Kosmetiikkatuote jota käyttämällä olet saanut näkyviä, positiivisia muutoksia kasvoillesi?
Kommentit (346)
Zuiin meikkipuuteri + ecotoolsin kabukisivellin. Nopeasti ihanan kevyt hyvin ihonväriin sulautuva ainaisten kiireaamujen pelastus. Pikaisella siveltimen pyöräytyksillä tasoittuu oma punakan laikukas iho. Halutessaan voi pyörittää paksumman ja peittävämmänkin kerroksen. Luonnonkosmetiikkaa, myynnissä mm. Ruohonjuuressa, mutta itsellä puuteri ja kyseinen sivellin lähtivät mukaan Sokokselta tosi hyvän esittelijän ansiosta.
Detrian Arctic Arbutin valkoiset pumppupullot seerumi ja voide.
Punanaama ja muutama ryppykin tasoittunu niin, että olen tullut riippuvaiseksi, vaikka olisi kiva kokeilla jotain muutakin välillä...
Vierailija kirjoitti:
Käytin aikoinaan Avenen Eluage Anti-wrinkle concentrated voidetta. Sitä laitettiin suoraan ryppyihin ja juonteisiin. Tehosi hyvin.
Ei taida enää Suomesta saada.
Saisi muuten, mutta Eluage-linja on lopetettu. Ihmetyttää kyllä, miksi edelleen lypsävä ja toimiva lehmä pitää lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Detrian Arctic Arbutin valkoiset pumppupullot seerumi ja voide.
Punanaama ja muutama ryppykin tasoittunu niin, että olen tullut riippuvaiseksi, vaikka olisi kiva kokeilla jotain muutakin välillä...
Seerumi oli minusta aika kuivattavaa, mutta mulla on kyllä vähän outo iho.
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmaan puhutaan enemmän kasvoista yleisesti, mutta Laneigen Lip Sleeping Mask (korealainen) on ollut mulle pelastus. Tarttui mukaan reilu vuosi sitten reissussa ja sen jälkeen ei ole ollut rohtuneita huulia kertaakaan, huulet ovat talvellakin ihan sileät ja pehmeät, mikä on pieni ihme. Käytän sekä öisin että tarvittaessa myös päivisin ihan huulirasvana, on todella riittoisaa eikä siis todellakaan tarvitse olla koko ajan lisäämässä. Saa Ebaysta tilattua ainakin, varmasti muualtakin. Tykkään kokeilla kosmetiikkaa ja aika harvoin ostan samaa tuotetta uudestaan, mutta tästä en luovu.
Tota Laneigen huulivoidetta olen kuullut kehuttavan useamman kerran. Taidan ostaa sen kun seuraavan kerran tilaan ihonhoitotuotteita.
Ihoni on herkkä sekaiho. Talvella hilseilevän kuiva, kesällä kiiltelevä. Epäpuhtauksia välillä ja vähän suurentuneita ihohuokosia. Luen paljon kosmetiikka-aiheisia blogeja ym. ja vertailen niiden perusteella tuotteita ja teen ostokset niiden perusteella. Suosin luonnonkosmetiikkaa. Omat ykköstuotteet tällä hetkellä:
Puhdistusaineena Essen sensitive cleanser on ollut tähän menessä paras, mutta se on tosi kallis (yli 50e), joten en ole ostanut omaksi. Nyt käytössä Mia Höytö Säihke-puhdistusaine, mutta se on kuitenkin vähän kuivattava näin talvella. Hyviä kokemuksia myös Estelle & Thildin puhdistusgeelistä ja Mossan puhdistusemulsiosta.
Kasvovetenä Flow-kosmetiikan ruusuvesi. Ihana tuoksu, ihana tuntuma, ja kohtuullinen hinta. Toinen ihana kasvovesi on Madaran nokkossuihke. Whamisan kosteuttavaa testasin myös, mutta iho ei tykännyt siitä.
Kasvovoiteena dr. Hauchkan ruusuvoide. Tämä on ihan mielettömän hyvä tuote. Saa edullisesti sinunapteekista.
