Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1755)

Vierailija
1721/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.

Ei petä jos kotona saa riittävästi seksiä ja huomiota. Jokainen kyllästyy siihen, että seksiä tulee vain mankumalla ja silloinkin liian harvoin. Ihan sama minkälainen missi on kotona

Ja yleensä se on vielä sitä pimeässä lauantaina 21:30-21:32. Mamma makaa lahnana tai sitten selkä väärinpäin pyöreenä takaapäin

Vierailija
1722/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä jotkut horisee, ettei mies petä hoikkana pysyvää ja itsestään huolehtivaa naista. Mua mies petti, vaikka olin hoikka, salilla alkanut treenata ja vartalo elämäni tikissä.

Ei petä jos kotona saa riittävästi seksiä ja huomiota. Jokainen kyllästyy siihen, että seksiä tulee vain mankumalla ja silloinkin liian harvoin. Ihan sama minkälainen missi on kotona

Jessus, ja jumatsuka.

Omistan kassittain seksikkäit alusvaatteita, korkokenkiä, seksileluja.

Pidän seksistä ja annan mielellään suuhoitoa. Myös light BDSM on todella minun makuun.

Ex mieheni sai aina seksiä kun panetti, koska minulla korkeampi libido.

Ei ollut meillä seksin puute syynä miksi Ex mieheni petti.

Hän etsi jännitystä, omat sanansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurinmies ei tiennyt minun olevan kotona ja ehti suukottaa miestäni kun tämä avasi oven. Molempien naamataulut olivat näkemisen arvoiset.

Tästä lisää, heräs kiinnostus.

Vierailija
1724/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1725/1755 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä se on vielä sitä pimeässä lauantaina 21:30-21:32. Mamma makaa lahnana tai sitten selkä väärinpäin pyöreenä takaapäin

Tuo kaksiminuuttinen ei taida inspiroida?

Montako laukeamista nainen saa?

Vierailija
1726/1755 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Minulla on ollut kolme parisuhdetta ja ne kaikki ovat päättyneet siihen, että olen saanut selville miehen pettäneen. Haluaisin tietää, että millaista miestä minun kannattaisi tavoitella, jotta saisin uskollisen kumppanin itselleni? Olen seurustellut kolmen hyvin erilaisen miehen kanssa. Yritin jokaisessa suhteessa välttyä sitoutumasta samanlaiseen mieheen kuin edellinen oli.

Ensimmäinen oli kristitty ns. kunnollinen mies. Ei juonut tai kiroillut, auttoi äitiään, ja muutenkin oli sellainen unelmavävy. Toinen oli perin tavallinen duunarimies. Ei yhtään mikään naistennaurattaja, vaikka välillä kävi viihteellä. Kolmas oli akateeminen, älykäs ja empaattinen mies. Sellainen, jolta voisi kuvitella onnistuvan hyvä käytös. Mutta ei onnistunut, ainakaan minun selkäni takana.

Vinkatkaa, minkälaist

Kyllä ne nuorena juosseetkin pettävät helposti. Kun menee huonosti oman naisen kanssa, tulee mieleen testailla onko vanhat taidot vielä tallella. Monen naisen kanssa olleet tietävät myös kikat millä onnistua, ja niillä on pokkaa lähestyä kiinnostavaa naista. Eivätkä jää yhtä helposti kiinni, kuin kokemattomampi kaveri. 

Vierailija
1727/1755 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäilin vaimon pettäneen työreissulla, kun sängyssä alkoi käyttäytyä estottomasti ja seksi alkoi kiinnostaa oudon paljon. Oli uusia asentoja, peittoa ja tyynyjä apuna.

Työreissulta tultuaan oli valehdellut miten päivä ja ilta oli mennyt. Tiesin että jätti kertomatta jotain ja tarina ei ollut looginen. 

Pari vuotta myöhemmin kertoi uudelleen mitä työmatkalla oli tapahtunut. Kertomus muuttui monelta osin ja ilmeisesti ei muistanut mitä oli aikaisemmin kertonut. Nyt oli paljon uskottavampi, kertoi myös miehestä, jonka kanssa oli jutellut.

