, niin retinoidi taitaa olla ainoa aine, joka on tehnyt todellakin silminnähtävän vaikutuksen näin lyhyessä ajassa ihooni. Iho on kirkastunut huomattavasti ja se tuntuu ihanan sileältä, väri ei ole varmaan ikinä ollut näin tasainen. Hämmästyttävä vaikutus😳
Stratia Liquid Gold voide. Tilasin just kolmannen pullon. Toivottavasti sen valmistusta ei ikinä lopeteta. Mun iholle just sopivan hoitava mutta käy myös meikin alle ohuemmalla annostuksella.
Remescar silmänympärysvoide. Oikeasti kiristää ihoa hiukan. Ei nyt tee ihmeitä mutta tosi hyvä kuitenkin. Harmi vaan että on talvisaikaan liian kuivaa eikä voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Stratia Liquid Gold voide. Tilasin just kolmannen pullon. Toivottavasti sen valmistusta ei ikinä lopeteta. Mun iholle just sopivan hoitava mutta käy myös meikin alle ohuemmalla annostuksella.
Mistä tilaat sitä?
Katselin sitä joskus vuosi sitten, mutta silloin sitä sai vain usasta ja lähetyskulut oli liian korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilaat sitä?
Katselin sitä joskus vuosi sitten, mutta silloin sitä sai vain usasta ja lähetyskulut oli liian korkeat.
Usasta tilaan, sitä ei saa tietääkseni muualta. N.10$ on lähetyskulut. Tilasin samalla niiden uuden c-vitamiiniseerumin.
Sain tuliaisena Ruotsista, mutta Huutiksessa näyttäisi olevan myös myynnissä.