Kasvoöljynä EkoPharman Herukansiemenöljy. En voi tarpeeksi ylistää tätä, loistava löytö. Mannaa kuivalle talvi-iholleni.
Kasvomaskit: Madaran Detox on tosi hyvä. Nyt testissä myös Tata Harperin Resurfacing mask (ostin, koska niin hyvä tarjous Stockmannilla nyt, muuten tosi kallis), vaikuttaa erittäin hyvältä. Happokuorintana Supeemoodin Youthglow, toimii.
Kropan kuorinta: Organic Shopin Mangokuorinta. Rakastan tätä, ja maksaa jotain vitosen. Myydään Sokoksella ym.
Hiusmaski: Joico deep penetrating reconstructor
Dödö: Madaran vaaleanpunakorkkinen. Tosi hyvä ! Olen kokeillut monia, ja mulle tämä oli ensimmäinen luomudödö, mikä toimii ja tuntuu mukavalta.
Shampoo: Madarat shampoot on toimineet erittäin hyvin, ja ovat luomua.
Ja sitten huippujen huippu: maailman paras huulirasva, Weledan Everon huulirasva. Ihana tuntuma, mutta ei auta minkäänlaista riippuvuutta. Ostin tämän, kun luin monen vieroittautuneen huulirasvariippuvuudesta tämän avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmaan puhutaan enemmän kasvoista yleisesti, mutta Laneigen Lip Sleeping Mask (korealainen) on ollut mulle pelastus. Tarttui mukaan reilu vuosi sitten reissussa ja sen jälkeen ei ole ollut rohtuneita huulia kertaakaan, huulet ovat talvellakin ihan sileät ja pehmeät, mikä on pieni ihme. Käytän sekä öisin että tarvittaessa myös päivisin ihan huulirasvana, on todella riittoisaa eikä siis todellakaan tarvitse olla koko ajan lisäämässä. Saa Ebaysta tilattua ainakin, varmasti muualtakin. Tykkään kokeilla kosmetiikkaa ja aika harvoin ostan samaa tuotetta uudestaan, mutta tästä en luovu.
Tota Laneigen huulivoidetta olen kuullut kehuttavan useamman kerran. Taidan ostaa sen kun seuraavan kerran tilaan ihonhoitotuotteita.
Mulla tuo ei vaikuttanut oikein mitenkään, paras on ollut hadalabon hyaluroniseerumi huulille ja päälle vaseliini.
Roseroseshopista saa halvalla yleensä tuota laneigen huulinaamiota.
Botox 3 krt vuodessa. Kaikki muu on humpuukia
Onko kenelläkään kokemusta Ordinaryn retinoliseerumeista?
Varoituksen sana; Laneige ei ole sitoutunut eläinkokeettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Botox 3 krt vuodessa. Kaikki muu on humpuukia
Muistele sitten, mitä olet aiheuttanut eläimille, joka kerran kun peilistä kuvaasi katselet.
Botuliinitoksiinin testaamiseen käytetään paljon kärsimystä aiheuttavaa LD50-myrkyllisyystestiä. Hiirien vatsaonteloihin injektoidaan vaihtelevia annostuksia botuliinitoksiinia, minkä tavoitteena löytää se annos, joka tappaa puolet injektoiduista eläimistä. Hitaasti etenevä myrkytys aiheuttaa suurta kärsimystä eläimille, jotka tukehtuvat lopulta lihasten halvaantumisen takia.
http://animalia.fi/2015/06/16/botuliinitoksiinin-elainkokeista-olisi-vi…
Pakko tilata kans kokeiluun toi laneigen lip mask :) kiitos vinkistä
onko kukaan täältä testannut foreon tuotteita?
HOLIKA HOLIKA 3 Seconds Starter, se sininen! Kosteuttaa super hyvin
Kellään kokemuksia suolasaippuasta?
Sinisistä silmänalusista puuttuu lihasta ja rasvaa siitä silmän ympäriltä.
Niihin auttaa oikeastaan vain stressin vähentäminen, stressi syö sen kudoksen silmän ympäriltä, se menee kuopalle ja iho sinisen violetiksi.