Miten jäi kiinni. Luin vauva sivujen seksikeskusteluketjusta pettämistarinoita ja tunnistin vaimon "käsialan"saunoineen ja kirjotusvirheineen ja kertomuksessa oli paljon erilaisia tunnistettavia piirteitä ja itse tapahtumakin oli mainittu, jossa vaimo kävi. Kun luin tarinan, muistin ne kaikki asennot mitä silloin aikaisemmin oli sängyssä halunnut tehdä, ne vaan sopi myös siihen tarinaan ja ymmärsin mistä ne peitot ja tyynytkin tulivat mukaan.

Vierailija
1728/1755 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. Eikö kukaan jäänyt pikkujouluissa kiinni?

Vierailija
1729/1755 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan?

Vierailija
1730/1755 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioimme jonkin verran eräässä luksusliikkeessä, jossa asiakkaan ostoshistoria oil näkyvissä. Kerran, asioidessani liikkeessä yksin, katsoimme myyjän kanssa ex tempore ostoshistoriaa, ja kas, sieltä löytyikin ostoja, joista en tiennyt mitään. 

Vierailija
1731/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että miesystävä pettää. Toki emme ole naimisissa ja emme asu yhdessä niin en kai saisi tällaisia miettiä,mutta olemme kuitenkin sopineet että seurustelemme. Ja mistäkö arvelen että on joku muu tai muita? Noh hänen käytös vaihtelee. Joskus hän soittaa ikäänkuin varmistaakseen että en soittele hänelle. Ja kerran kun olin hänen luonaan,hänelle tuli puhelu johon ei voinut vastata minun läsnäollessa ja ei se ei ollut mikään työ tms. Itsekin toki alussa tapailin muita,kun emme vielä olleet sopineet,että seurustelemme. Nyt viime viikkoina on tunteet haalistuneet ainakin minun puolelta...

Vierailija
1732/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioimme jonkin verran eräässä luksusliikkeessä, jossa asiakkaan ostoshistoria oil näkyvissä. Kerran, asioidessani liikkeessä yksin, katsoimme myyjän kanssa ex tempore ostoshistoriaa, ja kas, sieltä löytyikin ostoja, joista en tiennyt mitään. 

Eli mies ostanut salarakkaalle? Itse otan rahana.

Vierailija
1733/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppista. Eikö kukaan jäänyt pikkujouluissa kiinni?

Ei jääty kiinni, livettiin molemmat "kotiin" ajoissa ja mentiin hotellihuoneeseen . Hieman puolen yön jälkeen oltiin jo molemmat omissa kodeissa. Hölmöt jää kiinni!

Vierailija
1734/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra valmistetut kondomit made in France, Italy.

Vierailija
1735/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää ymmärtää, ettei mies petä. Maistaa vain tarjokasta. Nainen sen sijaan voi pettää. Naisella asia on ihan eri.

Vierailija
1736/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin yksin perheemme pankkiasiat. Mies ei niistä ollut kiinnostunut vähääkään. (Tapahtui tekstariaikaan).Kerran jostain syystä ihmettelin miehen puhelinlaskua ja avasin erittelyn ja sitten edeltäviäkin ja näin hänen monta kuukautta viestitelleen satoja viestejä/kk jonkun kanssa. Kyllä, nainenhan äijällä oli ollut. 

Vierailija
1737/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halunnut uskoa pahaa, en halunnut nähdä, uskoin hänen tarinoihin, en kysellyt, luotin. Sitten hän ilmoitti haluavansa muuttaa minun ja lastensa luota pois. Yhtäkkiä uskoin kaiken mitä minulle on kerrottu, avasin silmäni, halusin tietää totuuden, kyselin, en luottanut enää pätkääkään. Muutos minussa tapahtui noin puolessa tunnissa. Aivot raksuttivat. Kun mies nukahti, otin kännykän ja selasin viestejä. Useampi nainen siellä oli menossa. Muistan sen vappupäivän, kun tuntematon mies soitti kännykkääni. Hän väitti, että mieheni vehtaa hänen vaimonsa kanssa. Silloin väite oli minusta naurettava, sillä tunsin tämän naisen, en uskonut hetkeäkään sellaista väitettä. Jälkikäteen ihmettelen varmuuttani. Heräämiseni tapahtui vuonna 2007.

Vierailija
1738/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies olikin parisuhteessa. Tätä ei ollut vaivautunut minulle kertomaan. Sain sitten eräänä päivänä puhelun naiselta, joka kertoi, että miehellä on myös lapsi hänen kanssaan. Se suhde päättyi siihen ja pahoittelin naiselle, vaikkei tietenkään syy minun. Toivottavasti tajusi hänkin vaihtaa luotettavampaan tyyppiin.

Vierailija
1739/1755 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin miehen ipadilta jotain sarjaa meidän makuuhuoneessa, kun siihen alkoi kilahdella joltain naiselta viestejä. Miehen iphone ja ipad oli samassa wifissä eikä mies tajunnut, että ne imessaget näkyi siinä padillakin sitten. Aika nopeasti menin olohuoneeseen kyselemään tekstailevalta mieheltä, että mitäs helvettiä.

Mun nainen jäi kiinni niin naurettavalla tavalla, että hohhoijjaa. Se oli levillä naisporukalla ja ylläri pylläri petti. Meillä on himas mäkki ja molemmilla iphonet. Duunien takia meillä on noi ei muuten olis. Siinä kun sellanen systeemi, että kun ottaa kuvan vaikka Australiassa,  niin se kuva tulee kotiin tietokoneelle varmuuden vuoksi.

Siinä editoin kaverin kanssa yhtä kuvajuttua mun muijan työasiaa siis. Luvattiin jeesaa sitä, kun sen reissu leville oli sovittuna ajat sitten ja tää duuni tuli sen jälkeen ja sillä oli deadline maanantaina ta

Onnea vain, koska mun kaverin mies olisi saattanut saada vastaavan idean ja mä en olisi pannut sitä edes hyvästä hinnasta. Muutaman kerran löysin kuvagalleriasta sen pallien ja kyrpien kuvia, joita se otatti joko itse tai kaverini (muijansa) kanssa ihan piruuttaan ja joskus näyn kuvan taustalla aivan tieto pois kun nukuin työviikon univelkoja ja edellisen illan juhlintoja. Onneksi mun silloinen py oli aika huumorintajuinen ja tiesi kuvion. 

Vierailija
1740/1755 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle syy miksi minä haluaisin edes elää jatkuvaa itsekuria vaativassa ympäristössä ihmisen kanssa, joka ei jaakaan yhteisiä harrastuksia kuten aluksi väitti? Miksi mun pitää olla siinä vierellä se joka kokee painetta aikatauluttaa ja jaksaa liikuntaharrastukset perheen hoitamisen ja kuormittavan työn päälle sekä pidättäytyä ottamasta ruokapöydässä tai leffan äärellä sitä minkä joku toinen on asettanut esille, vain jotta en lakkaisi miellyttämästä herran silmää? Voisiko hän ehkä itsekin tehdä jotain valintoja asian eteen, vaikken minä niin kovin tarkka hänen miestisseistään tai hupenevista hartioista olekaan?

Tämä on oikeasti vuoden vanha kirjoitus, mutta nyt stuntti seis ja vastuuta siitä omasta elämästä! Mä en söisi ruokaa mitä mies tekee, jollei hän kunnioita toivettani mitä se ruoka mahdollisesti sisältää. Sen lisäksi tuohon sohvakulttuuriin ei ole pakko mennä mukaan, ja syyttää siitä miestä, kuten siitäkään, että joutuu liikkumaan yksin. Tämä oli käsittämätön avaus aikuiselta naiselta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi