Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?

Vierailija
13.01.2019 |

Kerro oma suosikkisi mistä et luovu?

Kommentit (346)

Vierailija
1/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin just pitkäst aikaa mun vanhan meikkivoide-peitopuikon eli max factorin pan stick. :D joskus en löytäny enää sitä tuotetta ja olin tosi surullinen, koska se kaunisti mua mun mielestä tosi hyvin.. luulin et niit ei enää valmisteta ja ostin tilalle jtn parin euron peitepuikkoo joka oli ihan surkee ja viel ihan liian vaaleaa.

ahh ihanaa oli löytää tota.

ja sit tietty ennen meikkasin aika paljon, esim . kuultotuotteet iholla teki kasvot ihan uskomattoman näkösiks, sellasiks hohtaviks ja tosi hyvinvoivan näkösiks, kaikki aina kehu miten on raikas ja hyvä iho noiden ansiost.. nykyään oon kai vähän negatiivinen ku oon aatellu et "oon koht 30, ne vaan korostaa ryppyjä" vaikka oikeesti oon suht varma et ne vielä tän ikäsenä sopis ja kaunistais TOSI paljon.

muutenkaa en oo jaksanu kauheesti panostaa meikkaamisee siks oonki nyt tyytyväinen tosta peitepuikosta, koska se on todella hyvää ja halpaakin.

ja tiettyesim joe blascon tuotteet on tosi hyviä, mut myös kalliita. mut ne sopii, jos on tosi laittautuva tyyli , koska niil saa ihan täysin eri ihmisen näköseks. :DDD on niin peittäviä. saa kunnon pakkelit jos haluu. multa löytyy meikkejä vieläki suht paljon, mitä en oo käyttäny.

onneks peitepuikko nyt löytyi.

Vierailija
2/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikoinaan Avenen Eluage Anti-wrinkle concentrated voidetta. Sitä laitettiin suoraan ryppyihin ja juonteisiin. Tehosi hyvin.

Ei taida enää Suomesta saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aamuisin Vichyn Mineral 89- seerumia ja iltaisin Medic8 Retinol 3TR-seerumia. Näillä iho on entiseen verrattuna uskomattoman kuulas, kosteutettu ja lähes finnitön. Olen atoopikko ja etenkin silmänalusten iho lähes halkeilee talvisin. Aamuseerumin päälle levitän vielä tuhdin kosteusvoiteen. Meikkiä en atopian vuoksi käytä, koska iho ei kestä päivittäistä pesemistä.

Vierailija
4/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen lumenen c-vitamiini seerumi illalla kosteusvoiteen alle. Ei hilseile iho pakkasillakaan enää!

Vierailija
5/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% kasvisruoka. Ihan sisäisesti tosin.

Vierailija
6/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% kasvisruoka. Ihan sisäisesti tosin.

No tätähän tässä kysyttiinkin...

Vierailija
7/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filorgan kolmoishappokuorintalaput.

Vierailija
8/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerin, even brighter yö- ja päivävoide. Korjaa ihon pigmenttihäiriöitä ja tekee ihosta tosi tasaisen värisen ja hehkuvan. Ehdottomasti suosittelen. Mulla kuiva iho, joten käytän tuota yövoidetta aamuin illoin, kun se on vähän täyteläisempää.

Vierailija
9/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanin silmänympärysvoide on toiminut mulla tosi hyvin.

Vierailija
10/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston apteekin kasvoseerumi. Loppui talvinen hilseily.

Vierailija
11/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenlainen Profhilo -hoito, ainoa veitsetön hoitomenetelmä joka kohotti tällaisen nelikymppisen kasvoja näkyvästi tekemättä niistä filleröidyn näköiset. Tehtiin kauneusklinikalla n. 2 viikkoa sitten ja maksoi jotain 400 eur. Aivan uskomaton hoito, ja teho kestää vuoden!

Vierailija
12/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madaran hedelmähappokuorinta.

Vierailija
13/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopiston apteekin kasvoseerumi. Loppui talvinen hilseily.

Kiva kuulla tästä! olen miettinyt tuon ostamista.

Vierailija
14/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenlainen Profhilo -hoito, ainoa veitsetön hoitomenetelmä joka kohotti tällaisen nelikymppisen kasvoja näkyvästi tekemättä niistä filleröidyn näköiset. Tehtiin kauneusklinikalla n. 2 viikkoa sitten ja maksoi jotain 400 eur. Aivan uskomaton hoito, ja teho kestää vuoden!

Kerro lisää?

Vierailija
15/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopikin kaurakasvovesi. Kaurasarja toimii mulla, mutta tuo kasvovesi on sarjan tähtituote. Todella tuo lisää kosteutusta (pintakuivuus poskista on tiessään) ja rauhoittaa. Taputtelen sitä iholle sormin. Laitoin sitä myös ärtyneeseen päänahkaan kun en epätoivoissani keksinyt muuta, ja kutina hävisi heti. 

Käytän tuon kanssa iltaisin kauravoidetta, aamuisin muuta kosteusvoidetta. N47

Vierailija
16/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuttavat seerumit, todella vaikean ihon sain normaalin kosteutetuksi. Nyt voi jopa talvella meikata. En osaa suositella merkkiä, kaikki on olleet ihan hyviä, ei ole eroa Lumenen ja lancomen tuotteella.

Vierailija
17/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkuhappo

Vierailija
18/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkuhappo

Jaa, kysyttiin positiivisia. No akussahan on sekä positiivinen että negatiivinen napa.

Vierailija
19/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon tuhkimotipat! Toimii ainakin omassa naamassa, kaunistaa

Vierailija
20/346 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Body Shopin Drops of youth -kasvovoide. Ihanan kevyt koostumus, iho pysyy raikkaana ja jopa mun hormonaalinen akne väheni hiljalleen lähes nollille tota käyttämällä :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän